Olisi kiinnostavaa, jos mies pukeutuisi naisten vaatteisiin.

Anonyymi-ap

Mä olen ite tavallinen hetero-nainen.

30

1710

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös se Drag show perinne vähän pohjaudu tähän ajatukseen.

    • Anonyymi

      Mikä siinä olisi kiinnostavaa sinusta ”hetero-nainen”?

    • Anonyymi

      Täällä olisi yksi. Tutustutaanko?

    • Anonyymi

      Minua kiinnostaisi kaltaisesi nainen, miten saisin sinuun yhteyden? Tv, Lähes päivittäin naisten vaatteisiin pukeutuva

    • Anonyymi

      laita viestiä public.milja at meiliboxi.fi olen siis mies jota kiinnostaa naisten vaateet

    • Mä tykkään olla ihanissa asuissa. Mekot, huivit,hameet ym on ihania

      • Anonyymi

        Niin minustakin nytkin on huivi kaulassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minustakin nytkin on huivi kaulassa.

        Laita viestiä kik: Huivijamekko


    • Ihanaa. Tykkään huiveista ja mekoista ja essuista ja hameista. Olisi ihanaa olla jonkun orja tai piika ihanissa asuissa. Kik on huivijamekko

    • Anonyymi

      Kehtaisitko itse kulkea kaupungilla miehen kanssa joka pukeutuu naistenvaatteisiin

      • Anonyymi

        Saisi hävetä silmät päästä


    • Anonyymi

      Vaimo osteli aluksi "vahingossa" hänelle vääränkokoisia alus- ym asusteita ja kysyi minulta, että sopisiko tuo sinulle. Sattui sopimaan. Lopulta kävimme yhdessä valitsemassa kaupassa ja kauppias kysyi sitten minulta, että tuleeko nämä minulle. Myönsin näin tapahtuvan ja sen jälkeen kävin sitten myös yksin morjenstamassa kauppiasta ja hän ehdotteli aina jotakin kivaa.

    • Anonyymi

      Kyllä miehen tai pojan pukeutuminen naisten vaatteisiin on kiihottavaa, ainakin minusta. Ole 38 v. nainen.

      • Anonyymi

        Mulla on tuollainen toyboy, joka tykkää pukeutua sukkiin ja sukkanauhaliiveihin sekä korkkareihin. On melkos seksyä, kun hoikka nuorimies on täydessä stondiksessa noissa vaatteissa.


    • Anonyymi

      Olen harrastajamies, kik cdjossulahti, sposti tvhanna at gmail.com. Laita mielellään viestiä tulemaan.

    • Anonyymi

      En ole transvestiitti, en pukeudu naiseksi eikä naisten vaatteet kiihota minua. Mutta kotona ollessani pidän usein hametta sillä hame on erittäin mukava vaate jossa on kevyt olla. Sukkahousuja käytän talvisin samasta syystä, erittäin mukava vaate kun löytää oman merkin ja sopivan koon. En pidä pyjamista ja siksi käytän naisten yö itkiä t-paita mallisia yöasuja. Hameet ja yöasut valitsen mahdollisimman neutraalit, pelkistettyä mustaa... selaista "miehekästä" sillä en tosiaankaan millään muotoa ole ns. "tyttöilijä". Mutta hame on erittäin mukava vaate, itsellä aina pitkää mallia.

    • Anonyymi

      Koko viikonlopun ajan pukeudun naiseksi. Tälläkin hetkellä päällä stringit, korsetti, sukkavyö+sukat, juhlamekko ja peruukki, kuin myös korkkarit jalassa. Meikkaamista pitää vielä parantaa, mutta muuten tuntuu niin seksikkäältä.

    • Anonyymi

      Jos saisit/joutuisit viettämään illan miehen kanssa kuka tykkää pukeutua kuin nainen niin mitä tekisit ? Meikkaisitko hänet ja pukisit kauniiksi ?

    • Anonyymi

      Tulee aina tilaisuuden tullen pukeuduttua naisten alusasuihin, sukkiksiin, korkkareihin ja esim miniin ja vielä meikit. Sitten lähikaupunkiin kävelylle, kauppaan tai kahvilaan yms. On ihanaa....

    • Anonyymi

      Kiinnostus naisten hepeniin tuli kun olin jo huomannut olevani bi. Siitä seuraavaksi jouduin myöntämään itselleni olevani homo. On ristiriitaista miten hepenet voivat olla homolle välineenä ilmaista itseään. Sytyn kyllä Tom of Finland henkisistä nahkareleistäkin.

    • Olisi todella kiihottavaa tapailla naista, joka syttyy tällaiselle. Olen kokeillut kevyesti pukeutumista, stay uppeja jne. Olo oli seksikäs, mutta vain yksikseni pukeutuminen ei sytytä niin paljoa kuin että joutuisin pukeutumaan naiselle. Kiihottaisi jos nainen puetuttaisi, pakottaisi naiseksi. Tuosta olisi kiva juontaa leikit moneen suuntaan, mikä naista sitten kiinnostaisikaan. Jos tähän eksyy naista pks, joka haluaa sukeltaa syvemmälle aiheessa niin olisi kiva tutustua. Saat yhteyden vaikka treffien puolelta, samalla nimimerkillä....

      • Anonyymi

        Samaa mieltä


    • Anonyymi

      Myös täällä sporttinen mies vantaalla samoilla linjoilla.Missä sinä ihana nainen

    • Anonyymi

      Mulla kävi silleen hassusti kerran, että naapurin neiti yllätti ikkunastaan kun kävelin siitä ohi suht myöhään iltasella.
      Hänestäkin se oli kuulemma aika kiinnostavaa. Aina rohkaisi kun törmättiin.

    • Anonyymi

      Nykyinen mieheni ei oikein syty ajatukselle, vaikka muuten suht liberaali onkin, mutta muistan kuinka nuorena "kaapattiin" aina joku kaverin viaton pikkuveli, ja uhkailtiin, lahjottiin tai kiristettiin ne pukeutumaan meidän vanhoihin vaatteisiin.

      Ei mitään dramaattista, yhtään poikaa ei toivottavasti pysyvästi vammautettu niissä leikeissä. Mutta siitä jäi kyllä peini kytö ja rakkaus drag perinteeseen, mitä nykyisin harvemmin pääsee toteuttamaan.

      Ps. pienellä pikkuveli otannalla sanoisin, että ne nylonit oli niille se isoin kompastuskivi.

    • Anonyymi

      Oon 60v ukm joka käyttää aina kun mahdollista naisten hepeniä, vaimo ei hyväksy tätä oon haaveillut nais puolisesta mm kaverista jota kiinnostaa... Jonttu63

      • Anonyymi

        Täällä sama.


    • Anonyymi

      Meillä tuntuu vaimoa kiihottavan myös, koska aina kun hän saa sitoa minut sänkyyn X-asentoon niin hän pukee minulle väkisin stay-up sukkansa. Normaalisti hän on se joka on seksihepeneissä ja pallo suussa sänkyyn kiinnitettynä, mutta ehkä kerran kymmenestä hän haluaakin dominoida. Hän kun saa nuo stay-upit "pujoteltua" jalkoihini, niin nännit alkavat törröttää ja haaroväli kostua. Hän kun tuon jälkeen aloittaa ratsastustuntinsa niin on ihan selvästi normaalia liukkaampi.
      Et kai tuollainen ainaki joitain naisia kiihottaa, vai olisikohan kyseessä se että hän olisikin bi ja haluaisi kokeilla vastaavaa jonkun toisen naisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      4002
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1571
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1392
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1376
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1234
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1121
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1118
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1076
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe