Mitä ottaa ratsastusleirille mukaan

Anonyymi-ap

Aattelin tässä tehdä tälläisen postauksen missä kerron mitä aijoin/mitä kannattaa ottaa ratsastusleirille mukaan!

Ratsastushousut
T-Paita (2-3kpl)
Shortsit (2-3kpl)
Kypärä
Raippa/Kannukset
Chapsit
Ratsastussaappaat-/kengät
Sukkia
Ratsastussukat
Alusvaatteita
Huppari
Uikkarit
Pyyhe
Petivaatteet
Hygienia tuotteet hammasharja, dödö yms...
Heppa nameja
Tärkeä pehmolelu
Puhelin
Laturi
Lompakko
Kuulokkeet
Mahdollisesti evästä
Yökkäri
Henkilökohtaiset tavarat
Takki
Aurinkolasit
Lippis
Croksit
Lenkkarit
Ponnarit (ne katoo aina!)
Turvaliivi

Sit ennen kaikkea hyvä mieli! Eihän haukuta ketään jos ei onnistu vaan mennään vaikka auttamaan! Voitte sanoa jos joku unohtui:)

4

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon ite menossa ensinmäistä kertaa tänä kesänä ridaleirille ja tosta listasta on ihan varmasti hyötyä! Ja varmaan voisi myös ottaa vesipullon ja aurinkorasvaa (jos menee kesällä).

• Anonyymi

Lompakko ei välttämättä ole kauheen hyvä emtäa jos se vaikka häviää ja menetät kaikki rahasi?

• Anonyymi

Oon itse menossa ratsastus leirille mustilan ratsastuskouluun onko jollain sieltä kokemusta eli tarviiko siellä peti vaatteita ja apua mitä kaikkea pakkaan sinne . Onko joku käynyt siellä meen siis ihan yksin sinne enkä kaverin kaa nii oisko jotain heppoi suositeltavana?

• Anonyymi

Meen ekaa kertaa leirille Mikkolaan ja tosta listasta on varmasti apua ps. Se leiri on numero 6

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      149
      5828
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      35
      4243
    3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3520
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      49
      2741
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      31
      2554
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2520
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      32
      2498
    8. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      16
      2408
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      43
      2065
    10. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      26
      2025
    Aihe