Oletko joskus pieni ja haavoittuva

Anonyymi-ap

vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua hyvässä kunnossa? Voisin uskoakin, että olet sisäisesti luja ja kestät iskuja hyvin. Olet saanut hyvät eväät elämään.

54

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen heikko, haavoilla, haavoitettu. Kyllä.
      En pidä fasadia silloin yllä, näytän herkkyyteni kun on sen aika, itken sinitaivasta kuten lauantaina, tuskaa, ikävää joka riipii, sitä tällä hetkellä enemmän kun vuosiin

    • Anonyymi

      Olen tottunut lapsesta asti, että ulospäin en näytä haavojani, kipua kokieassani en itke vaan hymyilen, kilpailutilanteessa teen hyvän suorituksen. Olen usein väsynyt, mutta suoritan velvoitteeni ja jätän itseni viimeiseksi. Olen onnellinen, kun minulle tärkeät ihmiset voi hyvin ja muutkin.

      • Anonyymi

        Minä opin maailmalla ihan viranomaisilta hakiessani apua ettei kannata näyttää haavojaan ja itkeä!!Enkä ole ainut semmonen Suomessamme.
        T.n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä opin maailmalla ihan viranomaisilta hakiessani apua ettei kannata näyttää haavojaan ja itkeä!!Enkä ole ainut semmonen Suomessamme.
        T.n

        Et ymmärrä mistään mitään. Et ollenkaan tajua edes minkänäköinen ihminen on!


    • Anonyymi

      Tunnen surua ja on paha mieli useinkin, mutta arjessa on pakko jaksaa ja en voi näyttää todellisia tunteita kodissani tällähetkellä suojellakseni itseäni, sillä asun kämppiksen kanssa joka suhtautuu tunteiden näyttämiseen lähinnä vihaisesti

    • Anonyymi

      Iskuja tulee, mutta nousen aina vahvempana ylös. Vaikka en apua mielelläni pyydä, niin välillä sitä kaipaisi. Joskus on niitä heikkoja päiviä

    • Anonyymi

      Sehän näkyy minusta ulospäin se haavoittuvuus. Siksipä luulen että moni sitä säihkähtää. Olen avoimesti sellainen kun olen.

      • Anonyymi

        Haavoittuvuuden olen nähnyt usein yhden tietyn henkilön kasvoilla monta kertaa. En ole säikähtänyt sitä, mutta olen miettinyt miten häntä voisi auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavoittuvuuden olen nähnyt usein yhden tietyn henkilön kasvoilla monta kertaa. En ole säikähtänyt sitä, mutta olen miettinyt miten häntä voisi auttaa.

        Miksi pitäisi autaa? Se on normaalia kaikki ovat jollain tavalla haavoittuvaisia. Toiset vaan peittää sen paremmin kuin toiset. Toiset tekee niitä muureja. Itsestäni se ettei niitä muureja jaksa pitää on vahvuutta itsessään.


    • Anonyymi

      Yritätkö tiedustella, onko murskausyrityksesi tuottanut toivottua tulosta?

      • Anonyymi

        En. Vaan tiedustella kuinka yleistä haavoittuneisuus naisilla on ja miten he sitä käsittelevät.

        Tietenkin erään naisen sydämen asiat kiinnostavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Vaan tiedustella kuinka yleistä haavoittuneisuus naisilla on ja miten he sitä käsittelevät.

        Tietenkin erään naisen sydämen asiat kiinnostavat.

        Kuulostat kyllä jotenkin 🚩🚩🚩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat kyllä jotenkin 🚩🚩🚩

        Nämähän ovat kuulijan korvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämähän ovat kuulijan korvissa.

        Niin minustakin hieman epäilyttävä avaus… mutta minne pistän sen kolmannen lipun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minustakin hieman epäilyttävä avaus… mutta minne pistän sen kolmannen lipun?

        Laita se vaikka tuonne kiusaamis aloituikseen joka tehty tän perusteella 🚩


    • Anonyymi

      Ei ole halua, että minua kutsutaan vahvaksi, jos se tarkoittaa sitä, että kuinka hyvin otan iskuja vastaan.

    • Anonyymi

      Tämä kirjoitus sopii hyvin minuun ja tapaani olla ja elää.

    • Anonyymi

      Olen saanut henkisen "sotakoulutuksen" kestän iskuja hyvin ...mutta olen huomannut että murrun uudelleen ja uudelleen kun kohtaan kriisin tai trauman ..eli olen ihminen ja en ole kovettunut tai kyyninen...väsynyt joo, tänään juuri vaikka...mikä pointti ,koen että aistin helposti muiden tunteet ja muut vibat ...pystyn myötäelämään.olen hyvin hyvin herkkä ...en ole todellakaan mistään helpoista lähtökohdista ponnistanut...silti olen ikuinen romantikko ja jopa lapsellinen...huvittavaa ...olen utelias ja se mistä pitänyt oppia pois muiden miellyttäminen omalla kustannuksella..eli terveet rajat ,terve itsekkyys ..jos luovuus kuolee sitten minäkin joudan lähtemään ...

      • Anonyymi

        Olet valhetta ja tietämättömyyttä täynnä!


    • Anonyymi

      Kyllä, ei. Kyllä. Ei.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse niin selvästi selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse niin selvästi selittää.

        Heh heh.


    • Anonyymi

      En nyt toki aina ole vahva tai tunne itseäni sellaiseksi.
      Silloin vetäydyn pois yksinäisyyteen, mistä saan kyllä voimaa, lataudun paremmin silloin.
      En tarvitse mitään joukkoja ympärilleni minua myöskään miltään suojelemaan. Siinä mielessä olen ehkä vahvaluonteinen, en lannistu.
      Tämä kaikki vie voimaa minusta kuitenkin, siksi yritän vältellä konflikteja ja pysyn kaukana negatiivisista ihmisistä, jotka haluavat aiheuttaa riitoja ym.
      Elämä opettaa kaikella lailla jos sitä osaa välillä myös kuunnella eikä aina ole itse suuna päänä.
      Olen kokenut kaikenlaista ja elämään kuulunut paljonkin tuskaa ja pettymyksiä.
      Siksi ymmärrän monia sellaisia ihmisiä, oman tiensä kulkijoita. He ovat aitoja sellaisina kuin ovat. Hienostelua en voi sietää.

      • Anonyymi

        Voisin samaistua tähän jonkin verran. Lisäksi sanoisin, että minua puistattaa ajatus vahvuudesta puhumisesta ikäänkuin ”parempana” ja hienompana asiana. Oikeastaan suomalaisen yhteiskunnan nurinkurisuus ja pahoinvointi johtuu pitkälti tästä meillä jo äidinmaidossa siirtyvästä vahvuuden ja yksin pärjäämisen kulttuurista, mitä niin arvostetaan. Ei tartte auttaa, vaikka oikeasti meillä kaikilla olisi parempi olla, kun on lupa olla heikko ja tuetaan toisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin samaistua tähän jonkin verran. Lisäksi sanoisin, että minua puistattaa ajatus vahvuudesta puhumisesta ikäänkuin ”parempana” ja hienompana asiana. Oikeastaan suomalaisen yhteiskunnan nurinkurisuus ja pahoinvointi johtuu pitkälti tästä meillä jo äidinmaidossa siirtyvästä vahvuuden ja yksin pärjäämisen kulttuurista, mitä niin arvostetaan. Ei tartte auttaa, vaikka oikeasti meillä kaikilla olisi parempi olla, kun on lupa olla heikko ja tuetaan toisiamme.

        Olen niin samaa mieltä kommenttina tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin samaistua tähän jonkin verran. Lisäksi sanoisin, että minua puistattaa ajatus vahvuudesta puhumisesta ikäänkuin ”parempana” ja hienompana asiana. Oikeastaan suomalaisen yhteiskunnan nurinkurisuus ja pahoinvointi johtuu pitkälti tästä meillä jo äidinmaidossa siirtyvästä vahvuuden ja yksin pärjäämisen kulttuurista, mitä niin arvostetaan. Ei tartte auttaa, vaikka oikeasti meillä kaikilla olisi parempi olla, kun on lupa olla heikko ja tuetaan toisiamme.

        Et tiedä yhtään


    • Anonyymi

      Kyllä sitä itseään suojelee, ettei kaikille avaudu voinnistaan. Hyvä tietysti, jos edes jollekin voi.

      • Anonyymi

        Hitto miten sairas olet


      • Anonyymi

        Tietämätön. Et näe oikein


    • Anonyymi

      Olen yllättävän vahva se on totta

      • Anonyymi

        Ihailen tuollaista vahvuutta ja haluaisin itsekin olla vahva. Kaipaan rinnalleni vahvaa ja ehjää ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihailen tuollaista vahvuutta ja haluaisin itsekin olla vahva. Kaipaan rinnalleni vahvaa ja ehjää ihmistä.

        Tiedätkö että elämässä ei ole mitään mitä ei voisi korjata. Uskon niin että kaikista voi selvitä. Siihen tarvitsee vain oppia tuntemaan itseään että löytää ne selviytymiskeinot. Sillä tavoin jaksaa.
        Joskus pitää hakea tukea jos omat voimat ei riitä. Sekin on välittämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö että elämässä ei ole mitään mitä ei voisi korjata. Uskon niin että kaikista voi selvitä. Siihen tarvitsee vain oppia tuntemaan itseään että löytää ne selviytymiskeinot. Sillä tavoin jaksaa.
        Joskus pitää hakea tukea jos omat voimat ei riitä. Sekin on välittämistä.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Ei oo kyllä aina ollut kinkkua leivän päällä.

    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️ hyvinkin rikki olen ollut, rikki edelleen, mutta kun niitä oppii käyttämään voimavarana ovat ne vastoinkäymiset jotain arvokasta

      • Anonyymi

        Kiva kyky kääntää tappiot voitoksi. Hyvä taito.


