Ei sinun tarvitse mitään sanoa

Anonyymi-ap

Tai perustella, tekemättä jättämättömyytesi kertoo kaiken. Jotta ei jäisi liian arvoitukselliseksi tämä, niin eli se kertoo sen, että minä en kelpaa sinulle, minussa on sinun mielestä vikaa. Ja mieluummin olet ilman minua, (mahdollisista) tunteista huolimatta. Koska en vain ymmärrä miksi joku ei voisi lähestyä toista ihmistä, josta on kiinnostunut, jos hän ei sitten ajattele, että toisessa on jotain vikaa. Ketä tahansa muuta naista olisit varmasti lähestynyt. Mutta minä en sulle kelpaa. Niin se vain on.

17

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vielä kun tietäisi kuka on aloittaja.

• Anonyymi

Miksi hoidat ihmissuhteitasi täällä? ;) eikö nolota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hoidat ihmissuhteitasi täällä? ;) eikö nolota

Tämä on ikävä palsta. Tiedoksi sinulle PÖLJÄ!

• Anonyymi

"Koska en vain ymmärrä miksi joku ei voisi lähestyä toista ihmistä, josta on kiinnostunut, jos hän ei sitten ajattele, että toisessa on jotain vikaa. "

Niin, miksi nainen eli sinä et lähesty sitten miestä.

• Anonyymi

Miehistä varmasti ainakin puolet ottaa tosi raskaasti sen lähestymisen eikä nainen voi tietää etukäteen. Muna lerpahtaa ja tulee ryppy otsaan vaikka mies mainostaisi olevansa kuinka feministi. Sinäkin täälä aina jankutat niin otat tosi raskaasti sen että naiset odottaa sun tekevän aloitteen.

Miehen aloite on pelkkä muodollisuus. Myöhemmin kun on tutustuttu, niin aloitteet voi tehdä mieltymysten mukaan.

Jos naiset olis 100 % varmoja, että miehet haluaa aidosti niitä naisten reippaita aloitteita munaskuitaan myöten, niin naiset todellakin niitä tekisi enemmän.

Oma kokemus on, että moni mies vetäytyy emotionaalisesti ja fyysisesti kun nainen on hänestä vähänkin liian päällekäyvä ja tämän rajan tunnistaminen on myös tilannekohtausta.

Toki myös liian päällekäyvät miehet on todella kamalia, itsellä juuri tänään erittäin ikävä kokemus.

Yks mies kerran vaan tyyliin suuttui, kun lähestyin kohteliaasti olematta seksuaalisen päällekäyvä, taisi odottaa heti liikoja kättelyssä, se oli mies joka varmasti tykkäsi naisten aloitteista ja olisi varmaan sopinut minulle, mutta minun aloitteet ei hänelle kelvanneet kiinnostuksesta huolimatta.

Voi nyyh. Se on parempi, että aloite ja treffipyyntö on muodollista ilman mitään esittämistä, paineita tai ylitunteilua kun ihminen ei ainakaan vielä ole mikään ajatustenlukija.

• Anonyymi

Ööö lähesty ketä?

• Anonyymi

Hyvää psyykkausta trollimiehelle kun lainit kerran noin hyvin natsaa ja näin👍

• Anonyymi

Pitäiskö mies mennä nukkumaan.

• Anonyymi

Juu eiköhän tämäkin aloitus mm ole jo nähty

• Anonyymi

Ei lähestymättä jättäminen tarkoita sitä, että näkisi toisessa jotain vikaa. Minäkin jätän helposti lähestymättä ihan vaan koska olen ujo ja tiedostan omat vikani. Kun tänäkin vuonna ihastuin ja uskaltauduin yrittää lähestyä, niin nainen lähti vaan karkuun, joten turha on edes yrittää. - joku mies

• Anonyymi

Mä lähestyin. Ja mä lähestyn vain kerran, jos ei tulla vastaan. Sä halusit silti olla kuitenkin kaveri ja mielelläni mä olenkin sun kaverisi, mutta mikään määrä kaveruutta ei riitä kertomaan romanttisesta rakkaudesta. Se on sanottava.

Eli vika on minussa.

Sä sanot sen, jos haluat.

Toki mä kyllästän sut rakkaudella, jos sä näytät romanttiset tunteesi.

• Anonyymi

Voih kun vaan 😊

• Anonyymi

Jokainen tietää itse onko joku kiinnostunut vai ei.
      Ei se mitään rakettitiedettä ole.

• Anonyymi

En ole sanavalmis. Siksi en osaa enkä uskalla lähestyä. Mutta en oikeasti tiedä välittääkö hän edes. En tiedä mitään. En halua että nainen kaipaa miestä kenelle ei voi antaa anteeksi kaikkea sitä mitä hänessä on vialla. Mieheltä.

• Anonyymi

Teetkö jotain?

• Anonyymi

Mitä sussa olis muka vikana mitä ei voisi antaa anteeksi? Höpsistä..

• Anonyymi

Mikä siinä on niin vaikeeta? Kerran se kirpaisee jos ei toista kiinnosta. Tolla menolla mietit loppuikäs voi kun surkeeta kun en voinut vähän edes yrittää. Aatteleppa et se nainen voi haluta just sut ja miettii et siinä on kamalasti vikaa kun ei kelpaa. Onko kiva sitten surra kun ei oo enää mahdollisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tollanen supernainen oot...

Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      117
      1696
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      68
      1272
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1050
    4. Tekisin sitä nyt

Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      103
      981
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      912
    6. Savonlinnassa machete hyökkäys!

Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      76
      905
    7. Ihana tumma

Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      878
    8. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      803
    9. En kuulu tänäkään vuonna

juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      779
    10. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      752
    Aihe