Eihän länsimediat ole julkaisseet, Ukraina arvosteluja,kun muutenkin vihamielisiä !?
Länsimediat osasyyllisiä, Slovalian ampujan mielenmuokkauksessa, jopa rahoitus mahdollinen !?
11
137
Vastaukset
- Anonyymi
Ei länsimedialla ole osaa eikä arpaa tuohon Slovakian pm:n ampumiseen, eli syyllistät ihan väärää puuta!!!
Syypää on oikeasti Fico itse joka on putlerin perseennuolija!! Ihmiset on v_ttuuntuneita häneen!- Anonyymi
Aloittaja lienee viime päivinä aktivoitunut Venäjän trolli. On laittanut näitä samantapaisia viestejä tänne oikein urakalla.
- Anonyymi
Jos jos kuka ja ketkä,niin Medioilla mahti mielenmuokkaukseen, onhan Hitleri meidän lemmikkinä,hyvä esimerkki ja Keisarimielinen Mannerheim,Gäringin kavereina !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jos kuka ja ketkä,niin Medioilla mahti mielenmuokkaukseen, onhan Hitleri meidän lemmikkinä,hyvä esimerkki ja Keisarimielinen Mannerheim,Gäringin kavereina !?
Ja sinä Abrahamm olet putinin lemmikki!! Paljonkos putler sulle maksaa tuosta propagandastasi?
- Anonyymi
Kato medukka! Demokratiassa ihmiset on onnellisempia kun saavat käyttää varansa niin kuin itse haluavat. Miksi hallitus ei kerää varoja pois? Hitto nyt venjän kielisetkin huomas sen. Mitä tehään Medukka ettei tuo idea vaan leviä vänäjälle, no hyökätään sinne ja muutetaan takas kommareiksi ammutaan pahimmat demokraatit ja puhutaan paljon. Ehkä ne unohtaa.
- Anonyymi
Näköjään todella paljon ihmiset vihaa vänäläisiä, on mennyt putinin idea perille. Miten vänäläiset aikovat nousta häpeästä? Saattaa mennä sama aika kun Nazseilla konsanaan. Putin on muuten tyhmä katupoika.
- Anonyymi
Kansainvälinen oikeus, toimii kuin Mediat,vain omaa politiiikka saa näkyä, rahahvas kansalle !?
- Anonyymi
Me rysät lulan,etä josakin on ma a nimmeltä Slovalia ?! 😁😁😁😁😁😁😁
- Anonyymi
Suomessakin Ukraina arvostelu, on kuin kielettymainakin Mediain sivulla,ollaan kuin Natsi SaksassA !?
- Anonyymi
Venäjä alkoi heti tehdä sotarikoksia Harkovan alueen rajakylissä
Ukrainalaiset ja läntiset lähteet kertovat uusista sotarikoksista, kun Venäjä on vallannut toistakymmentä rajakylää ainakin väliaikaisesti Harkovan alueella. Tietoja kootaan yhteen Institute for the Study of Warin (ISW) päiväraportissa
Harkovan syyttäjän toimisto avasi rikostutkinnan perjantaina pyörätuolissa istuneen siviilin väitetystä teloituksesta venäläisjoukkojen käsissä Vovtshanskin kylän alueella. Harkovan viranomaiset syyttävät venäläisiä hyökkääjiä myös ainakin 40 siviilin pitämisestä panttivankina venäläisjoukkojen käyttämissä kellareissa, jotta Ukraina ei voisi tulittaa hyökkääjiä. - Anonyymi
Mi nule on aiwan ttur Ha selitä,etä en muga osa kirjooita ?! Kaiki rysät osa kir joiTa erin Omaisesti ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569