    • Anonyymi

      En mä kai koskaan ole pieni, keskikokoinen ehkä. :D Ja väsynyt ja kirjaimellisesti (pienillä) haavoilla ja mustelmillakin jatkuvasti.

      Että tämä meni varmaan ohi. :)

    • Anonyymi

      Mä olin 3 ekaa vuosikymmentä vahva ja yritin vain jatkaa samaan malliin
      Samaan malliin mut mun keho petti mut .
      Rajat tuli ns vastaan noin 35 vuotiaana
      Sen jälkeen oo muuta olutkaan kuin heikko
      Ja haavoittuva .

      En enää jaksanu .
      Ja en pidä asiaa heikkoutena vaan
      Havahduin että voin elää elämää toisinkin kun
      Jatkuvasti äärirajoilla ihan hullujen kokemusten ja sattumien äärellä ..

      Leikkikoon nuoremmat huillui selviytymis leikkejään.
      Ja äärimäisiä ihmisude rooleja
      Minö voin jo elää rauhallisemmin ja tavallisemmin ja tylsemmin. Ja varsinkin laiskemmin

      En tarvi yhtäkään seikkailua tai äärikokemusta enenpää ... Kiitos vain
      Ja voi ilmestyä uusia ihmisiäkin tyrkylle mikäli jos ja haluan päästää yhtäkään enää lähelle.
      Just nyt on semmoinen olo et kerram kiinni naulatut ovet ja ikkunat pysyy kiinni
      Naiselta

    • Anonyymi

      Olen välillä täysin murtunut, mutta ei sitä voi näyttää.

      • Anonyymi

        Olet todella tietämätön. Pelottava tilanne ihmisiltä, viedä ääni ja ihmisyys joltain. Kun tällaista valheellisuutta


    • Anonyymi

      En yleensä sekoita muita ihmisiä omiin vastoinkäymisiin.. ne hetkelliset murtumiset näkyy sitten vain jos on kanssani suhteessa. En sanoisi että vahva vaan osaan käsitellä asioita nopeasti ja päästä niistä yli ja kontrolloin tunteitakin liikaa josta monet saa kylmän vaikutuksen.

      • Anonyymi

        Tuo taitaa olla aika tavallista. Uskoisin, että oma kaivattuni on juuri tuollainen. Kuulostaa ihanan yksikertaiselta ja mutkattomalta. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo taitaa olla aika tavallista. Uskoisin, että oma kaivattuni on juuri tuollainen. Kuulostaa ihanan yksikertaiselta ja mutkattomalta. 👍

        Hitto miten tietämätöntä. Ja outoja keskittymisen ja puheenaiheita


    • Anonyymi

      Tuntuu, etten ole saanu mitään eväitä elämään.

      • Anonyymi

        Voi miten tietämätön olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten tietämätön olet

        No eipä näillä eväillä ole kyllä yhtään mitään saavutettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten tietämätön olet

        Voisitko keksiä jotain muuta sanottavaa. Olet kuin paikoilleen jäänyt levy. Yhtä ärsyttävä!!


    • Anonyymi

      Täältähän niitä löytyy laidasta laitaan. Simppelit valinnat ja tuumailut ei tuo stressiä.

    • Anonyymi

      Hyvät eväät saanut. Ensimmäistä kertaa kaikki kaatuu päälle. Muuten vahva mutta ei ole heikkoa olla heikko ja mitäpä sillä on edes väliä millään julkisivulla. Jotkut ihmiset pitävät toisia itsestäänselvyytenä ja antavat kilttien hoidella asiat jotka niiden pitäisi itse hoitaaa. On olemassa meitä varajeesuksia jotka jatkuvasti kannatellaan kusipäitä. Että näin ja miten sen muuten voisi sanoa.

    • Anonyymi

      Olen vanha ja pysäyttämätön

    • Anonyymi

      Olen pieni, herkkä ja haavoittuva, mutta se on totta, että yritän kyllä usein piilottaa nämä asiat kanssaihmisiltä. Toisinaan stressaan ihan hulluna asioista, jonka jälkeen tulee taas seesteinen vaihe ja kaikki on ok. Olen tosi tunteellinen ja herkkä ja en ole ns. saanut parhaita lähtökohtia elämään, vaikka lapsuudessani ei näennäisesti mitään vikaa ollutkaan. Näillä mennään. Pettymyksiä ihmissuhteissa on joskus ollut, ne on jättäneet minuun jälkensä ja minun on aika vaikeaa luottaa ja tutustua kunnolla uusiin ihmisiin.

    • Anonyymi

      En pidä tavastasi kirjoittaa täällä anonyymina.

      • Anonyymi

        Näitä ei ole pakko lukea, tiesitkö sen?!!
        Meille muille on ihan sama mistä sinä pidät tai et.
        Mene sinne missä on sinua mielistelevät kirjoitukset.


    • Anonyymi

      Olen kovaksi keitetty. Kova kuin kivi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe