Oli vielä Anjan eläessä yksi Mikkelin hienoinmista puistoista, silti Mikkelissä
höpötetään vaan tästä täysin naurettavasta ja suorastaan typerästä Mikkelipuistosta. Heitteillehän puisto ei varmastikkaan jää, mutta onko
enää auki yleisölle.
Miten käy Anjan puiston?
10
541
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen kommentti aloitus, vailla mitään sisältöä.
- Anonyymi
No, se sun pitää keksiä itse, jos sisältö ei auennut sulle niin, mutta muille, niin eikai
se voi olla minun vika. - Anonyymi
Tuollainen kommentti tulee ainoastaan sellaiselta, joka on itse sidoksissa Mikkelipuistoon tai S-ryhmään ja ei kestä lukea tai kuulla mitään negatiivista palautetta Mikkelipuistosta, tieteäen
itsekkin sisimmässään, että Mikkelipuisto on täysin keinotekoinen ja turhakin viritelmä.
- Anonyymi
Merkittävää asiaa. Kaupunki heittänyt miljoonan toisensa perään Mikkelupuiston ahnaaseen kitaan. Lopputulos silkkaa paskaa. Puuhanaiset vastuuseen sekundasta.
Anjan puisto on viihtyisä ja tunnelmallinen ympäristö. Elämyksestä kannattaa maksaakin.- Anonyymi
Anjan puistoa ei ole olemassa ennee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anjan puistoa ei ole olemassa ennee.
Niinpä, tuskin on enää, kun Anja kuoli, mutta omaiset eivät varmaankaan päästä
puistoa rapistumaankaan, Anja teki todella merkittävän elämäntyön, Ylen aamu
tv.sä aikoinaan kertoi puiston rakennusvaiheista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, tuskin on enää, kun Anja kuoli, mutta omaiset eivät varmaankaan päästä
puistoa rapistumaankaan, Anja teki todella merkittävän elämäntyön, Ylen aamu
tv.sä aikoinaan kertoi puiston rakennusvaiheista.Ei ole Anjan puistoa olemassa enää. Luonto saa kasvaa vapaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Anjan puistoa olemassa enää. Luonto saa kasvaa vapaana.
No, voi harmi. Kaikki työ, mitä tuo nainen puistoa perusteassaan teki, meni hukkaan.
Eikö tällä Anjalla, en valitettavasti muista hänen sukunimeään, ollut ainakin tytär. niin
miksi antoi mennä äitinsä työn hukkaan? Jos ei rahkeet tai raha riittäneet, eihän sille
sitten mitään voi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Anjan puistoa olemassa enää. Luonto saa kasvaa vapaana.
No, luonto ottaa omansa takaisin.
- Anonyymi
Eilen ajettiin Mikkelipuiston ohi, niiin ei voi vaan kun ihmetellä. Aita, jossa puiston nimi, aidan takana ne kummalliset sopukat, joissa on istutuksia. Parkkipaikalla kymmenkunta autoa, olivatko vieraspaikkakuntalaisia, vaiko paikallisia. Osa tietysti menee Kaihulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486288Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694265- 463649
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213226- 1972970
- 402662
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132529törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202502- 1531536
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251498