Aivan kohta A-studiossa YLE1 klo 21.00 keskustellaan EU:n ilmastopolitiikasta. Mukana keskustelussa perussuomalaisten Wilhelm Junnila. Katsokaa ohjelma.
A-Studiossa tänään klo 21.00 Wilhelm Junnila
30
303
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä se hassu kravattimies?
- Anonyymi
Sama tyyppi Natsiaatteen asiantuntija, hassu pesukarhusetä.
- Anonyymi
Psykot on kauheita .
- Anonyymi
Kuka on Wilhelm Junnila? En tunne.
- Anonyymi
Nyt tulee ruutuun!
- Anonyymi
Yök.
- Anonyymi
Hyvin asiantuntevasti puhuu. Myönnän etten juurikaan itse nyt ymmärrä näistä jutuista.
- Anonyymi
Tuopa juuri...
Tuopa juuri... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuopa juuri...
Tuopa juuri...En tajua asiasta mitään, mutta asiantuntevalta kuulostaa...
- Anonyymi
Junnila on kaivatunut esiin kolostaan. Eläköön Suomen Sisu!
- Anonyymi
Mikä oli Wilihelmin koulutus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli Wilihelmin koulutus?
Kauppatieteiden ja valtio-opin erikoisasiantuntijuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauppatieteiden ja valtio-opin erikoisasiantuntijuus
Wikipedian mukaan Junnila on koulutukseltaan merkonomi. Lukiota hän ei ole käynyt.
Junnilalla on siis varsin teoriapainotteinen koulutus verrattuna Miko Bergbomiin, joka hs:n mukaan on peruskoulun jälkeen kuluttanut koulunpenkkiä pari viikkoa.
Huimasta koulutuksesta huolimatta Junnila ei oikein esiintynyt edukseen tv:ssä ja häneltä meni asiat aika tavalla sekaisin. Toisaalta, taannoin Miika Tynkkynen oli a-talk -ohjelmassa vaivaannuttavan heikkotietoinen ja homma meni pahasti puihin.
Persujen eu-asiantuntijat eivät varsinaisesti tiedoillaan häikäise. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wikipedian mukaan Junnila on koulutukseltaan merkonomi. Lukiota hän ei ole käynyt.
Junnilalla on siis varsin teoriapainotteinen koulutus verrattuna Miko Bergbomiin, joka hs:n mukaan on peruskoulun jälkeen kuluttanut koulunpenkkiä pari viikkoa.
Huimasta koulutuksesta huolimatta Junnila ei oikein esiintynyt edukseen tv:ssä ja häneltä meni asiat aika tavalla sekaisin. Toisaalta, taannoin Miika Tynkkynen oli a-talk -ohjelmassa vaivaannuttavan heikkotietoinen ja homma meni pahasti puihin.
Persujen eu-asiantuntijat eivät varsinaisesti tiedoillaan häikäise.Lehtitietojen mukaan Junnila on antanut koulutuksestaan virheellistä tietoa!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8c41e484-d5f3-4f81-ab5c-bf776a7088a8
Ei ihan asiallista toimintaa kansanedustajalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehtitietojen mukaan Junnila on antanut koulutuksestaan virheellistä tietoa!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8c41e484-d5f3-4f81-ab5c-bf776a7088a8
Ei ihan asiallista toimintaa kansanedustajalta.Tuollainen valehtelu kertoo ihmisestä paljon. Miksi ei voi rehellisesti kertoa omasta koulutuksestaan ja työhistoriastaan? Varmaa on, että joku tarkistaa ne jossain vaiheessa.
Valaiseva esimerkki: nykyinen pää- ja leikkausministeri ovat yliopistotutkinnon suorittaneita, eikä se millään tavalla näy heidän älykkyydessään tai anna kykyä tehdä maan kannalta järkeviä päätöksiä.
- Anonyymi
Miksi se haluaa venäjään olla sidoksissa?
Aate velvoittaa. Missä persu, siellä rikos.
Kaasukammiot ja lahtipenkit rehellisille suomalaisille.
Miljardit miljardien jälkeen yrityksille ja niiden omistajille- Anonyymi
Osmium76 kirjoitti:
Aate velvoittaa. Missä persu, siellä rikos.
Kaasukammiot ja lahtipenkit rehellisille suomalaisille.
Miljardit miljardien jälkeen yrityksille ja niiden omistajillePuuppaako ap? Voi reppanaa..
- Anonyymi
Osmium76 kirjoitti:
Aate velvoittaa. Missä persu, siellä rikos.
Kaasukammiot ja lahtipenkit rehellisille suomalaisille.
Miljardit miljardien jälkeen yrityksille ja niiden omistajilleMaski päähän antipersu. Se yksinkertainen.
- Anonyymi
Wilhelm Nuttula?
- Anonyymi
Wilhelm, maksahan velkasi!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f06eb82f-7e6d-45dd-8265-d6e9a74634cd - Anonyymi
"Kaasua"-Junnila.
- Anonyymi
Oliko se hää joka ehdotti ilmasto-abortointia
- Anonyymi
Hienosti Junnila veti. Taas.
Vihervassarit ölisee kun eivät muuten pärjää- Anonyymi
Mitä hän veti hienosti? Yhtä hienosti kuin ministerin uransa?
- Anonyymi
Katsottiin joo, siellä oli taas joku nobody vihreä aasi määkimässä ilmastostosta.
- Anonyymi
Ai että oikein ilmastostosta 🤣
- Anonyymi
kiitos moktar gubta
- Anonyymi
Junnila oli pihalla kuin lumiukko ⛄
- Anonyymi
Hakaristin aerodynamiikka on ilmastoasia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419