En pidä vanhoista ihmisistä.

Anonyymi-ap

En pidä vanhoista ihmisistä. Haisee kolinalta ja vanhalta talolta. Lisäksi ne ei katso kaupungilla eteensä ja muutenkin kokevat ikänsä vuoksi olevansa etuoikeutettuja. Voisko ne lähettää kaikki johonkin saarelle pois silmistä?

28

467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun itse vanhenet, niin oletko valmis?

• Anonyymi

En ainakaan aio uida 30-vuotta vanhassa kolinassa ja hoiperrella kaupassa kolinapäissäni toisten tiellä ja ukkona ruuhkaaikaan.

• Anonyymi

Olen jo vanha, haisen saippualle ja takapuolta kroplataan tämän tästä kassajonossa.

• Anonyymi

Minä en pidä porilaisista ihmisistä.

• Anonyymi

Se tekee hyvää sinulle ja tasapeli, eivät porilaisetkaan sinusta taida pitää. Kyllä se metsä aina vastaa niin kuin sinne huudat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tekee hyvää sinulle ja tasapeli, eivät porilaisetkaan sinusta taida pitää. Kyllä se metsä aina vastaa niin kuin sinne huudat.

Porilaiset tykkäävät aina soittaa suutaan ja arvostella muita. Kohtele porilaista samalla mitalla takaisin niin heittäydytään marttyyriksi tai alkaa riidan haastaminen.

Ei ihme kun muualla Suomessa porilaisista ei tykätä.

• Anonyymi

Ja minä en pidä helsinkiläisistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä en pidä helsinkiläisistä

Tuskin ne helsinkiläiset sinustakaan pitävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin ne helsinkiläiset sinustakaan pitävät.

Ne eivät pidä sinustakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne eivät pidä sinustakaan

Sittenhän siellä tuntee olonsa kotoisaksi!

Porissakaan kukaan ei tykkää kenestäkään. Parhaat ystäväsikin puhuvat sinusta selän takana pahaa. Veljiä ja sisaria vihattaisiin elleivät sattuisi olemaan samaa sukua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän siellä tuntee olonsa kotoisaksi!

Porissakaan kukaan ei tykkää kenestäkään. Parhaat ystäväsikin puhuvat sinusta selän takana pahaa. Veljiä ja sisaria vihattaisiin elleivät sattuisi olemaan samaa sukua.

Ei ole este Porissa.

• Anonyymi

Totuus kuuluu lasten suusta.

• Anonyymi

Vanhat yäk.Haisevia tyhmiä jääneet johonkin menneeseen.

• Anonyymi

Kaikki törkimykset eivät ole senioreita. Koronasuositusten ollessa vielä voimassa kävin marketissa ja keräsin viikon eväät ostoskärryihin.
      Kassoilla ei ollut mitenkään erityisesti jonoja ja valitsin juuri vapautuneen hihnan.
      Sijoittelin ostokseni jonoon ja odottelin, että hihna liikkuu ja asettelen loput.
      Taakseni pysäköivät keski-ikäiset mies ja nainen, ostoskärryt ja suuret kauppakassit.
      Laitoin loput hankintani hihnalle, seuraava asiakas -palikoita ei ollut ja siirryin maski kasvoilla maksupäätteelle.
      Jäsenkortilla bonukset ja odottelin sitten loppusummaa. Mutta takanani ollut pari olikin alkanut täyttää hihnaa heti minun pakettieni jälkeen.
      En sanonut mitään.
      Kassa luetutti viivakoodit ja itse täytin korin ja kauppamuovipussin. Rouva kaksikosta huomasi että heidän ostoksensahan menevät minun kärryihini. Hän huomautti kassaa tästä ja tietenkin kassatäti häkeltyi. Sanoin maksavani kaiken mitä tähän mennessä oli kirjautunut laskuuni.
      Maksoin ja kiitin.
      Takana olleen pariskunnan ilmeet kertoivat kaiken.
      Koska olivat ilman maskeja.
      Menin kotiin ja lajittelin saaliini kaappiin, pakastimeen ja leipähyllyyn.

• Anonyymi

Tyhmäkin vanha on viisaampi kuin älykäs nuori. No ei aina, se on selvä asia. Mutta noin yleistettynä pitää kyllä hyvin paikkansa.

Fiksuja ja ääliöitä löytyy kaiken ikäisistä ja kaikista yhteiskuntaluokista, naisista, miehistä tai muu sukupuolisista nyt puhumattakaan. No vanhoissa noita viimeksi mainittuja ei taida kovin paljon ilmetäkään?

• Anonyymi

Vanhukset ovat oivallinen käytösesimerkki, miten meidän tulisi osata käyttäytyä.

• Anonyymi

Nuoriso on oiva esimerkki siitä, mitä hulluja kasvaa kun femakot ajoivat läpi vapaan kasvatuksen vuosituhannen lopulla. Aivan valmiita hourulaan.

• Anonyymi

Terve tuloa meidän mukaan,odotamme sinua innolla mukaan vai meinaatko olla iki nuori

• Anonyymi

Enkä minä pidä noin aivottomista nulikoista.

• Anonyymi

Minä en tykkää silakkalaatikosta. Se haisee ihan silakkalaatikolta.

• Anonyymi

Toivottavasti kuolet pian, että et tule vanhaksi, ovatko sinun vanhempasi ja isovanhempasi jo kuolleet , toivon mukaan etteivät joudu kuulemaan sun solvauksiasi.

• Anonyymi

Ai metelöivät ja keulivat mopoilijatkin ovat miellyttävämpiä? Tämäkin tuli selväksi aloittajalle.

• Anonyymi

Vanhat naiset etuilee joka paikassa. Erityisesti hienostofrouvat.

• Anonyymi

Sallittakoon se heille. Vanhuksille pitäisikin antaa etuajo-oikeus, eikä lapsen kanssa kulkevalle äidille, kuten on nykyään tapana. Odottakoon vuoroaan, lapsi ei ole mikään ansio eikä vapaalippu. Heillä on terveet jalat ja selkä odotella vuoroaan.

• Anonyymi

Vanhuksista ei tarvitse pitää, kuten ei lapsistakaan.
      Ei miehistä, ei naisista, ei homoista, ei kenestäkään tarvitse pitää.
      Mutta ei heitä pidä solvatakaan.
      Kaikkien on tänne mahduttava.
      Itse arvostan vanhempia ja vanhuksia.
      Avaan heille varmasti oven ja autan jos on tarvis.
      Ei ole kyse pitämisestä, koska en tunne heitä, mutta he ovat eläneet kovat ajat ja kovan elämän, johon heillä ei ollut vaihtoehtoa, ei voinut valita.
      Nyt kun he ovat vanhoja, he ansaitsevat arvostusta ja kunnioitusta, pitkä elämäntyö on tehty ja heillä on oikeus rauhalliseen ja turvalliseen vanhuuteen kuten kaikilla meillä muillakin.
      On suoranainen pyhäinhäväistys loukata vanhuksia. Se on jotain todella kieroutunutta.

• Anonyymi

Mitä solvaamista se on, jos näkee
      Henkilön ottavan paljain käsin tuoreleivonnaisten vitriinistä sämpylöitä
      Henkilö ottaa hyllystä oluen ja maksaa kassalla. Juo sen sitten heti siinä
      Henkilö avaa tuoresalaattipakkauksen ja nuuhkii sisältöä
      Henkilö avaa kaikki leipomon ruisleipäpaperipussit ja kahmaisee leivän näkyville tarkastellakseen sitä
      Henkilö ottaa vuoronumeron tuoretiskiltä. Ei sitten kuitenkaan ota myyjän paketoimaa loimulohiannosta muusilla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      47
      5875
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      49
      5361
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      51
      3746
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3695
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      100
      3441
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3146
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59