Jos joskus olisi

Anonyymi-ap

Mahdollisuus jutella kahdestaan pitkään niin kertoisin sinulle mun elämäntarinan. On kuule karua kertomaa alkaen lapsuus ... 😥 Eikä siitä yhtään helpota

16

407

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä saat tilaisuuden kertoa hänelle joskus. Olisipa itselläkin jokseenkin karu tarina kerrottavana, mutta ei se ole ensimmäinen eikä toinen tarina, minkä kerron.

• Anonyymi

Ehkä minäkin saisin silloin kerrottua miksi on niin vaikeaa luottaa uusiin ihmisiin.

• Anonyymi

Sellainen haavojaparantava keskustelu. Ei olisi parempaa.

Ap

• Anonyymi

Kurjaa. Mutta en pidä menneistä paljoakaan. Pidän tästä hetkestä ja tulevaisuudesta. Kaikilla on menneisyydessä vaikka mitä. Ei ne mitään auta eikä eteenpäin vie. Viisaimmat oppivat menneistä olemaan nyt eritavalla.

• Anonyymi

Ehkä ymmärtäisit toista paremmin, jos tietäisit menneisyydestä. On totta, ettei kaikille voi puhua, koska saa vastauksena tuon menneet on menneitä. Ei ap.

• Anonyymi

Menneisyyden painolasteja ihminen kantaa mukanaan, tiedostaen tai tiedostamatta, tahtoo sitä tai ei. Jossakin vaiheessa ne tulee tavalla tai toisella eteen ja ne on kohdattava.
        Puhuminen on usein se lääke jolla niistä vapautuu.
        Nyt puhun kokemuksesta.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menneisyyden painolasteja ihminen kantaa mukanaan, tiedostaen tai tiedostamatta, tahtoo sitä tai ei. Jossakin vaiheessa ne tulee tavalla tai toisella eteen ja ne on kohdattava.
        Puhuminen on usein se lääke jolla niistä vapautuu.
        Nyt puhun kokemuksesta.
        Ap

Joka ei tunne menneisyyttään ei osaa elää nykyisyyttä. Se on juuri näin.

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Minua ei kiinnosta.

• Anonyymi

Mulle ei tarvi tulla itkemään, halveksin sellaisia ihmisiä, jotka vollottavat toisille kuinka karmeaa heidän elämänsä on ollut.
      Säälittäviä inukoita, jotka eivät osaa yhtään ajatella niitä ihmisiä joille märisevät.
      Itse eivät koskaan kuuntele, mutta vinkujille pitää olla koko ajan ilmaisena terapeuttina.
      Oikea osoite heikoille märyäjille on ammattipsykiatri ja terapia.

• Anonyymi

Sinulla ei ole mitään käsitystä siitä mitä rakkaus on.

• Anonyymi

Itse olen tosi hyvä kuuntelija, vaikka vaikeuksista valitankin. Mistä muuten tiedät, millainen aloittaja on?

• Anonyymi

Ei taida tulla enää mahdollisuutta.

• Anonyymi

Ei kai trauma dumping kannata heti ekana.

• Anonyymi

Tai en ainakaan itse jaksaisi semmoisia heti.

• Anonyymi

Ehkä ymmärtäisin sinua paremmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2812
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      354
      2586
    3. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      56
      2315
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2194
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1733
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1639
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1526
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1449
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1395
    10. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1289
    Aihe