Olen nyt vaikutusvaltainen henkilö

😊⚖👍 Liityin taloustutkimuksen galluppiraatiin jokuaaika sitten. Tänään oli puoluekannatuskysely. Sen täyttämiseen meni puolisen tuntia. Se ei ollutkaan ihan yksinkertainen "mitä puoluetta äänestäisit". Siinä oli paljon kysymyksiä. Jotkut tuntuivat tulevan uudestaan, kun olivat niin samantyylisiä.

Nykyhallituksen takia on mun äänestyskäyttäytyminen muuttunut. Enää en jätä käymättä vaaliuurnillakaan mukavuussyistä. Kahta en kuitenkaan vaihda. Toinen on kaipauksen kohde ja toinen on silmänympärysvoide .
4169
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Vai semmottii ☕️

Äänestä
  • Aloittaja

Juu! Ihmettelin sitä taloustutkimuksen kyselyä, kun se olikin asiallisempi ja tarkempi mitä luulin.

Äänestä

Vaikutat älyköltä. Itse käytän after shave voidetta.

Äänestä
  • Aloittaja

Hmm. Tuosta älyköstä en nyt tiedä. Riippuu tietysti mihin vertaa. Aloin miettimään, että auttaisikohan tuollainen after shave mun nassuun joka on ärtynyt uniapnea koneesta. Kai niitä tuoksuttomanakin löytyy.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

😊⚖👍 Liityin taloustutkimuksen galluppiraatiin jokuaaika sitten. Tänään oli puoluekannatuskysely. Sen täyttämiseen meni puolisen tuntia. Se ei ollutkaan ihan yksinkertainen "mitä puoluetta äänestäisit". Siinä oli paljon kysymyksiä. Jotkut tuntuivat tulevan uudestaan, kun olivat niin samantyylisiä.

Nykyhallituksen takia on mun äänestyskäyttäytyminen muuttunut. Enää en jätä käymättä vaaliuurnillakaan mukavuussyistä. Kahta en kuitenkaan vaihda. Toinen on kaipauksen kohde ja toinen on silmänympärysvoide .

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu