Tiesivät Nesteellä Paakissa humalasssa ojaaan ajaneen olevan alkujaan paikallisia. Ja kyydissä olleen naisenkin sotkamolaisia. Hurjaa on meno keskellä kirkasta päivää vai oliko kevään huumaa?
Paakissa ajeli humalainen kevään huumassa
Anonyymi-ap
4
548
Vastaukset
- Anonyymi
Oulusta kai ne olivat. Hyvä ettei tuon pahemmin käynyt. Ei malta oottaa, että pää selviää, kun jo pitää rattiin könytä.
- Anonyymi
Olivatpa mistä olivat, niin vastuuutonta toimintaa kaiken kaikkian.
- Anonyymi
Sotkamosta lähtöisin mies ja nainen. Eikä ollut tällä kaverilla eka kerta. En vain ymmärrä miksi noin helvetin kovassa kännissä pitää lähteä ajamaan. Lopputuloksen kun tietää. Onneksi tulos ei ollut pahin mahdollinen, mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Tuhkanen ajelee ainakin lauantai iltasin ja juo eukolta salaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984