😊⚖👍 Liityin taloustutkimuksen galluppiraatiin jokuaaika sitten. Tänään oli puoluekannatuskysely. Sen täyttämiseen meni puolisen tuntia. Se ei ollutkaan ihan yksinkertainen "mitä puoluetta äänestäisit". Siinä oli paljon kysymyksiä. Jotkut tuntuivat tulevan uudestaan, kun olivat niin samantyylisiä.
Nykyhallituksen takia on mun äänestyskäyttäytyminen muuttunut. Enää en jätä käymättä vaaliuurnillakaan mukavuussyistä. Kahta en kuitenkaan vaihda. Toinen on kaipauksen kohde ja toinen on silmänympärysvoide .
Olen nyt vaikutusvaltainen henkilö
4
128
Vastaukset
- Anonyymi
Vai semmottii ☕️
Juu! Ihmettelin sitä taloustutkimuksen kyselyä, kun se olikin asiallisempi ja tarkempi mitä luulin.
- Anonyymi
Vaikutat älyköltä. Itse käytän after shave voidetta.
Hmm. Tuosta älyköstä en nyt tiedä. Riippuu tietysti mihin vertaa. Aloin miettimään, että auttaisikohan tuollainen after shave mun nassuun joka on ärtynyt uniapnea koneesta. Kai niitä tuoksuttomanakin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826351- 353471
- 443088
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402282Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282181- 1212077
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 1902002
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241608- 381568