Jousimies(n) & Oinas (m)

Sarah-23

Ihanteet?

12

6735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakaa

      Aika lähelle pahin mahollinen. Jousinainen kuolee oinaksen oikkuihin

      • Huisku82

        Olen samaa mieltä kanssasi!! Oikkujen lisäksi oinas tahtoo aina olla oikeassa konstilla millä hyvänsä ja harvoin myöntää virheitään...


    • vapaa sielu

      Jousimiesnaisena voin sanoa kokemuksesta, että oinaan oikut ja itsepäisyys/joustamattomuus "tappavat" jousimiehen vapaan sielun. Jousimies on haaveilija ja maailmanmatkaaja. Oinas on omistaja. Asiat ovat tietysti ihan henkilökohtaisia, mutta yhteistä merkeille on uskollisuus. Tosin Oinas tekee kaikkensa, jotta saa jousimiehen taivutettua omiin raameihinsa. Tässä vaiheessa on "kaikki sodassa ja rakkaudessa" sallittua. Suhteessa otetaan yhteen jatkuvasti molempien hakiessa omaa tilaansa, jota jousimies tarvitsee ja oinas ei anna. Kun tämän leikin oppii, suhteesta tulee hyvä.

      • miude

        Olen samaa mieltä, että oinas tekee kaikkensa jotta saa jousimiehen raameihinsa ja tossun alle. Itse olen elänyt 11-v oinaksen kanssa ja ei se ole helppoa häntä mielyttää. Välillä tuntuu, että vaikka mitä tekisin hänen mielensä mukaan niin se ei riitä ja menekään niinkuin hän oletti asian olevan ja menevän.Ja silti minun jousimiesnaisena on taivuttava ja joustava todella paljon jotta elo soljuisi eteenpäin jotenkin. Virheitään oinas ei myönnä kirveelläkään ja hänen kanssaan on vaikea jutella henkeviä. Oinas-mies ei tuo julki haaveitaan taikka muitakaan asioita ja murheita jotka mieltä painaa kulloinkin.


      • hepuli

        Me ollaan oltu 6v yhdessä siis jouskarinainen ja oinas mies,5v naimisissa ja kolme lasta! Erittäin harvoin edes riidellään ... Siinä teille faktaa :D


    • Hupsu

      Jousimies antaa Oinaan tulelle tilaa palaa Eikä Oinas itsekkään ole Jousimies rakkaansa harrastusten tiellä... Eli hyvin tulee toimeen keskenään kummatkin tuli merkkejä. Suosittelen!

      • ellu23

        oon lukenut jostakin horoskooppikirjasta näiden merkkien olevan "täydellisiä" toisilleen...itse en mikään friikki mutta pari kalakaveria :) on.
        mulla yksi vähän vanhempi oinas ns. kiikarissa ja saa nähdä mitä seuraa. itse tyypillinen jouskaritytsy


    • jousin

      Mun kohdalla kaikki mun pitemmät suhteet on ollut oinaan kanssa. Täytyy kyllä myöntää, että välillä ollaan luonteet niin vastakkain, et huhhuh! Mut se on hyvä ku ei ole liian helppo kumppani... haastetta =)

    • jouskari n&oinas m

      me ollaan oltu oinas miehen kanssa yhessä vuodesta 1998 huh...ei ole aina helppoa ollut.Tunnustan meillä on jatkuva valta taistelu kumpi taipuu toisen tahtoon...kipinöitä sinkoilee...mutta en minä ainakaan suostu siihen että oinas polkee mun mielipiteet ja oman tahdon.Minua ei ikinä viedä.

      • creeeta

        jousimies ja oinas ovat täydellinen pari kokemuksien ja horoskooppikirjojen perusteella! :) Oma suhteeni oinaspoikaan on hyvin kiihkeä, avoin, rehellinen, villi, temperamenttinen,dramaattinen...aika täydellinen siis :D


    • jousenvirittäjä

      Hyvä yhdistelmä. Olen ollut reilun vuoden Oinasmiehen kanssa eikä ainuttakaan riitaa ole ollut enkä usko että tuleekaan, asioistahan voi keskustellakin :) Mieheni osaa antaa sopivasti kaipaamaani vapautta, kuin myös minä hänelle. "Minun" oinas lukee minua kuin avointa kirjaa, tosin eipä ole ensimmäinen.. :D Ei mulla ole mitään negatiivista sanottavaa Jousimiesnainen/Oinasmies -parista

      • Jouskari--

        Kaksi vapaata tulisielua. Toimii kunhan eivät molemmat ala liian itsenäisiksi.
        Oinas tarvitsee tilaa ja Jousimies ehdottomasti sitä antaa. Jousimies tarvitsee pysyvyyttä ja Oinaan päättäväisyys on näin jopa tervetullutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe