Olen kysynyt Kertulta pari kertaa juttuja. Näkee mielestäni tosi hyvin nykyhetkeen ja tosi nappiin, jos kysyy jostain tietystä asiasta. Onko muilla millaisia kokemuksia Kertusta ja onko asiat menneet sanoman mukaan. Mielestäni erittäin valoisa ja empaattinen näkijä.
Unilin Kerttu
5
1132
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ketään? Onko muita, jotka soittelee näihin Unileihin sun muihin. Tuntuu että ovat kovin suosittuja. Mistähän se johtuu, että ihmiset hakee niin paljon apua näistä
- Anonyymi
Tulee vähän myöhässä vastaus mutta olen samaa mieltä Kertusta. Erittäin taitava ja empaattinen näkijä. Monet pienet jutut menee nappiin mutta isommat vielä odottaa tulemistaan, joten en valitettavasti osaa sanoa isommista jutuista. Kertun näyt pysyy samana siis minulle. Katsotaan. Olen itse saanut paljon apua ja ymmärrystä mutta koitan olla liikaa kysymystä. Itsellä isoin syy on syvällisten ystävien puute, en koe, että he antanut minulle henkistä ruokaa, joten näkijän kanssa keskustelu tuo ns. henkistä helpotusta. Ihmiset eivät usein ole niin viisaita tai osaa ammentaa syvempää ymmärrystä. Siitä kiitos näkijöiden. Jos ei mene liiallisuuksiin, niin ovat hyviä kanssakulkijoita. Ja siis Kerttu on valtavan hyvä ja aito näkijä.
- Anonyymi
En ole tälle soittanut. Paljon kehutut Iiris, Sonja ja Veera eivät ole itselleni nähneet mitään kun joskus 10 vuotta sitten kyselin. Soitin jokin aika sitten Hennalle ja ainakin nykyhetkestä tiesi jotakin, saa nähdä miten käy tulevan.
- Anonyymi00004
Onko tuoreita kokemuksia Unilin näkijöistä. Kovin tuntuvat olevan suosittuja.
- Anonyymi00005
Ai jaa, mun mielestä tästä ketjusta saa ihan toisenlaisen käsityksen. Kukaan ei ole soittanut tai ei ainakaan kehtaa myöntää. Pari hupistelulinjan feikkinäkijää koittaa laiskasti itteään mainostaa. Voi suru mitä touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1912471Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä711222Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775132Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353760Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963574Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss523208Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092924Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132538Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie552195Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191995