Kun sain sinulta viestin

Anonyymi-ap

Olet minulle niin paljon, että minun on sitä vaikea sanoiksi pukea. Katselin tänään pieniä silmuja ja mietin, miten sinä ne näet. Jos olisi lampun henki jolle voisi esittää toivomuksen, haluaisin hetken verran nähdä maailman sinun tavallasi. Sitä kaipaan, koska emme voi maailmaa yhdessä katsoa. Se minun on hyväksyttävä. Hienoa, sanon itselleni aina kun tässä onnistun. Kuin palaisin kaikkein varhaisimpiin vuosiin ja leikkaisin itseltäni napanuoran poikki. Se eron kipu on samanlaista. En ole riippuvainen sinusta, mutta sielustani puuttuu jotakin ilman läsnäoloasi.

19

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten sinulle kertoisin, kuinka kuuntelen lokkien huutoa ja ajattelen niiden vapautta ja sitä, kuinka en sittenkään vaihtaisi paikkaa niiden kanssa sen jälkeen kun sinut tapasin. Siihen asti halusin lentää. Nyt sanon joo, on lentäminen ihan kivaa, mutta taivas ei korvaa sinua. Mieluummin askellan maan pinnalla, välillä kaatuen, koska täällä olet sinä, olet se väkevä multa jota ilman vihreys ei luoksemme keväisin saavu.

    • Anonyymi

      Haluaisin sanoa niin paljon. Kysyä miten voit. Kysyä onko elämäsi ollut hyvää, oletko siunattu. Olen täynnä kysymyksiä sinulle, mutta sisimpäni lepattaa arasti kuin kynttilänliekki tuulessa. Kun saan sinulta viestin, tunnen onnellisuutta ja syvää rauhaa monta tuntia. Sinulla on minuun vaikutusta; se saa minut tuntemaan jotakin syvää. Sellaista, mitä vuorikiipeilijä tuntee huipun saavutettuaan, maisemia katsoessaan. Sinun läsnäolossasi on minulle jotakin pyhää. En uskonut enää tuntevani näin; sinä toit kadonneen melodian takaisin päiviini. Siinä soi avaruus ja elopellon tähkäpäät; ihmisten virta suurkaupungeissa ja vanhan ladon heinän tuoksu. Siinä soi sulava lumi ja syksyiset lehdet, iäkkään viisas hymy ja lasten leikki hiekkalaatikolla. Niin, sinä sait elämän minussa soimaan.

      • Anonyymi

        Tuollaista toivoisin minäkin kuulevani häneltä, naiselta. Minä en vain voi viestejä hänelle lähetellä, muuta kuin purkaa sydäntäni tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista toivoisin minäkin kuulevani häneltä, naiselta. Minä en vain voi viestejä hänelle lähetellä, muuta kuin purkaa sydäntäni tänne.

        Miksi et voi hänelle viestejä lähetellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista toivoisin minäkin kuulevani häneltä, naiselta. Minä en vain voi viestejä hänelle lähetellä, muuta kuin purkaa sydäntäni tänne.

        Minäkin puran tunteitani tänne. Aina ei voi kaikkea sanoa, vaikka yhteys olisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et voi hänelle viestejä lähetellä?

        Luulen, ettei hän niitä halua. Pelkään kielteisiä reaktioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, ettei hän niitä halua. Pelkään kielteisiä reaktioita.

        Onko hän sanonut sinulle jotain kielteistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän sanonut sinulle jotain kielteistä?

        On. Meillä on ollut yhteenottoja. 😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän sanonut sinulle jotain kielteistä?

        On. Meillä on ollut yhteenottoja. 😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Meillä on ollut yhteenottoja. 😢

        Millaisia yhteenottoja? Onko hän sanonut suoraan ettei halua saada sinulta viestejä? Minulla on ollut hänen kanssaan konflikteja. Se lisäsi sitä lämpöä jota tunnen häntä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia yhteenottoja? Onko hän sanonut suoraan ettei halua saada sinulta viestejä? Minulla on ollut hänen kanssaan konflikteja. Se lisäsi sitä lämpöä jota tunnen häntä kohtaan.

        Vähän ikäviä. En haluaisi niistä kirjoittaa. Hän sanoi myös, ettei ole kiinnostunut. Mun ainoa toivo on se, että hän ei ollut rehellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän ikäviä. En haluaisi niistä kirjoittaa. Hän sanoi myös, ettei ole kiinnostunut. Mun ainoa toivo on se, että hän ei ollut rehellinen.

        Älä kirjoita jos et halua. Parempi niin. Ehkä hyvä antaa hänen olla jos on sanonut ettei ole kiinnostunut. Joskus ihmiset voivat valehdella. Mutta jos hän puhui totta, parempi antaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kirjoita jos et halua. Parempi niin. Ehkä hyvä antaa hänen olla jos on sanonut ettei ole kiinnostunut. Joskus ihmiset voivat valehdella. Mutta jos hän puhui totta, parempi antaa olla.

        Niin juuri ajattelin. Hänen tehtävänsä antaa merkkiä, jos on muuttanut mielensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri ajattelin. Hänen tehtävänsä antaa merkkiä, jos on muuttanut mielensä.

        On sinun tehtäväsi kertoa jos oletkin kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sinun tehtäväsi kertoa jos oletkin kiinnostunut.

        En ole sanonut kaivatulleni että en ole kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri ajattelin. Hänen tehtävänsä antaa merkkiä, jos on muuttanut mielensä.

        Ehkä ihan hyvä noin.


    • Anonyymi

      Pienet silmut, sulavat solmut kuin kevään ensimmäiset leskenlehdet vastasulaneella nurmella. Oi naurua, kevään kuoroa, kesän tuloa. Tanssia kuoriaisten sarvien tahtiin.
      Kuulautta kevätöiden. Lumoutta, hymyjä herkässä.

      • Anonyymi

        Tämän haluaisin jakaa hänen kanssaan. Kun hänet näen, olen vakava kuin kivipaasi. Peitän hymyni, joka tulee sydämeni juurista asti. Se voisi paljastaa liikaa. Oi kevään kuoro, jossa kuulen hänen äänensä. Voisinpa kutsua hänet tanssiin kanssani, tanssiin kuoriaisten sarvien tahtiin kuulaana yönä.


    • Anonyymi

      Auringon häivähdys pilvien ratsukon takaa, se sinä olet päivieni virrassa. Ajattelen sinua ja putoan johonkin pehmeään, voikukan untuvien kaltaiseen. On oloni kevyt ja raskas. Olen täynnä kaipauksen kuultavia pisaroita. Niissä heijastuvat iloni ja suruni kyyneleet sateenkaaren väreissä. Niistä kauneimman tahtoisin antaa tuulen kuljetettavaksi sinulle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe