Älä ikinä osta mitään palvelua Herosta

Anonyymi-ap

Jos mietit asuntosi remontointia, maalausta, asennuksia tms. Jatka lukemista.
Minä sovin maalausurakasta joka maaleineen päivineen sovittiin X summa. Sovittiin että hankkivat maalit ja kerroin tarkasti sävyt ja mitä ja missä maalataan. Kävin vielä laputkin laittamassa seinille. Maalari hakee avaimet ja menee asunnolle. Soittaa missä maalit? Hero oli luvannut ne hoitaa. Urakka Outi olla kahdessa pvässä valmis, käyn asunnolla 5:n pvän jälkeen mitään ei ole tehty. Maalari soittaa 6:n pvän jälkeen minulta maali sävyjä. Minä että ne on Herolle annettu ja että mitä ettekö ole edes aloittaneet minulla muutto vkon päästä. Osa ruuvi reiistä kittaamatta. Menen 1pvä ennen muuttoa asunnolle. Tehosteseinissä oikeat värit tosin ikkunan puitteet maalissa ikkuna lista, valokatkaisijat yms maalissa ja makuuhuoneen maalit olohuoneen seinässä ja olohuoneen maalit makkarin seinässä. Kukaan ei Hero eikä maalari vastaa puhelimeen. Laitan viestiä vkon ajan vastaa että tulee huomenna klo 12.Soittaa 11.30autossa vikaa odotetaan toista autoa. Sanon että minä tulen hakemaan johon että ei tarvii. Ei kuulu mitään kunnes laitan illalla viestiä että olen saanut tarpeeksi. Avain palautettava huomenna tai teen rikosilmoituksen. Tuo postilaatikosta avaimen ja laittaa viestiä että ollut juuri pihassa maalien kanssa mutta kun sai mun viestin rikosilmoituksesta, lähti. Paskan marjat. Laitan tälle Ilirille viestin että Suomessa kun luvataan jotain se myös pidetään johon hän että hän maksanut, kaikki maalit omasta pussista sanoin että niin minäkin tästä maalauksesta johon hän että hän kysyy kaveria huomenna loppu maalaukseen johon minä huokaan ja mietin että vielä tämän katson. Soittaa että huomenna klo 18.Selvä tyyppi tulee maalipönikkä kädessä ja Voivottelee että hänellä ei ole suojaus teippiä ja kaupatkin on kiinni, klo 18(eikä ole) johon minä että minäpä annan. Tyyppi käy vähän väliä ulkona ja viimeisen kerran kun käy eipä palaakaan. Maalattu 1/3osa eteisestä tumman harmaalla eikä vaalean harmaalla joka sovittiin. Soitan maalarin hankkijalle johon että ai sille tuli joku ongelma. Johon minä että minäkin olen jo Niin näihin ongelmia ongelmien perään kypsä. Johon tämä Ilir perään että Okei, moi ja luuri korvaan. Klarna lla maksu jäähdytetty. Kuluttaja asia miehen kanssa otettu yhteys. Kiertäkää kaukaa ja tämä Ilir maalarina ihan pommi. Tässä harmittelen etten ottanut ihan supi suomalaista ammattitaitoista maalaria. Hero omistajat ovat suomalaisia mutta jo edellisen firmansa saaneet konkurssiin ja tästäkin konkurssi maininta kauppalehdessä että kiertäkää kaukaa ja ehkä vielä siitäkin ehkä kauempaa. Huonekalu siis parilla ja tässä pitäny nauttia uudesta kodista. Eipä taida onnistua. Maalaisin loput itse mutta maali on Väärä. Että sellasta mukavaa Kesän odotusta kaikille

0

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tapio Suominen on kuollut

        Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
        Maailman menoa
        236
        16771
      2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

        Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
        28
        2155
      3. Tapio suominen

        Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
        Ikävä
        110
        1950
      4. Mitä toivot

        Tämän hetkiseen tilanteeseen?
        Ikävä
        191
        1730
      5. Sydämeni on

        varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
        Ikävä
        121
        1457
      6. Minä itkin kotona kun tajusin että

        Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
        Ikävä
        10
        1102
      7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

        Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
        Maailman menoa
        216
        972
      8. Elämääni tulee pian uusi uros

        Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
        Ikävä
        119
        857
      9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

        "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
        Maailman menoa
        61
        748
      10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

        Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
        Maailman menoa
        212
        741
      Aihe