Olen kysynyt Kertulta pari kertaa juttuja. Näkee mielestäni tosi hyvin nykyhetkeen ja tosi nappiin, jos kysyy jostain tietystä asiasta. Onko muilla millaisia kokemuksia Kertusta ja onko asiat menneet sanoman mukaan. Mielestäni erittäin valoisa ja empaattinen näkijä.
Unilin Kerttu
5
1111
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ketään? Onko muita, jotka soittelee näihin Unileihin sun muihin. Tuntuu että ovat kovin suosittuja. Mistähän se johtuu, että ihmiset hakee niin paljon apua näistä
- Anonyymi
Tulee vähän myöhässä vastaus mutta olen samaa mieltä Kertusta. Erittäin taitava ja empaattinen näkijä. Monet pienet jutut menee nappiin mutta isommat vielä odottaa tulemistaan, joten en valitettavasti osaa sanoa isommista jutuista. Kertun näyt pysyy samana siis minulle. Katsotaan. Olen itse saanut paljon apua ja ymmärrystä mutta koitan olla liikaa kysymystä. Itsellä isoin syy on syvällisten ystävien puute, en koe, että he antanut minulle henkistä ruokaa, joten näkijän kanssa keskustelu tuo ns. henkistä helpotusta. Ihmiset eivät usein ole niin viisaita tai osaa ammentaa syvempää ymmärrystä. Siitä kiitos näkijöiden. Jos ei mene liiallisuuksiin, niin ovat hyviä kanssakulkijoita. Ja siis Kerttu on valtavan hyvä ja aito näkijä.
- Anonyymi
En ole tälle soittanut. Paljon kehutut Iiris, Sonja ja Veera eivät ole itselleni nähneet mitään kun joskus 10 vuotta sitten kyselin. Soitin jokin aika sitten Hennalle ja ainakin nykyhetkestä tiesi jotakin, saa nähdä miten käy tulevan.
- Anonyymi00004
Onko tuoreita kokemuksia Unilin näkijöistä. Kovin tuntuvat olevan suosittuja.
- Anonyymi00005
Ai jaa, mun mielestä tästä ketjusta saa ihan toisenlaisen käsityksen. Kukaan ei ole soittanut tai ei ainakaan kehtaa myöntää. Pari hupistelulinjan feikkinäkijää koittaa laiskasti itteään mainostaa. Voi suru mitä touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1765027- 151670
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621605Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1221470Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91353Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit491080Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961074Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297942- 190915
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7760