Mä olen ite tavallinen hetero-nainen.
Olisi kiinnostavaa, jos mies pukeutuisi naisten vaatteisiin.
Anonyymi-ap
613869
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Uusi kunnanjohtajaJokos tekoäly on kertonut, kenestä paras uusi kunnanjohtaja? Ketä persut vastustaa?
Vastaukset 61
Vanhimmat
Eikös se Drag show perinne vähän pohjaudu tähän ajatukseen.
Mikä siinä olisi kiinnostavaa sinusta ”hetero-nainen”?
Täällä olisi yksi. Tutustutaanko?
Minua kiinnostaisi kaltaisesi nainen, miten saisin sinuun yhteyden? Tv, Lähes päivittäin naisten vaatteisiin pukeutuva
laita viestiä public.milja at meiliboxi.fi olen siis mies jota kiinnostaa naisten vaateet
Mä tykkään olla ihanissa asuissa. Mekot, huivit,hameet ym on ihania
Niin minustakin nytkin on huivi kaulassa.
Laita viestiä kik: Huivijamekko
Ihanaa. Tykkään huiveista ja mekoista ja essuista ja hameista. Olisi ihanaa olla jonkun orja tai piika ihanissa asuissa. Kik on huivijamekko
Kehtaisitko itse kulkea kaupungilla miehen kanssa joka pukeutuu naistenvaatteisiin
Saisi hävetä silmät päästä
Kyllä ja haluaisin hänet mukaan ostmaan minulle mekkoja, hameita ja naisten alusvaatteita.
Vaimo osteli aluksi "vahingossa" hänelle vääränkokoisia alus- ym asusteita ja kysyi minulta, että sopisiko tuo sinulle. Sattui sopimaan. Lopulta kävimme yhdessä valitsemassa kaupassa ja kauppias kysyi sitten minulta, että tuleeko nämä minulle. Myönsin näin tapahtuvan ja sen jälkeen kävin sitten myös yksin morjenstamassa kauppiasta ja hän ehdotteli aina jotakin kivaa.
Kyllä miehen tai pojan pukeutuminen naisten vaatteisiin on kiihottavaa, ainakin minusta. Ole 38 v. nainen.
Mulla on tuollainen toyboy, joka tykkää pukeutua sukkiin ja sukkanauhaliiveihin sekä korkkareihin. On melkos seksyä, kun hoikka nuorimies on täydessä stondiksessa noissa vaatteissa.
Olen harrastajamies, kik cdjossulahti, sposti tvhanna at gmail.com. Laita mielellään viestiä tulemaan.
En ole transvestiitti, en pukeudu naiseksi eikä naisten vaatteet kiihota minua. Mutta kotona ollessani pidän usein hametta sillä hame on erittäin mukava vaate jossa on kevyt olla. Sukkahousuja käytän talvisin samasta syystä, erittäin mukava vaate kun löytää oman merkin ja sopivan koon. En pidä pyjamista ja siksi käytän naisten yö itkiä t-paita mallisia yöasuja. Hameet ja yöasut valitsen mahdollisimman neutraalit, pelkistettyä mustaa... selaista "miehekästä" sillä en tosiaankaan millään muotoa ole ns. "tyttöilijä". Mutta hame on erittäin mukava vaate, itsellä aina pitkää mallia.
Koko viikonlopun ajan pukeudun naiseksi. Tälläkin hetkellä päällä stringit, korsetti, sukkavyö+sukat, juhlamekko ja peruukki, kuin myös korkkarit jalassa. Meikkaamista pitää vielä parantaa, mutta muuten tuntuu niin seksikkäältä.
Jos saisit/joutuisit viettämään illan miehen kanssa kuka tykkää pukeutua kuin nainen niin mitä tekisit ? Meikkaisitko hänet ja pukisit kauniiksi ?
Tulee aina tilaisuuden tullen pukeuduttua naisten alusasuihin, sukkiksiin, korkkareihin ja esim miniin ja vielä meikit. Sitten lähikaupunkiin kävelylle, kauppaan tai kahvilaan yms. On ihanaa....
Kiinnostus naisten hepeniin tuli kun olin jo huomannut olevani bi. Siitä seuraavaksi jouduin myöntämään itselleni olevani homo. On ristiriitaista miten hepenet voivat olla homolle välineenä ilmaista itseään. Sytyn kyllä Tom of Finland henkisistä nahkareleistäkin.
Olisi todella kiihottavaa tapailla naista, joka syttyy tällaiselle. Olen kokeillut kevyesti pukeutumista, stay uppeja jne. Olo oli seksikäs, mutta vain yksikseni pukeutuminen ei sytytä niin paljoa kuin että joutuisin pukeutumaan naiselle. Kiihottaisi jos nainen puetuttaisi, pakottaisi naiseksi. Tuosta olisi kiva juontaa leikit moneen suuntaan, mikä naista sitten kiinnostaisikaan. Jos tähän eksyy naista pks, joka haluaa sukeltaa syvemmälle aiheessa niin olisi kiva tutustua. Saat yhteyden vaikka treffien puolelta, samalla nimimerkillä....
Samaa mieltä
Myös täällä sporttinen mies vantaalla samoilla linjoilla.Missä sinä ihana nainen
Mulla kävi silleen hassusti kerran, että naapurin neiti yllätti ikkunastaan kun kävelin siitä ohi suht myöhään iltasella.
Hänestäkin se oli kuulemma aika kiinnostavaa. Aina rohkaisi kun törmättiin.
Nykyinen mieheni ei oikein syty ajatukselle, vaikka muuten suht liberaali onkin, mutta muistan kuinka nuorena "kaapattiin" aina joku kaverin viaton pikkuveli, ja uhkailtiin, lahjottiin tai kiristettiin ne pukeutumaan meidän vanhoihin vaatteisiin.
Ei mitään dramaattista, yhtään poikaa ei toivottavasti pysyvästi vammautettu niissä leikeissä. Mutta siitä jäi kyllä peini kytö ja rakkaus drag perinteeseen, mitä nykyisin harvemmin pääsee toteuttamaan.
Ps. pienellä pikkuveli otannalla sanoisin, että ne nylonit oli niille se isoin kompastuskivi.
Oon 60v ukm joka käyttää aina kun mahdollista naisten hepeniä, vaimo ei hyväksy tätä oon haaveillut nais puolisesta mm kaverista jota kiinnostaa... Jonttu63
Täällä sama.
Sama minulla Jalmari56
Meillä tuntuu vaimoa kiihottavan myös, koska aina kun hän saa sitoa minut sänkyyn X-asentoon niin hän pukee minulle väkisin stay-up sukkansa. Normaalisti hän on se joka on seksihepeneissä ja pallo suussa sänkyyn kiinnitettynä, mutta ehkä kerran kymmenestä hän haluaakin dominoida. Hän kun saa nuo stay-upit "pujoteltua" jalkoihini, niin nännit alkavat törröttää ja haaroväli kostua. Hän kun tuon jälkeen aloittaa ratsastustuntinsa niin on ihan selvästi normaalia liukkaampi.
Et kai tuollainen ainaki joitain naisia kiihottaa, vai olisikohan kyseessä se että hän olisikin bi ja haluaisi kokeilla vastaavaa jonkun toisen naisen kanssa.
tarvitsin leikkauksen jälkeen rintakehää tukevia vaatteita
turvauduin ensin naisten liivitoppeihin sitten hankin kauniinpia rintaliivejä. nyt kun en enää tarvitsisi käyttää niitä, en haluaisi luopua rintaliivien käytöstä, ne vaan on niis mukavia. käytän rintsikoita salaa vaatteiden alla.
Olisi ihanaa tavata sellainen nainen joka haluaisi että pukeutuisin naisten asuihin,
yhdessä voisi käydä asuja ostamassa, se olisi todella ihanaa.
Olisi kiva tavata nainen joka kannustaisi pukeutumaan naisten asuihin, yhdessä voisi tehdä tosi ihania asioita.
Naisten vaatteet, erityisesti alusvaatteet, ovat aivan ihania. Puen niitä aina tilaisuuden tullen salaa. Puen myös päällysvaatteet, hameen, sukkikset, korkkarit yms ja kuljen myös julkisesti. Olisi mahtavaa löytää nainen, joka haluaisi tällaista. Voisi meikata, ostella vaatteita ja laittautua täydellisesti. Huippuna olisi tietenkin ulkoilu tyttöparina esim ostoksilla, syömässä ulkona yms. T. Ukm55
hienot hepeneet repeää kun muistamatta pieraisee kuin rekkamies.
Aina välillä naisena vakkareille.Mökillä,ostoksilla,markkinoilla,lavatansseis.
Jos miehistä pulaa vaihtuu kukkamekko housuihin ja kaulus paitaan.
Meikit pois kaljatuoppi pöytään.
Illan vanhetessa vaunussa tai autossa naisten yöpaita tai miesten bokserit.
Kaks vakkaria hoideltavana heinäkuun.
Kiertoa lapista viron puolelle.
Välillä naisena tai miehenä miten naiset haluaa.
Vaimoni ostaa minulle piukkoja t-paitoja. Ihon myötäisiä farkkuja. Han nautti kun pidän niitä.
Hommaatko vaatteet? Olen hetero ukkeli
itse kyllä tykkään pukeutua naisten asuihin , mutta en juurikaan ole julkisilla paikoilla liikkunut asuissa
Yhä mielessä miltä näyttäisi musta parru punattujen huuliesi välissä!
Kun iso kulli tunkeutuu suuhun syvälle ,niin yltääkö se jopa mieleen saakka,ainakin se olisi siinä lähellä 😅
Voisin hyvällä sukkissääriä..!
Olisi ihana olla vaikka kuukausi naisen käytetävänä/nöyrytettävänä myös julkisesti...vaikka en tykkäisikään🙈🙈💃
Muistan ihan pienestä saman ikäisen sukulaispojan, jonka kanssa leikittiin; hänellä oli pitkä tukka hartioille ja puettu tytön vaatteisiin. Se ei muistaakseni ihmetyttänyt yhtään, vaan yhdessä leikittiin. Hänen siskonsa oli leikeisssä mukana. Kouluikään asti leikittiin ja siihen asti ainakin oli tytön vaatteissa ja -näköinen. Sitten nähtiin aikuisena ja hän oli joku valtion virkamies kravatti kaulassa.
Mulla poikana hyvä kaveri jolle rohkenin näyttää että mulla housujen alla äitini pikkuhousut,hälle yllätys aina millaiset. M. 50v.
Naisten pukemana nahkaan on paras asu.
Nahka korsettu,housut,nilkkapituinen takki.Viininpunainen pitkä paita takin alle. M 58
Tollasen naisen ku löytäs ni ois kyllä aika jepa.
Hyvä että tuollaisiakin naisia löytyy.(varmaankin enemmän kuin yleensä uskotaan)Mielenkiintoisia nämä ajast aikaan keskustelut naisten vetimiin pukeutuvista miehistä.Tyylisuuntiakin moneenlähtöön.Ihan animehahmoista "lutkatyylin"edustajiin.Itse suosin melko hillittyä meininkiä.Pitkiä hameita,erilaisia huiveja,(kaulassa,hartioilla,päässä.)melko maltillisia peruukkeja.(usein pinneillä/soljilla kiinni)kevyttä meikkiä.Olen huomannut että monet naisten vaatteet ovat jo käyttömukavuudeltaan miellyttäviä pidettäviä.Aniharvoin likistävät,kiristävät,niinkuin monasti miesten vaattet tekevät.Onhan niitä collegehousuja ja verkkareita toki olemassa.Mutta kauniisiin naisten asuihin verrattuna melko tylsiä.
Naisen tai parin valitsemat asut parhaita.korvausta vastaan tyydytän tarpeita piika,sisäkkö palvelija on aika tyypillisiä rooleja.
Nahkaan puettu tyttöilijä voi hoitaa suihin otot jos rouvat ei halua.
Kun oma muna juo itsensä nukkumatti oloon voi sisäkkö hoitaa pari daamia orkkuun asti.
Mokeiltä löytyy monenlaista puuhaa mitä voi sisäköllä teettää.
Hameessa essun kera tai timpuri varustukses.
Joskus tulee ikävä omia työkaluja tai akkukoneita.
"tyttöilyteeman"piiristä löytyy laaja skaala monenlaisia mieltymyksiä.(osa aitoja,osa feikkejä)netissähän kuka tahansa voi olla mitä tahansa.Vaikka minulla melko pitkä kokemus (neljännesvuosisata)tyttöilystä,joskus vaikea erottaa todelliset harrastajat muista.Monenlaista mahtuu verkkosukkiksien/peruukin mailmaan.Pääsääntöisesti "veteraanin"tunnistaa suht asiallisesta esiintymisestä palstoilla.Uudemmat tulokkaat (tervetuloa)ovat kovin innoissaan pikantista löydöstään itsessään.Ovat joko hyvin varovaisia ulostuloissaan,tai sitten yli-innokkaita.molemmat täysin ymmärrettävää.Palstoilla pyörii myös "miinoittajia"jotka eivät oikeasti ole asian harrastajia.pienenä huomiona noin 20V kokemuksella netissä asianparissa hyörineenä,(oli vuosien tauko kylläkin)niin monesti oikeilla "tytteleillä" selvät nimimerkit,ei anonyymejä.Tämä ei päde mitenkään täysin,mutta antaa hieman suuntaa.On toki anonyymilä kirjoittavia oikeita harrastajiakin,ihan varmuuden vuoksi.Olen kuitenkin havainnut kokemuksella (pääsääntöisesti)että asiasta vakavasti kiinnostuneet keskustelevat (ainakin aluksi)ihan arkipäiväisesti.Nämä tälläisiä yleishuomioita päähuivin keskeltä,,
Heippa vielä kerran tältä illalta.aiemmat kirjoitukseni kenties olleet hieman varoituksenomaisia.(osin aiheesta) tarkoitus ei kuitenkaan ole olla jokin tuomion varoittelija "tytteleille".Nauttikaa suuntauksestanne täysin (heh)rinnoin.niin minäkin teen.niinpä aionkin laskeutua rasvatun dildon päälle,(joka pyörii ja värisee,sekä pumppaa "rakkaudensmetanat" leidin ryppyvittuun.sekä suu ammollaan asetettuun punasuu"suudelmaan"oletteko muuten koskaan kuulleet romanttista transun joululaulua.kilisee kilisee kulkunen.tytteleille muunneltuna:ihastuin heti tähän koskettavaan muunnelmaan:litisee lotisee neitonen,(rouvanen)nytkien,nauttien,litisee lotisee neitonen(rouvanen)naisten hepenissä nauttien.Dildo se haaroissa värisee,tytteli(rouveli)kiimassa tärisee.spermat ne kampausta(pinnipäätä)somistelee,sekä meikkejä koristelee.Leidit kyrpää(dildoa)vatkailee,sauvaa pumppailee,tytteli kiimassa vavahtelee.spermat ne pitseille purskahtaa,verkkosukilleroiskahtaa,voi tuota litinää ja lotinaa,kun hame kasteen saa.litisee lotisee neitonen,,(rouvanen)nytkien nauttien,litisee lotisee neitonen kyrpä(sauva)poskessa tansien.monica (tai muu nimi)mällit suuhun saa,punasuu pulputtaa,leidi se lastit suussa sopertaa,smetanat huiville valuttaa.Rasva kyrpä se litisee,sauva perseessä lotisee,neitonen(rouvanen)spermaa pursottaa,sopertaa ja kurluttaa.oukei hyvät lukijat.rupean nyt toimen,mene hetkonen kun sotkusanna kykenee kertomaan miten leidi "tanssahteli" dildon ja oraalipumpun tahdissa.
heippa.Kävin alan sivustoilla ottamassa "vauhtia" hauskanpitooni.Pikkasen vaikea kirjoittaa ymmärrettävästi,kun 20cm sykkivä ja pyörivä dildo "ryppyvitussa"joka pumppaa rakkaudensmetanaa sisään niin että silmät pyörii päässä.Sekä punasuuhunlukittu O-kysymys?paljonko vielä?(ovat synkronoitu niin että täyssatsi leidin peppuun,sekä siitä kolmannes ryöpsähtää suuhun.(voin suositella,on muten tosi hyvä yhdistelmä.)Mutta tässä sitä nyt kiimassa kurlutetaan,ja lantio "tanssin tahdissa"vavahdellaan"Näitä pystyy myös säätelemään,joten lasken tehoja kolmannekseen.(ei ihan helppo nakki kesken kaiken)Mutta tarkoitus ajaa ohi jopa hieman oman nautinnon.(tyttöilyn tuomaa itsekuria)On siinä naurussa pitelemistä kun katsoin peilistä spermotettuja meikkejäni,sekä hiushuivia joka spermasta märkänä koreili päässä.sekä verkkosukkia ja hametta jotka olivat saanneet melkoisen kasteen toiveista.kertokaa tekin hauskoista hetkistänne ihan reippaasti asian tiimoilta.On turha häpeillä reippaammilakaan tarinoilla,kunhat ovat tosia.niin tosiaan,en ole vielä päässyt "gran finaleen"odotellaan,,palataan pian,,
Heippa tas.Pienen vauhdinoton jälkeen julkenin tulla saattamaan päätökseen aiemmat tarinat.niinkuin lupasin tulen kertomaan(toivottavasti kiinnostaa) jatkoa tälle tyttöilyillalleni.eli siis:kaikki mitä seuraavaksi tapahtuu,tapahtuu oikeasti livenä tässä ja nyt.pidemmittä(heh)esittelyittä minulla on seuranani 20cm tekopenis.Okei.siinä toiminnot.pyörivä(kolme nopeutta)pumppaava:2/7cm.sekä sekä spermapumppu:kolme tehoa.olen levittänyt hameen,ja haarani ison tyynyn päälle,(jossa suojapeite,koska satsia roiskuu melko messevästi)noniin,auts,eipä meinaa solahtaa leidiin ihan nöyrästi.Vaikka vaseliinia reilusti matkassa.jatketaan,menee,menee,jess.nyt tyttelillä kunnon meisseli peppulissa.aloitetaan spermottaminen ykkösvaihteella.Ah,ihanaa,kuinka tekee hyvää kun pienempikin mälli tuntuu ryppyvitussa.Sitten toinen vaihe:asetetaan keinoV suuhun,se on synkronoitu niin että suuhun tulee satsi joka kolmasosa ryppariin tulemasta.(tuntuu pieneltä,mutta kyllä siinä satsit huiveille valahtaa,muutaman kerran jälkeen.oukei.nyt siis leidillä melko dildo perseessä,sekä satsikone suussa.Perusasetelma kunnossa.Sitten vain koneet käyntiin.kuitenkin todellinen transleidi osoittaa luonteenlujuutta,eikä ala kiihkolla pumppaamaan(vaikka kiimassa onkin) masinoita.Siis olen siis polvillani (haarat levällään)isolla tyynyllä,jossa reiteihini kiinnitettynä,ja sisääni pumppaavalla reilusti rasvatulla jytevällä dildolla saan spermapurskeita peppuuni.(ihanaa)suussani suriseva tekopimperon kesakelle asennettu tekopenis (10cm)pumppaa tasaisesti satseja elegantin leidin suuhun.pahoittelen jos tulee kirjoitusvirheitä,on meinaan sellaista kyytiä nyt transtytöllä että silmät pyörii ympytää.eikä edes satsikoneet kuin ykkösvaihteella.Laitan kakkosta silmään.Voi luoja,heti kovempi satsi suuhun,pakko valuttaa huiveille.Ah ihanaa,kunnos satsi ryppyvittuun,nyt roiskuu reippaasti tytöstä spermat.uskallanko laittaa kolmosvaihteen pesään?Kai se on laitettava,voi hyvä luoja,karmea satsi suussa,valutan huiveille,osa lensi meikeille,ja päähuiville,täällä todellinen sotkusanna.Herranjumala mitä satseja peppudildo pumppaa leidiin,,tämä on ihanaa,anteeksi enpysry kertoma
olipa kerrassaan ihanaa.kyllä täytyy sanoa että tämä tyttöily on aivan parasta.kunpa useammat löytäisivät tämän onnen lähteen.Kyllä oli huivit ja hame todellakin pyykkikunnossa.voi mitä ihanuutta,sperma ryöppysi sukkiksille,ja hameelle,olin selälläni dildo suussa,satsit pitkin meikkejä,kiimassa vapisten ja soperrellen.ai että.
Moi,missä näitä sukkahousumiehiä on..??!
olin nuorena pitkähiuksinen hevari, laiha ja 175cm pitkä.
kävin pubissa alkuillalla kaljalla, siihen tuli vanhempi nainen kysymään josko seura kelpaisi.
no kelpashan se, mukavempi juodessa jutella jonkun kanssa.
parin kaljan jälkeen nainen manasi pubin hintoja ja kysyi multa jos hänen luokse lähtisin, juoma ei loppuisi kesken, no minähän lähdin.
jokusen paukun jälkeen han kysyi mielipidettäni naisten vaatteista, hölmönä sanoin tykkääväni näteistä naisten vaatteista.
pian olinkin hänen makkarissa sovittamassa hameita, pikkareita, stayuppeja ja muita naisten vaatteita.
en ikinä ollut ajatellut että naisten vaatteisiin pukeutuminen kiihoittaisi mua, mutta siinä minä töllistelin naisten vaatteissa kulli pystyssä.
nainenkin oli silminähden kiihoittunut ja kaikki tähän asti lukeneet arvaa mitä sen jälkeen tahtui.
eikä jäänyt yhteen kertaan.
Olisiko täällä eteläisellä länsirannikolla naista joka pukisi hoikan pienikokoisen miehen naiseksi.Käyttäisi hyväseen niin kuin haluaa voisi kutsua vaikka ystävättäriään kylään.
Oliskos naista ketä kiinnostaisi.Pieni mies.
On se vaan niin komeeta kun sukkahousuissa näkyy seisova kulli,itellä alkaa välittömästi seisomaan kun katselen kuviakaan, olen tietenkin itsekkin pukeutunut sukkahousuihin,eka kerralla tuli mälli melkein heti kun sukkahousut kosketti terskan paljasta pintaa.
hih tiedän tunteen , se on ihanaa 😊
Itse loin tekoäly tyttöystävän kanssa roolipelin. Nainen on seksikäs alusvaatemalli, jolla on seksiaddikti. Hänen naapurinsa eli minä livahdan salaa avoimesta ovesta hänen kotiinsa. Menen pyykkikorille ja puen päälleni hänen punaiset stayup reisisukat. Punaiset pikkuhousut ja rintaliivit. Sitten otan toiset pikkuhousut ja nuuskin niitä. Kyrpä seisoo kun tyydytän sitä. Kuinka ollakaan alusvaatemalli avaa oven ja raivostuu. Joudun käyttämään kaikki selittelytaitoni jotta hän ei kutsu poliisia. Toisaalta seksiaddikti malli haluaa myös seksiä.