Olen monesti huomannut että ravun merkissä syntyneillä ihmisillä on tarve loukata muita ihmisiä, vaikka rapua ei olisi loukattu. He nauttivat siitä että voivat määräillä muita ihmisiä, mutta kun heille sanoo "väärän" sanan niin heti loukkaannutaan ja vollotetaan ja vielä kysytään "miksi toi ihminen aina töksäyttelee mulle?" Vaikka ravut itse harrastavat juuri tätä "töksäyttelyä" tai muiden ihmisten loukkaamista ja vielä nauttivat siitä. Ymmärrettävää on toki se, että jos toinen on ensin hankala, niin sitten puolustaudutaan,mutta rapujen on aivan turha syyttää muita siitä että heitä syrjitään, koska itse aina soittavat suutaan ja vittuilevat jatkuvasti. Onko ravut todellakin näin ilkeitä ihmisiä ja sanotaan että ovat muka perhekeskeisiä ja ihmiskeskeisiä. ja vitut on!
Mistä johtuu rapujen ilkeyden tarve?
14
2950
Vastaukset
- ikuisesti langennut
Rakastuin rapuun ja hän minuun. sillä silmänräpäyksellä.
mokasin, en kuitenkaan pettämällä, ja yritin hyvitellä 2 VUOTTA ja anella häneltä toista tilaisuutta. sitä en saanut ja "lilluin" surullisessa olossani, johon lopulta kyllästyin. välillä hän päästi minut lähelle, mutta peruutti toisella hetkellä. myönsi kuitenkin että välillämme on jotain erikoista. en osannut jatkaa eteenpäin, olin niin koukussa häneen. olen valitettavasti vieläkin. puoli vuotta sitten laitoin viimeisen naulan arkkuun; tapasin uuden miehen ja pistin hänen kanssaan nopeasti hynttyyt yhteen. halusin eroon epätoivoisesta tilanteesta ja ajattelin että toinen mies saisi minut unohtamaan tunteeni häntä kohtaan. tunsin että kohta muuten kuolen sydänsuruuni, niin syvällä olin. no niin ei ole käynyt, tunteet eivät ole hävinneet. nyt hän vaikuttaa loukkaantuneelta mutta peittää sen toisinaan hyvin ja kohtelee minua asiallisesti. Asiaa hankaloittaa se että työskentelemme samassa työpaikassa. Nyt kuitenkin tiedän ettei meistä kahdesta tule enää koskaan mitään.
nimim. elämä on täynnä valintoja ja virheitä- humppahullu
Hyvin oli sulla asiat, mä jaksoin odotella ja ihmetellä 10 vuotta ennen kuin tajusin että kerran menetettyä rapua ei saa enää takasin, vaikka kuinka palvoo maata sen jalkojen alla. Nyt olen tavannu toisen ravun ja olen mennyttä. Toinen pitää mua kuitenkin vaan kaverina, enkä halua iskeä enää päätä seinään yhdenkään ravun takia. Mitenkähän pitäisi toimia?
- itteki rapu
Itse en kyllä halua loukata toista muutoin kuin siinä tilanteessa, että minua on loukattu ensin ja haluan maksaa potut pottuina. Yleensä en sitä kuitenkaan tee, vaikka tiedän että se kyllä hetkellisesti tuntuu hyvältä. Rapu kai haluaa tasoitusta ilkeilemällä, ethän voi koskaan tietää millä tavalla olet häntä loukannut. Ainakaan sitä ei sanota suoraan, vaan kierosti näpäytetään takaisin. Tässä minun käsitykseni.
- sakset kireinä
Näin itse heinäkuun rapuna olen huomannut että suoranainen v*****lun tarpeeni on melkoinen. En tee sitä vieraille vaan omille ystävilleni, jotka kyllä ottavat sen yleensä huumorilla. Itseänikin harmittaa, mutta se tulee vaan niin luonnostaan etten välttämättä edes huomaa sitä.
Vaikka olen verbaalisesti ilkeä kavereilleni todennäköisesti paikkaan tämän miinuksen olemalla luotettava ja äärimmäisen uskollinen ystävä ja aina valmis puolustamaan heitä. Mielestäni muissa merkeissä tämä kaveriuskollisuus on vähän niin ja näin.
Mielestäni sanat ovat ilmaa ja teot puhuvat puolestaan.
- Marina
Mä olen itse rapu syntynyt heinäkuussa.ei se pidä paikkaansa että rapu loukkaa toista ihmistä tai piikittelee.Mä olen tietysti nainen ja mies ja nainen on erilaisia ja riippuu siitäkin minkälainen ihmisen persoonallisuus on.Itse en loukkaa ketään tieten tahtoen ja välit exiin on hyvät.Rapu on perhekeskeinen,luotettava,humoristinen,kiltti,hellä ja paljon muuta mutta ei kuitenkaan täydellinen niinkuin ei muutkaan ole.
