Aivan kohta A-studiossa YLE1 klo 21.00 keskustellaan EU:n ilmastopolitiikasta. Mukana keskustelussa perussuomalaisten Wilhelm Junnila. Katsokaa ohjelma.
A-Studiossa tänään klo 21.00 Wilhelm Junnila
30
280
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä se hassu kravattimies?
- Anonyymi
Sama tyyppi Natsiaatteen asiantuntija, hassu pesukarhusetä.
- Anonyymi
Psykot on kauheita .
- Anonyymi
Kuka on Wilhelm Junnila? En tunne.
- Anonyymi
Nyt tulee ruutuun!
- Anonyymi
Yök.
- Anonyymi
Hyvin asiantuntevasti puhuu. Myönnän etten juurikaan itse nyt ymmärrä näistä jutuista.
- Anonyymi
Tuopa juuri...
Tuopa juuri... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuopa juuri...
Tuopa juuri...En tajua asiasta mitään, mutta asiantuntevalta kuulostaa...
- Anonyymi
Junnila on kaivatunut esiin kolostaan. Eläköön Suomen Sisu!
- Anonyymi
Mikä oli Wilihelmin koulutus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli Wilihelmin koulutus?
Kauppatieteiden ja valtio-opin erikoisasiantuntijuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauppatieteiden ja valtio-opin erikoisasiantuntijuus
Wikipedian mukaan Junnila on koulutukseltaan merkonomi. Lukiota hän ei ole käynyt.
Junnilalla on siis varsin teoriapainotteinen koulutus verrattuna Miko Bergbomiin, joka hs:n mukaan on peruskoulun jälkeen kuluttanut koulunpenkkiä pari viikkoa.
Huimasta koulutuksesta huolimatta Junnila ei oikein esiintynyt edukseen tv:ssä ja häneltä meni asiat aika tavalla sekaisin. Toisaalta, taannoin Miika Tynkkynen oli a-talk -ohjelmassa vaivaannuttavan heikkotietoinen ja homma meni pahasti puihin.
Persujen eu-asiantuntijat eivät varsinaisesti tiedoillaan häikäise. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wikipedian mukaan Junnila on koulutukseltaan merkonomi. Lukiota hän ei ole käynyt.
Junnilalla on siis varsin teoriapainotteinen koulutus verrattuna Miko Bergbomiin, joka hs:n mukaan on peruskoulun jälkeen kuluttanut koulunpenkkiä pari viikkoa.
Huimasta koulutuksesta huolimatta Junnila ei oikein esiintynyt edukseen tv:ssä ja häneltä meni asiat aika tavalla sekaisin. Toisaalta, taannoin Miika Tynkkynen oli a-talk -ohjelmassa vaivaannuttavan heikkotietoinen ja homma meni pahasti puihin.
Persujen eu-asiantuntijat eivät varsinaisesti tiedoillaan häikäise.Lehtitietojen mukaan Junnila on antanut koulutuksestaan virheellistä tietoa!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8c41e484-d5f3-4f81-ab5c-bf776a7088a8
Ei ihan asiallista toimintaa kansanedustajalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehtitietojen mukaan Junnila on antanut koulutuksestaan virheellistä tietoa!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8c41e484-d5f3-4f81-ab5c-bf776a7088a8
Ei ihan asiallista toimintaa kansanedustajalta.Tuollainen valehtelu kertoo ihmisestä paljon. Miksi ei voi rehellisesti kertoa omasta koulutuksestaan ja työhistoriastaan? Varmaa on, että joku tarkistaa ne jossain vaiheessa.
Valaiseva esimerkki: nykyinen pää- ja leikkausministeri ovat yliopistotutkinnon suorittaneita, eikä se millään tavalla näy heidän älykkyydessään tai anna kykyä tehdä maan kannalta järkeviä päätöksiä.
- Anonyymi
Miksi se haluaa venäjään olla sidoksissa?
Aate velvoittaa. Missä persu, siellä rikos.
Kaasukammiot ja lahtipenkit rehellisille suomalaisille.
Miljardit miljardien jälkeen yrityksille ja niiden omistajille- Anonyymi
Osmium76 kirjoitti:
Miljardit miljardien jälkeen yrityksille ja niiden omistajillePuuppaako ap? Voi reppanaa..
- Anonyymi
Osmium76 kirjoitti:
Miljardit miljardien jälkeen yrityksille ja niiden omistajilleMaski päähän antipersu. Se yksinkertainen.
- Anonyymi
Wilhelm Nuttula?
- Anonyymi
Wilhelm, maksahan velkasi!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f06eb82f-7e6d-45dd-8265-d6e9a74634cd - Anonyymi
"Kaasua"-Junnila.
- Anonyymi
Oliko se hää joka ehdotti ilmasto-abortointia
- Anonyymi
Hienosti Junnila veti. Taas.
Vihervassarit ölisee kun eivät muuten pärjää- Anonyymi
Mitä hän veti hienosti? Yhtä hienosti kuin ministerin uransa?
- Anonyymi
Katsottiin joo, siellä oli taas joku nobody vihreä aasi määkimässä ilmastostosta.
- Anonyymi
Ai että oikein ilmastostosta 🤣
- Anonyymi
kiitos moktar gubta
- Anonyymi
Junnila oli pihalla kuin lumiukko ⛄
- Anonyymi
Hakaristin aerodynamiikka on ilmastoasia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423