A-Studiossa tänään klo 21.00 Wilhelm Junnila

Anonyymi-ap

Aivan kohta A-studiossa YLE1 klo 21.00 keskustellaan EU:n ilmastopolitiikasta. Mukana keskustelussa perussuomalaisten Wilhelm Junnila. Katsokaa ohjelma.

30

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko tämä se hassu kravattimies?

    • Anonyymi

      Sama tyyppi Natsiaatteen asiantuntija, hassu pesukarhusetä.

      • Anonyymi

        Psykot on kauheita .


    • Anonyymi

      Kuka on Wilhelm Junnila? En tunne.

    • Anonyymi

      Nyt tulee ruutuun!

    • Anonyymi

      Yök.

    • Anonyymi

      Hyvin asiantuntevasti puhuu. Myönnän etten juurikaan itse nyt ymmärrä näistä jutuista.

      • Anonyymi

        Tuopa juuri...

        Tuopa juuri...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuopa juuri...

        Tuopa juuri...

        En tajua asiasta mitään, mutta asiantuntevalta kuulostaa...


    • Anonyymi

      Junnila on kaivatunut esiin kolostaan. Eläköön Suomen Sisu!

      • Anonyymi

        Mikä oli Wilihelmin koulutus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli Wilihelmin koulutus?

        Kauppatieteiden ja valtio-opin erikoisasiantuntijuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppatieteiden ja valtio-opin erikoisasiantuntijuus

        Wikipedian mukaan Junnila on koulutukseltaan merkonomi. Lukiota hän ei ole käynyt.

        Junnilalla on siis varsin teoriapainotteinen koulutus verrattuna Miko Bergbomiin, joka hs:n mukaan on peruskoulun jälkeen kuluttanut koulunpenkkiä pari viikkoa.

        Huimasta koulutuksesta huolimatta Junnila ei oikein esiintynyt edukseen tv:ssä ja häneltä meni asiat aika tavalla sekaisin. Toisaalta, taannoin Miika Tynkkynen oli a-talk -ohjelmassa vaivaannuttavan heikkotietoinen ja homma meni pahasti puihin.

        Persujen eu-asiantuntijat eivät varsinaisesti tiedoillaan häikäise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipedian mukaan Junnila on koulutukseltaan merkonomi. Lukiota hän ei ole käynyt.

        Junnilalla on siis varsin teoriapainotteinen koulutus verrattuna Miko Bergbomiin, joka hs:n mukaan on peruskoulun jälkeen kuluttanut koulunpenkkiä pari viikkoa.

        Huimasta koulutuksesta huolimatta Junnila ei oikein esiintynyt edukseen tv:ssä ja häneltä meni asiat aika tavalla sekaisin. Toisaalta, taannoin Miika Tynkkynen oli a-talk -ohjelmassa vaivaannuttavan heikkotietoinen ja homma meni pahasti puihin.

        Persujen eu-asiantuntijat eivät varsinaisesti tiedoillaan häikäise.

        Lehtitietojen mukaan Junnila on antanut koulutuksestaan virheellistä tietoa!

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8c41e484-d5f3-4f81-ab5c-bf776a7088a8

        Ei ihan asiallista toimintaa kansanedustajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehtitietojen mukaan Junnila on antanut koulutuksestaan virheellistä tietoa!

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8c41e484-d5f3-4f81-ab5c-bf776a7088a8

        Ei ihan asiallista toimintaa kansanedustajalta.

        Tuollainen valehtelu kertoo ihmisestä paljon. Miksi ei voi rehellisesti kertoa omasta koulutuksestaan ja työhistoriastaan? Varmaa on, että joku tarkistaa ne jossain vaiheessa.

        Valaiseva esimerkki: nykyinen pää- ja leikkausministeri ovat yliopistotutkinnon suorittaneita, eikä se millään tavalla näy heidän älykkyydessään tai anna kykyä tehdä maan kannalta järkeviä päätöksiä.


    • Anonyymi

      Miksi se haluaa venäjään olla sidoksissa?

      • Aate velvoittaa. Missä persu, siellä rikos.
        Kaasukammiot ja lahtipenkit rehellisille suomalaisille.
        Miljardit miljardien jälkeen yrityksille ja niiden omistajille


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Aate velvoittaa. Missä persu, siellä rikos.
        Kaasukammiot ja lahtipenkit rehellisille suomalaisille.
        Miljardit miljardien jälkeen yrityksille ja niiden omistajille

        Puuppaako ap? Voi reppanaa..


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Aate velvoittaa. Missä persu, siellä rikos.
        Kaasukammiot ja lahtipenkit rehellisille suomalaisille.
        Miljardit miljardien jälkeen yrityksille ja niiden omistajille

        Maski päähän antipersu. Se yksinkertainen.


    • Anonyymi

      Wilhelm Nuttula?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Kaasua"-Junnila.

    • Anonyymi

      Oliko se hää joka ehdotti ilmasto-abortointia

    • Anonyymi

      Hienosti Junnila veti. Taas.

      Vihervassarit ölisee kun eivät muuten pärjää

      • Anonyymi

        Mitä hän veti hienosti? Yhtä hienosti kuin ministerin uransa?


    • Anonyymi

      Katsottiin joo, siellä oli taas joku nobody vihreä aasi määkimässä ilmastostosta.

      • Anonyymi

        Ai että oikein ilmastostosta 🤣


    • Anonyymi

      kiitos moktar gubta

    • Anonyymi

      Junnila oli pihalla kuin lumiukko ⛄

    • Anonyymi

      Hakaristin aerodynamiikka on ilmastoasia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe