Olen ollut niin sanotussa varamies -asemassa koko elämäni aikana kaksi kertaa, sillä tavalla että tiesin tuolloin olleeni heille jotain erityistä (en tuolloin tiennyt mitään käsitteestä varamies), eli luulin että kyseessä olisi ollut "tosirakkaus".
Nyt kun tarkastelen asiaa uudestaan sen perusteella josta Casey Zander luennoi alla olevassa videossa, huomaan että olin varamies ainakin kahdelle muullekin tytölle, heidän kohdalla luulin tuolloin että he vain halusivat leikkiä leikkejä kanssani.
Varamies -käytännöstä tulin tietoiseksi vasta kun viimeisin parisuhteeni oli päättynyt, silloin "tarjonta" oli yllättävänkin runsasta, ainakin osa siitä oli varamies -prosessia, osa ylläpitäjämies -prosessia.
'ALWAYS Expect WOMEN to have BACKUP OPTIONS when you're dating (she hides this from you)'
https://www.youtube.com/watch?v=Z3XjlJoDLGQ
Tosirakkaus ja varamiehet
11
385
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jokainen itseään kunnioittava nainen kiertää noin ajattelevan miehen kaukaa. Ei ihme, että tietyt miehet jumahtahtavat noihin varamieskuvioihin.
- Anonyymi
Jollei toiseen pysty luottamaan, silloin parempi olla yksin. Tämän olen itselleni iskoistanut mieleen ja koen olevani sen johdosta ikisinkku. Aika näyttää muuttuuko oma status koskaan muuksi? Jollen näe toisessa tunteen paloa itseäni kohtaan, en silloin lämpene.
- Anonyymi
Jos et tyydytä itse itseäsi niin alistut hyväksikäyttöön
- Anonyymi
Jos ei minuun pysty luottamaan, niin voipi jatkaa matkaansa.
- Anonyymi
Varamies? Sellainen joka salaa asioita raukkamaisesti? Käyttää yleisavainta kouluttaakseen ja kokee sen omaksi oikeudekseen
- Anonyymi
Varamiehet (varapoikaystävät) ovat miehiä joita 𝗍𝗒𝗍𝗍ö pitää ystäväpiirissään/lähipiirissään siltä varalta että voi helposti poimia heistä jonkun miehekseen mikäli senhetkisen miehensä jättää 𝗍𝗒𝗍ö𝗇. Tyttö siis suo tarkasti valitsemilleen varamiehille juuri sen verran riittävästi seksuaalista huomiotaan että varamiehet pysyttelevät saatavilla. Se voi olla tavallista kiihkeämpää tervehtimistä/tanssimista/ym. tai tavallista useammin tapahtuvaa "vahingossa" koskettelemista ym. tai jopa satunnaisia hetekahetkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varamiehet (varapoikaystävät) ovat miehiä joita 𝗍𝗒𝗍𝗍ö pitää ystäväpiirissään/lähipiirissään siltä varalta että voi helposti poimia heistä jonkun miehekseen mikäli senhetkisen miehensä jättää 𝗍𝗒𝗍ö𝗇. Tyttö siis suo tarkasti valitsemilleen varamiehille juuri sen verran riittävästi seksuaalista huomiotaan että varamiehet pysyttelevät saatavilla. Se voi olla tavallista kiihkeämpää tervehtimistä/tanssimista/ym. tai tavallista useammin tapahtuvaa "vahingossa" koskettelemista ym. tai jopa satunnaisia hetekahetkiä.
Hyvä laajempi kuvaus jossa varamieskuviolle on otsikkona "romanttinen kumppanivakuutus pariutumisstrategiana": https://www.psychologytoday.com/us/blog/darwins-subterranean-world/201901/the-psychology-the-backup-boyfriend-or-girlfriend
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö miehet yleensä halua harrastaa sitä kenen kanssa tahansa jos sinkkuja ovat, joten teoriasi vähän ontuu tai eikö tuo ole sitten win-win- tilanne. Jos mies ei halua suhdetta niin antaa palaa!
- Anonyymi
Tiedoksi vain, että yhtään fiksummille naisille on red flag jo yksistään se, että mies kuuntelee jotain Zanderin kaltaisia niljakkeita. He eivät tiedä naisista mitään.
- Anonyymi
TUOSSA ON TOTUUS! totuus esille, ei enää salaisuuksia jotka vain naiset tietää, kaikki asiat pöydälle näkyviin.
- Anonyymi
Miehen oma valinta. Tossukka mikä tossukka. Tulee hyväksikäytetyksi myös esim. työpaikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967