Ei sinun tarvitse mitään sanoa

Anonyymi-ap

Tai perustella, tekemättä jättämättömyytesi kertoo kaiken. Jotta ei jäisi liian arvoitukselliseksi tämä, niin eli se kertoo sen, että minä en kelpaa sinulle, minussa on sinun mielestä vikaa. Ja mieluummin olet ilman minua, (mahdollisista) tunteista huolimatta. Koska en vain ymmärrä miksi joku ei voisi lähestyä toista ihmistä, josta on kiinnostunut, jos hän ei sitten ajattele, että toisessa on jotain vikaa. Ketä tahansa muuta naista olisit varmasti lähestynyt. Mutta minä en sulle kelpaa. Niin se vain on.

14

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vielä kun tietäisi kuka on aloittaja.

      • Anonyymi

        Miksi hoidat ihmissuhteitasi täällä? ;) eikö nolota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hoidat ihmissuhteitasi täällä? ;) eikö nolota

        Tämä on ikävä palsta. Tiedoksi sinulle PÖLJÄ!


    • Anonyymi

      "Koska en vain ymmärrä miksi joku ei voisi lähestyä toista ihmistä, josta on kiinnostunut, jos hän ei sitten ajattele, että toisessa on jotain vikaa. "

      Niin, miksi nainen eli sinä et lähesty sitten miestä.

      • Anonyymi

        Ööö lähesty ketä?


    • Anonyymi

      Ei lähestymättä jättäminen tarkoita sitä, että näkisi toisessa jotain vikaa. Minäkin jätän helposti lähestymättä ihan vaan koska olen ujo ja tiedostan omat vikani. Kun tänäkin vuonna ihastuin ja uskaltauduin yrittää lähestyä, niin nainen lähti vaan karkuun, joten turha on edes yrittää. - joku mies

    • Anonyymi

      Mä lähestyin. Ja mä lähestyn vain kerran, jos ei tulla vastaan. Sä halusit silti olla kuitenkin kaveri ja mielelläni mä olenkin sun kaverisi, mutta mikään määrä kaveruutta ei riitä kertomaan romanttisesta rakkaudesta. Se on sanottava.

      Eli vika on minussa.

      Sä sanot sen, jos haluat.

      Toki mä kyllästän sut rakkaudella, jos sä näytät romanttiset tunteesi.

      • Anonyymi

        Voih kun vaan 😊


    • Anonyymi

      Jokainen tietää itse onko joku kiinnostunut vai ei.
      Ei se mitään rakettitiedettä ole.

    • Anonyymi

      En ole sanavalmis. Siksi en osaa enkä uskalla lähestyä. Mutta en oikeasti tiedä välittääkö hän edes. En tiedä mitään. En halua että nainen kaipaa miestä kenelle ei voi antaa anteeksi kaikkea sitä mitä hänessä on vialla. Mieheltä.

      • Anonyymi

        Teetkö jotain?


      • Anonyymi

        Mitä sussa olis muka vikana mitä ei voisi antaa anteeksi? Höpsistä..


      • Anonyymi

        Mikä siinä on niin vaikeeta? Kerran se kirpaisee jos ei toista kiinnosta. Tolla menolla mietit loppuikäs voi kun surkeeta kun en voinut vähän edes yrittää. Aatteleppa et se nainen voi haluta just sut ja miettii et siinä on kamalasti vikaa kun ei kelpaa. Onko kiva sitten surra kun ei oo enää mahdollisuutta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe