On parantumaan päin. En enää ajattele häntä kun noin kaksi kertaa päivässä, heti kun herään ja kun menen nukkumaan. Katkeruuteni häntä kohtaan on myös alkanut helpottamaan, olen ollut katkera hänelle siitä, että hän ei julkaise enää uutta materiaalia youtubeen. Mutta aika parantaa. Mitenkäs teillä muilla? Minä en ole ylioppilas, minusta ylioppilaaksi pitäisi päästä vain he jotka saavat vähintään yhden L.
- Sodomiittiseppo
Kylmis pakkomielteeni.
5
191
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Kylmiskään ole ylioppilas, vaikka pari vuotta lukiota kävikin. Lisäksi on luvannut, että tulee tekemään videoita vielä joskus jos on hengissä, mutta osastoralli käynnissä sillä nyt, koska kunto mennyt niin huonoksi.
- Anonyymi
Olen aina fanittanut kylmistä, mutta parin viime vuoden aikana hänen esimerkkinsä on raitistanut minua kummasti.
Minä olen ylioppilas laajalla matematiikalla eli älykäs. Ja kyllä, pari ällääkin kokeilee todistuksessa joten aika mestareita tässä ollaan.
Asd- Anonyymi
Arvostan enemmän Kylmistä, joka jätti moisen turhan "opiskelun" kesken ja alkoi juomaan olutta.
- Anonyymi
Olet siis älykkäämpi kuin Kylmis. Eihän se ymmärtänyt kolmannen asteen yhtälöistä mitään, että miten ne ratkaistaan ja sitten tuli vielä NELJÄNNENKIN asteen yhtälöt, jne..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis älykkäämpi kuin Kylmis. Eihän se ymmärtänyt kolmannen asteen yhtälöistä mitään, että miten ne ratkaistaan ja sitten tuli vielä NELJÄNNENKIN asteen yhtälöt, jne..
Ei niitä mihinkään tarvitse oikeassa elämässä. Ei mitään järkeä koko opetusjärjestelmässä. Ainakin puolet oppiaineista on täysin turhia. Koko opetusjärjestelmä pitäisi vetää viemäristä alas paskan ja kusen mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238719Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3541717Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3011473- 3871412
- 791366
- 61305
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331080Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241046Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521012- 36978