Nainen pallo on sinulla

Anonyymi-ap

Ymmärrät varmaan, että sinun on tehtävä aloite, koska olen sen itse aikoinaan tehnyt..

23

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tein, lähestyin, henk koht mutta ei ottanut tulta alleen...en tiedä miksi. Luovutin, niin kai olin ansainnutkin.En varmaan merkinnyt enää, eikä ihme.
      Syötin siis pallon, taisit potkaista sen mielummin ojaan?

      • Anonyymi

        Oliko kunnon lähestyminen, vai pystyikö sen tulkitsemaan kaverilliseksi eleeksi?

        Jos toinen on tunnustanut tunteensa, ja toinen taas ei tunnusta, ”lähestymiset” on pakko tulkita haluksi jatkaa kavereina ja tilanteen kiusallisuuden liennytykseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kunnon lähestyminen, vai pystyikö sen tulkitsemaan kaverilliseksi eleeksi?

        Jos toinen on tunnustanut tunteensa, ja toinen taas ei tunnusta, ”lähestymiset” on pakko tulkita haluksi jatkaa kavereina ja tilanteen kiusallisuuden liennytykseksi.

        Pystyi tulkitsemaan, mutta jostain on aloitettava. Ei vaan muuttunut sellaiseksi keskusteluksi jonne sitä ohjailin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyi tulkitsemaan, mutta jostain on aloitettava. Ei vaan muuttunut sellaiseksi keskusteluksi jonne sitä ohjailin.

        Älä ohjaile mitää vaan ota pässiä sarvista. Ei miehet mitään hienovaraisia ohjeita ymmärrä


    • Anonyymi

      Mitä se teit? En unohda.

    • Anonyymi

      Aloitteella tarkoitan puhumista tietysti.

      • Anonyymi

        No nyt ois selkeät ohjeet hei


    • Anonyymi

      Mä en ainakaan tämän päiväisen palstailun perusteella tee yhtäkään aloitetta. Saattoi olla itselle sekin, että henki dunkkaa. Siitä lähdetään liikkeelle, jos näitä lähtee uskomaan.

      • Anonyymi

        Etkö oikein ymmärrä sitä avuntarvetta??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö oikein ymmärrä sitä avuntarvetta??

        En minä auta hulluja.


      • Anonyymi

        Jos sulle ei ole tunnustettu tunteita, älä huoli, silloin tämä aloitus ei koske sinua.

        Mutta jos on tunnustettu eikä niihin vastata, silloin ei voi muuta kuin vaieta ikuisesti asiasta. Ne jotka eivät vaikene, ovat harhaisia ahdistelijoita.


    • Anonyymi

      Ei kai kenenkään tarvitse tehdä mitään aloitetta minkään asian suhteen?vaikka sinä niitä teetkin!

    • Anonyymi

      En ole ihan varma tuosta logiikastasi. Sillä minusta tuntuu että todistsmistaakka on edelleen omalla puolellasi, että olet tässä nyt suurinpiirtein vakain aikein. Olen nimittäin kuullut vähän sen suuntaisia puheita että et olisi ollut kovinkaan paljoon valmis. Ja jättänyt leikin kesken yhden jos toisenkin kanssa heti kun olisi pitänyt laittaa peliin itsensä.

      • Anonyymi

        Jos toistuvasti tuo tunteitaan esille ilman, että se herättää vastakaikua, se on ahdistelua.


    • Anonyymi

      Ymmärrän tai en niin sinä et siitä kostu mitään. Eli: haikailet sitä palloa, koska sulla on se täysin hukassa.

    • Anonyymi

      No, et kyllä todellakaan ole mitään ymmärrettävää alotetta tehnyt

    • Anonyymi

      Nainen piti palleroni itsellään ja juoksi pois.

    • Anonyymi

      Voi annoin sen pallon Cast Away elokuvaan jo ajat sitten

    • Anonyymi

      No siinäpä odottelen palloa. Hän tuskin edes tietää, että joku odottaa yhteydenottoa.

    • Anonyymi

      Milloin teit aloitteen? Jos olisit hän, niin voin tehdä vastavuoroisesti aloitteen, jos se siitä on kiinni. Odottelin kyllä, että pyytäisit mut terassille tai voit polkaista Rantaraittia pitkin luokseni.

      • Anonyymi

        Sinun tehtäväsi on nyt tehdä aloite minun suuntaani.


    • Anonyymi

      Okei.. Tule luokseni yökylään tulevana lauantaina. Saadaan nauttia toisistamme rauhassa ja luurit kiinni. :)

    • Anonyymi

      itse yritin tänään tehdä aloitteen, keräsin kaiken rohkeuteni. ja sitten muut ihmiset tuli ja pilasi koko homman. huomenna uusi yritys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      144
      3074
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      51
      934
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      216
      851
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      814
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      810
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      793
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      61
      732
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      237
      715
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      37
      685
    10. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      43
      646
    Aihe