Nyt oikeesti!

Anonyymi-ap

15

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

5G ilmeisesti kärventänyt polttajien viimeisetkin aivosolut ;D. Onko tää Suomen lämpökin nyt sit sitä 5G:tä? Täällähän on yhtä lämmintä kuin Unkarissa. Onhan se Aurinko mikä selittää lähinnä kaiken. Itse asiassa epäsuorasti se Aurinko saa aikaan Maapallon tuuliolosuhteita ym. virtauksia. Aurinko taitaa kuumeta pikkuhiljaa vielä kauan aikaa ennen kuin alkaa viilenemään. Tällä on merkitystä vähintään kymmenien tuhansien vuosien aikaskaalalla ellei jopa miljoonien, joten on turha stressata asialla. Ihmiskunnalla on paljon aikaa rakentaa avaruuteen jokin filtteri mikä heikentäisi Auringon porotusta. Avaruusromu ja avaruuskivet olisivat kuitenkin issue tuollaisen jättivarjostimen asettamisen suhteen.

• Itse olen sillä kannalla, että tuo johtuu suklaan kallistumisesta ja siksi sitä pitäisi laskea heti, tai voi tulla vielä pahempia ilmiöitä.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Itse olen sillä kannalla, että tuo johtuu suklaan kallistumisesta ja siksi sitä pitäisi laskea heti, tai voi tulla vielä pahempia ilmiöitä.

Kannatan suklaan hinnan laskemista.
        >simiti<

• Anonyymi

täällä on todella kuumaa kesäisin joskus... vain boxerit jalkovälissä sisälläkin liikkua , joka varmaan naisten mielestä hassuqakin..

• Sillähän nyt ei mitään rajoja ole, mutta olipas 🧐 viehättävä kehittämispäällikkö, lisää liekkejä 🔥 😁

• Anonyymi

olen vähän miettinyt että mikä oikeasti pelottaa nuorissa naisissakin... asia että jos jotenkin opetat niille jotain pelottavia juttuja.

• Anonyymi

jooh niin en käytä tuota kallista alumiiniteippiä, voi eipata malarinteipilläkin sormia yhteen paranuu toinen sormi aqut5taa toista.

• Anonyymi

jos teippaa itseäänkin kaikenlaisilla teipewillä.. liimaaq hoh noniin

• Anonyymi

voisin laittaa tämän hetken lämpötilar että mille näyttää..
      25,3, 25,8 swisä jqa ulko.

mutta jotenkin olisiko hassua jotain nukkuakin jonkin naisen kanssa ja pelatrakin jotain jooh..

• Anonyymi

mikähän olisi joku vanha peli joku hauska....

• Anonyymi

edes ajattele edeas hauskaa nukkua joku niin satiiniset lakanat ja helteellå nukkumasaqkin. jonkun naisen kanssa.... laitan jortain jotain lämpöjä kun tietokone tkee...

25,3. ulko 24.3

• Jotain olis tarve tehdä tälle tilanteelle kyllä, kun ei teineillä selkeesti järki päätä pakota. Mutta mitä voi tehdä? tiktokin typerät haasteet leviävät kulovalkean tavoin. Mielestäni koko sovelluksen lopettaminen olisi ihan järkevää. Jos jonkun ikärajan sinne asettaa, niin tunnistautuminen pitäisi olla niin vahvaa, ettei pysty valehdella ikäänsä. Ihan kuin johonkin pankkiin.

• Anonyymi

ei oikeasti vaan leikisti... mutterit ja muumit, pultit kuin Petterit.

• Anonyymi

jos silmiisi suoraan tuijottaa aurinko jotain 35000 tuhatta megalumenilla valioa ha

• Anonyymi

Mutteri kuin Muumi ja Pultti kin petteri... niin yuollainen suojaustoiminto voi olla System Control Port jos tulee joku vikajuttu prosessoriin...

Kerran joo jossain mökkikoneessa laitoin nippusiteellä kiinni jäähdytysprofiilin prosessoriin... kuumeni ja ominaisuutena Imediate Shutdown jos tulee vika joku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5850
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3497
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      156
      2012
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      223
      1938
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      168
      1683
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1475
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1011
    8. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      970
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      64
      954
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      917
    Aihe