Mitä ottaa ratsastusleirille mukaan

Anonyymi-ap

Aattelin tässä tehdä tälläisen postauksen missä kerron mitä aijoin/mitä kannattaa ottaa ratsastusleirille mukaan!

Ratsastushousut
T-Paita (2-3kpl)
Shortsit (2-3kpl)
Kypärä
Raippa/Kannukset
Chapsit
Ratsastussaappaat-/kengät
Sukkia
Ratsastussukat
Alusvaatteita
Huppari
Uikkarit
Pyyhe
Petivaatteet
Hygienia tuotteet hammasharja, dödö yms...
Heppa nameja
Tärkeä pehmolelu
Puhelin
Laturi
Lompakko
Kuulokkeet
Mahdollisesti evästä
Yökkäri
Henkilökohtaiset tavarat
Takki
Aurinkolasit
Lippis
Croksit
Lenkkarit
Ponnarit (ne katoo aina!)
Turvaliivi

Sit ennen kaikkea hyvä mieli! Eihän haukuta ketään jos ei onnistu vaan mennään vaikka auttamaan! Voitte sanoa jos joku unohtui:)

4

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon ite menossa ensinmäistä kertaa tänä kesänä ridaleirille ja tosta listasta on ihan varmasti hyötyä! Ja varmaan voisi myös ottaa vesipullon ja aurinkorasvaa (jos menee kesällä).

• Anonyymi

Lompakko ei välttämättä ole kauheen hyvä emtäa jos se vaikka häviää ja menetät kaikki rahasi?

• Anonyymi

Oon itse menossa ratsastus leirille mustilan ratsastuskouluun onko jollain sieltä kokemusta eli tarviiko siellä peti vaatteita ja apua mitä kaikkea pakkaan sinne . Onko joku käynyt siellä meen siis ihan yksin sinne enkä kaverin kaa nii oisko jotain heppoi suositeltavana?

• Anonyymi

Meen ekaa kertaa leirille Mikkolaan ja tosta listasta on varmasti apua ps. Se leiri on numero 6

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3017
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1473
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      893
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe