Jos joskus olisi

Anonyymi-ap

Mahdollisuus jutella kahdestaan pitkään niin kertoisin sinulle mun elämäntarinan. On kuule karua kertomaa alkaen lapsuus ... 😥 Eikä siitä yhtään helpota

16

406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä saat tilaisuuden kertoa hänelle joskus. Olisipa itselläkin jokseenkin karu tarina kerrottavana, mutta ei se ole ensimmäinen eikä toinen tarina, minkä kerron.

• Anonyymi

Ehkä minäkin saisin silloin kerrottua miksi on niin vaikeaa luottaa uusiin ihmisiin.

• Anonyymi

Sellainen haavojaparantava keskustelu. Ei olisi parempaa.

Ap

• Anonyymi

Kurjaa. Mutta en pidä menneistä paljoakaan. Pidän tästä hetkestä ja tulevaisuudesta. Kaikilla on menneisyydessä vaikka mitä. Ei ne mitään auta eikä eteenpäin vie. Viisaimmat oppivat menneistä olemaan nyt eritavalla.

• Anonyymi

Ehkä ymmärtäisit toista paremmin, jos tietäisit menneisyydestä. On totta, ettei kaikille voi puhua, koska saa vastauksena tuon menneet on menneitä. Ei ap.

• Anonyymi

Menneisyyden painolasteja ihminen kantaa mukanaan, tiedostaen tai tiedostamatta, tahtoo sitä tai ei. Jossakin vaiheessa ne tulee tavalla tai toisella eteen ja ne on kohdattava.
        Puhuminen on usein se lääke jolla niistä vapautuu.
        Nyt puhun kokemuksesta.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menneisyyden painolasteja ihminen kantaa mukanaan, tiedostaen tai tiedostamatta, tahtoo sitä tai ei. Jossakin vaiheessa ne tulee tavalla tai toisella eteen ja ne on kohdattava.
        Puhuminen on usein se lääke jolla niistä vapautuu.
        Nyt puhun kokemuksesta.
        Ap

Joka ei tunne menneisyyttään ei osaa elää nykyisyyttä. Se on juuri näin.

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Minua ei kiinnosta.

• Anonyymi

Mulle ei tarvi tulla itkemään, halveksin sellaisia ihmisiä, jotka vollottavat toisille kuinka karmeaa heidän elämänsä on ollut.
      Säälittäviä inukoita, jotka eivät osaa yhtään ajatella niitä ihmisiä joille märisevät.
      Itse eivät koskaan kuuntele, mutta vinkujille pitää olla koko ajan ilmaisena terapeuttina.
      Oikea osoite heikoille märyäjille on ammattipsykiatri ja terapia.

• Anonyymi

Sinulla ei ole mitään käsitystä siitä mitä rakkaus on.

• Anonyymi

Itse olen tosi hyvä kuuntelija, vaikka vaikeuksista valitankin. Mistä muuten tiedät, millainen aloittaja on?

• Anonyymi

Ei taida tulla enää mahdollisuutta.

• Anonyymi

Ei kai trauma dumping kannata heti ekana.

• Anonyymi

Tai en ainakaan itse jaksaisi semmoisia heti.

• Anonyymi

Ehkä ymmärtäisin sinua paremmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3645
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3270
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3112
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2750
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      47
      2272
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1832
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1809
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1765
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe