Mitä ottaa ratsastusleirille mukaan

Anonyymi-ap

Aattelin tässä tehdä tälläisen postauksen missä kerron mitä aijoin/mitä kannattaa ottaa ratsastusleirille mukaan!

Ratsastushousut
T-Paita (2-3kpl)
Shortsit (2-3kpl)
Kypärä
Raippa/Kannukset
Chapsit
Ratsastussaappaat-/kengät
Sukkia
Ratsastussukat
Alusvaatteita
Huppari
Uikkarit
Pyyhe
Petivaatteet
Hygienia tuotteet hammasharja, dödö yms...
Heppa nameja
Tärkeä pehmolelu
Puhelin
Laturi
Lompakko
Kuulokkeet
Mahdollisesti evästä
Yökkäri
Henkilökohtaiset tavarat
Takki
Aurinkolasit
Lippis
Croksit
Lenkkarit
Ponnarit (ne katoo aina!)
Turvaliivi

Sit ennen kaikkea hyvä mieli! Eihän haukuta ketään jos ei onnistu vaan mennään vaikka auttamaan! Voitte sanoa jos joku unohtui:)

4

871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon ite menossa ensinmäistä kertaa tänä kesänä ridaleirille ja tosta listasta on ihan varmasti hyötyä! Ja varmaan voisi myös ottaa vesipullon ja aurinkorasvaa (jos menee kesällä).

• Anonyymi

Lompakko ei välttämättä ole kauheen hyvä emtäa jos se vaikka häviää ja menetät kaikki rahasi?

• Anonyymi

Oon itse menossa ratsastus leirille mustilan ratsastuskouluun onko jollain sieltä kokemusta eli tarviiko siellä peti vaatteita ja apua mitä kaikkea pakkaan sinne . Onko joku käynyt siellä meen siis ihan yksin sinne enkä kaverin kaa nii oisko jotain heppoi suositeltavana?

• Anonyymi

Meen ekaa kertaa leirille Mikkolaan ja tosta listasta on varmasti apua ps. Se leiri on numero 6

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      54
      2212
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      199
      2041
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      49
      872
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe