En pidä vanhoista ihmisistä. Haisee kolinalta ja vanhalta talolta. Lisäksi ne ei katso kaupungilla eteensä ja muutenkin kokevat ikänsä vuoksi olevansa etuoikeutettuja. Voisko ne lähettää kaikki johonkin saarelle pois silmistä?
En pidä vanhoista ihmisistä.
28
467
Vastaukset
- Anonyymi
Kun itse vanhenet, niin oletko valmis?
- Anonyymi
En ainakaan aio uida 30-vuotta vanhassa kolinassa ja hoiperrella kaupassa kolinapäissäni toisten tiellä ja ukkona ruuhkaaikaan.
- Anonyymi
Olen jo vanha, haisen saippualle ja takapuolta kroplataan tämän tästä kassajonossa.
- Anonyymi
Minä en pidä porilaisista ihmisistä.
- Anonyymi
Se tekee hyvää sinulle ja tasapeli, eivät porilaisetkaan sinusta taida pitää. Kyllä se metsä aina vastaa niin kuin sinne huudat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tekee hyvää sinulle ja tasapeli, eivät porilaisetkaan sinusta taida pitää. Kyllä se metsä aina vastaa niin kuin sinne huudat.
Porilaiset tykkäävät aina soittaa suutaan ja arvostella muita. Kohtele porilaista samalla mitalla takaisin niin heittäydytään marttyyriksi tai alkaa riidan haastaminen.
Ei ihme kun muualla Suomessa porilaisista ei tykätä. - Anonyymi
Ja minä en pidä helsinkiläisistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä en pidä helsinkiläisistä
Tuskin ne helsinkiläiset sinustakaan pitävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ne helsinkiläiset sinustakaan pitävät.
Ne eivät pidä sinustakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne eivät pidä sinustakaan
Sittenhän siellä tuntee olonsa kotoisaksi!
Porissakaan kukaan ei tykkää kenestäkään. Parhaat ystäväsikin puhuvat sinusta selän takana pahaa. Veljiä ja sisaria vihattaisiin elleivät sattuisi olemaan samaa sukua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän siellä tuntee olonsa kotoisaksi!
Porissakaan kukaan ei tykkää kenestäkään. Parhaat ystäväsikin puhuvat sinusta selän takana pahaa. Veljiä ja sisaria vihattaisiin elleivät sattuisi olemaan samaa sukua.Ei ole este Porissa.
- Anonyymi
Totuus kuuluu lasten suusta.
- Anonyymi
Vanhat yäk.Haisevia tyhmiä jääneet johonkin menneeseen.
- Anonyymi
Kaikki törkimykset eivät ole senioreita. Koronasuositusten ollessa vielä voimassa kävin marketissa ja keräsin viikon eväät ostoskärryihin.
Kassoilla ei ollut mitenkään erityisesti jonoja ja valitsin juuri vapautuneen hihnan.
Sijoittelin ostokseni jonoon ja odottelin, että hihna liikkuu ja asettelen loput.
Taakseni pysäköivät keski-ikäiset mies ja nainen, ostoskärryt ja suuret kauppakassit.
Laitoin loput hankintani hihnalle, seuraava asiakas -palikoita ei ollut ja siirryin maski kasvoilla maksupäätteelle.
Jäsenkortilla bonukset ja odottelin sitten loppusummaa. Mutta takanani ollut pari olikin alkanut täyttää hihnaa heti minun pakettieni jälkeen.
En sanonut mitään.
Kassa luetutti viivakoodit ja itse täytin korin ja kauppamuovipussin. Rouva kaksikosta huomasi että heidän ostoksensahan menevät minun kärryihini. Hän huomautti kassaa tästä ja tietenkin kassatäti häkeltyi. Sanoin maksavani kaiken mitä tähän mennessä oli kirjautunut laskuuni.
Maksoin ja kiitin.
Takana olleen pariskunnan ilmeet kertoivat kaiken.
Koska olivat ilman maskeja.
Menin kotiin ja lajittelin saaliini kaappiin, pakastimeen ja leipähyllyyn. - Anonyymi
Tyhmäkin vanha on viisaampi kuin älykäs nuori. No ei aina, se on selvä asia. Mutta noin yleistettynä pitää kyllä hyvin paikkansa.
Fiksuja ja ääliöitä löytyy kaiken ikäisistä ja kaikista yhteiskuntaluokista, naisista, miehistä tai muu sukupuolisista nyt puhumattakaan. No vanhoissa noita viimeksi mainittuja ei taida kovin paljon ilmetäkään? - Anonyymi
Vanhukset ovat oivallinen käytösesimerkki, miten meidän tulisi osata käyttäytyä.
- Anonyymi
Nuoriso on oiva esimerkki siitä, mitä hulluja kasvaa kun femakot ajoivat läpi vapaan kasvatuksen vuosituhannen lopulla. Aivan valmiita hourulaan.
- Anonyymi
Terve tuloa meidän mukaan,odotamme sinua innolla mukaan vai meinaatko olla iki nuori
- Anonyymi
Enkä minä pidä noin aivottomista nulikoista.
- Anonyymi
Minä en tykkää silakkalaatikosta. Se haisee ihan silakkalaatikolta.
- Anonyymi
Toivottavasti kuolet pian, että et tule vanhaksi, ovatko sinun vanhempasi ja isovanhempasi jo kuolleet , toivon mukaan etteivät joudu kuulemaan sun solvauksiasi.
- Anonyymi
Ai metelöivät ja keulivat mopoilijatkin ovat miellyttävämpiä? Tämäkin tuli selväksi aloittajalle.
- Anonyymi
Vanhat naiset etuilee joka paikassa. Erityisesti hienostofrouvat.
- Anonyymi
Sallittakoon se heille. Vanhuksille pitäisikin antaa etuajo-oikeus, eikä lapsen kanssa kulkevalle äidille, kuten on nykyään tapana. Odottakoon vuoroaan, lapsi ei ole mikään ansio eikä vapaalippu. Heillä on terveet jalat ja selkä odotella vuoroaan.
- Anonyymi
Vanhuksista ei tarvitse pitää, kuten ei lapsistakaan.
Ei miehistä, ei naisista, ei homoista, ei kenestäkään tarvitse pitää.
Mutta ei heitä pidä solvatakaan.
Kaikkien on tänne mahduttava.
Itse arvostan vanhempia ja vanhuksia.
Avaan heille varmasti oven ja autan jos on tarvis.
Ei ole kyse pitämisestä, koska en tunne heitä, mutta he ovat eläneet kovat ajat ja kovan elämän, johon heillä ei ollut vaihtoehtoa, ei voinut valita.
Nyt kun he ovat vanhoja, he ansaitsevat arvostusta ja kunnioitusta, pitkä elämäntyö on tehty ja heillä on oikeus rauhalliseen ja turvalliseen vanhuuteen kuten kaikilla meillä muillakin.
On suoranainen pyhäinhäväistys loukata vanhuksia. Se on jotain todella kieroutunutta. - Anonyymi
Mitä solvaamista se on, jos näkee
Henkilön ottavan paljain käsin tuoreleivonnaisten vitriinistä sämpylöitä
Henkilö ottaa hyllystä oluen ja maksaa kassalla. Juo sen sitten heti siinä
Henkilö avaa tuoresalaattipakkauksen ja nuuhkii sisältöä
Henkilö avaa kaikki leipomon ruisleipäpaperipussit ja kahmaisee leivän näkyville tarkastellakseen sitä
Henkilö ottaa vuoronumeron tuoretiskiltä. Ei sitten kuitenkaan ota myyjän paketoimaa loimulohiannosta muusilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475875
- 495361
- 513746
- 143695
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1003441- 313146
- 592894
- 592766
- 552413
- 381864