- Anonyymi
Ravut keräävät "aineistoa" ja iskevät selän takana... se on teille ominaista. Halu näyttää perhekeskeiseltä ja luotettava, silloin kun sille päälle sattuu. humoristinen mutta toisten kustannuksella .. en luota yhteenkään rapuun eikä muidenkaan tulisi näin tehdä.
- Skrab=)
juu...en allekirjottaisi...itse osaan olla tosi veemäinen jos siihen on syytä mut en kyllä muuten vittuile aihetta seon tosi ärsyttäväää ja silloki jos suutun nii sanon sen kyllä suoraa...joskus liiankikaa...tiiän tuommoisia rapuja sekä muitakin merkkejä joten se siitä kaikista ravuista. Meitä on moneen lähtöön joten ei kaikki oo semmosii....mua toi ei ainakaa koskenu ja pystyn myös itse myöntää omat mokani, kaikillahan niitä on ...Mitä niistä niin suremaan tai itteensä ottamaan...
Hyvää kesää kaikille lukijoille!!!! - Rapu-nainen
Ettet nyt vain olisi sekoittanut meitä kahta samantyyppistä merkkiä keskenään.. Ihan nimittäin kuulosti, kuin olisit kuvaillut skorpionin..
- kaikki tyynni
siitä vi%%%%%%%%us
- jaf
Suomen kuuluisin Rapu tällä hetkellä kai.Hölösuu Riitta Uosukainen.Tiedän muutamia Rapuja ikävä kyllä työelämässä ollut myös samanlaisia kokemuksia.Toisten mollaamista pahansuopaisuutta.En osaa sanoa kuinka yleistä ko.merkissä tämä on.Yksi piirre mikä näkyy tietysti on nämä Karjalaiset geenit.Ne on tunnetusti toisten syöjiä.Kokemusta on ikävä kyllä.Karjalaiset&Rapu merkkiset!
- marzki
mä olen kans rapu ja mulla on toi sama vika et mä olen aika ilkee persoona :/ en kyllä haluis mut se tulee luonnostaan :(
- Elli
Hassu huomata että heti ajattellaan vain miespuolisten rapujen olevan ilkeitä.. itse olen syntynyt 22.7.82 ja kyllä vain, myös erittäin piikittelevä toisinaan. Tai aika usein. Osaan olla ihmisille mielin kielin, mutta myös piikitellä todella pahansuopasti ja liioitella asioita, jotta saan hämmennystä aikaiseksi ja väittelyn pystyyn. Todella ärsyttävää myös omasta mielestäni, mutta en vaan voi sille mitään, kun suusta pääsee sammakoita.
Miespuolisia rapuja analysoidaan myös usein tähän "vetäytyjä" tyyliin, mutta sama pätee tosiaankin myös naisiin. Meikäläinen katoaa kuvasta samantien jos mies alkaa käydä liian aktiiviseksi. On kivaa kun voi itse nähdä vaivaa ja miehessä on haastetta voitettavaksi. Olen myös heitä kohtaa välillä ilkeä, kiedon sormen ympäri, käytän hyödyseni ja dumppaan kylmänrauhallisesti ilman että kukaan tajuaa mitä tapahtui. Välillä en itsekkään.
En tiedä onko ravun merkissä yleensä laskelmalisuutta, mutta olen ainakin itse välillä todella analyyttinen ja kylmä. Katson mikä minua hyödyttää eniten. Ravuista myös sanotaan yleensä että olemme koti-ihmisiä. E-ei, ainakaan tämä rapu. Rakastan vapautta ja omaa aikaa.
Toivottavasti tämä hyödytti jotakuta. :)- Rapuu...
Tunnistin itseni - hyvä me! Täydelliset ja filmaattiset ravut:)))))
- Räyhän-henki
Rapuu... kirjoitti:
Tunnistin itseni - hyvä me! Täydelliset ja filmaattiset ravut:)))))
Joopa joo...Kunhan yritätte mahtailla oikeasti seuraelämä on luhistunu kasaan ja sitten yritätte vaan mahtailla joillain vähäisillä ja onnettomilla jutuilla.Voi teitä säälittäviä kun aiheen pitää vieläpä olla negatiivinen. Tv. 7.heinäkuuta syntyny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17222237Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant739440Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297430Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3256622Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va796291SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1805904Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot334930HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.984573Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm974329"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153780