Tämä kaivatun kanssa tehdyn joko mielikuvitus vauva tai oikea.Ei saa antaa suosittua nimeä.
Olen pohtinut miten vanhanajan nimet katoaa.Laittaisiko kukaan enään esim.Reima nimeä lapselleen?Urpokin on pois muodista ollut,Jorma,Vesa,Arto,Torsti,Teuvo,Kalle.
Itse ehkä Kallen voisin laittaa.Hänestä tulisi 90 % varmasti pikku-kalle😉
Minkä antaisit poikalapsen nimeksi?
32
510
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään viimeksi kaupoilla katselin sivusilmällä pikkupojan vaatteita😻 cute. Mutta juu tuota Urpoa en lapselleni nimeksi antaisi ikipäivänä, mutta esim. Unto menisi jonain nimenä. Kalle on kyllä kiva ja sopisi minun ja kaivattuni mahdolliselle pojalle. K alkuisissa nimissä on paljon muitakin hyviä vaihtoehtoja!
- Anonyymi
Tuo torsti on omalla tavalla kiva.
- Anonyymi
Kaarlo, Gunnar, Seppo, Pentti, Kalevi, Aarre, Aarne. Paavali, Pietro.
- Anonyymi
Aarre on kiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aarre on kiva.
Aarne on mielestäni jämerä miehen nimi
- Anonyymi
Ei mitää lällyä tutinsyöjän nimee, joku kunnon pertsa, arska tai vastaava!
- Anonyymi
Pena(per*o).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pena(per*o).
Tai jokin tuplanimi jorma-pertti lempinimeltä pii-tsei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jokin tuplanimi jorma-pertti lempinimeltä pii-tsei.
Mikä tää pii juttu oikein on.?Monessa keskustelussa on tuo kirjainyhdistelmä.
Olisiko Satan hyvä nimi pojalle, ja toinen nimi voisi olla Lucifer....
Nythän nimittäin saa olla poikkeavia nimiä mitä ei ole aiemmin hyväksytty, kun tuli kansainvälisyyttä suomeen niin jouduttiin nimilakia muuttamaan.
(ps. ei huolta, en aio lisääntyä)- Anonyymi
On ainakin vanhanaikanen🤣Niinku Aatamikin.
- Anonyymi
Tuskin menevät läpi. Muistelen, että ainakin tuon Luzifer on moneen kertaan jo kokeiltu ja hylätty ja eiköhän moni ole toistakin kokeillut.
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin menevät läpi. Muistelen, että ainakin tuon Luzifer on moneen kertaan jo kokeiltu ja hylätty ja eiköhän moni ole toistakin kokeillut.
Joo näköjään löytyi hylättyjen listalta. Melko erikoista, kun kuitenkin uskonnollisia nimiä muuten saa antaa, ilmeisesti. Melko rajoittavaa, mielivaltaista.
Miksi sitten suomessa voidaan aivan julkisesti viettää lucia-juhlaa, vaikka nimi edustaa kiellettyä suuntausta.
- Anonyymi
Nyt bimbot tekee keskenään jo mielikuvitusvauvojakin 🙈🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Frederik Aamos
- Anonyymi
Toi on kova
- Anonyymi
Tulevia A miehiä😅
- Anonyymi
En aio tässä elämässä lisääntyä, mutta poikakissan nimeksi voisi tulla vaikka Elvis. Joskus lapsena meidän perheessä olikin Elvis-kissa.
- Anonyymi
Mäkin tunnen yhden elvis kissan omistajan
- Anonyymi
Ätmi jr
- Anonyymi
Jonne del mopedi T. Augusti &kissa
- Anonyymi
Turva
- Anonyymi
En ainakaan mitään Roopea! Toope antaa lapsen nimeksi Roopen. :D
- Anonyymi
Roope on hyvä nimi ihmis lapselle!
- Anonyymi
pikku-Kalle ei mitenkään voi tulla kysymykseen...
- Anonyymi
Igor
- Anonyymi
Olen liian vanha tuollaiseen jo. Tyttö olisi Kaisa ja poika olisi Matti.
- Anonyymi
August Alexander🌻
- Anonyymi
Fredrik Waldemar
- Anonyymi
Olen jo antanut pojalleni sen nimen (nimiyhdistelmän), jota joskus aikanaan mietin, että sen poikalapselle nimeksi antaisin. Toista ei ole tarpeen nimetä. Olen lapseni tehnyt.
- Anonyymi
Urkki tuli mieleen yhtäkkiä.
- Anonyymi
Sieltähän tulla tupsahti nimi. 😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114359
- 793543
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223381Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273286- 762954
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800- 852749
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589