Taas räkänokat kirjoittelee hupun puppua täällä. Toyota on ylivoimaisen laatujärjestelmänsä vuoksi pystynyt tekemään niin kestäviä ja luotettavia autoja, että mikäli niitä ei riitä uutena kaikille uusille halukkaille niin odottaessa voi pyrkiä hankkimaan vaikkapa käytetyn.
Traficomin avoimen ajoneuvodatan mukaan Toyotia oli rekisterissä viimeksi katsoessani jotain 400-500 tuhatta.
Lisäksi Toyotaan tyytyväisten asiakkaiden huomattavan merkkiuskollisuuden vuoksi vanhan Toyotan vaihtaminen uuteen tietenkin vapauttaa vanhan Toyotan käytettyjen markkinoille.
Toyotan laatu on erinomaista ja on aina ollut
11
210
Vastaukset
- Anonyymi
Merkki on annettu!
Tuo merkkien merkki on vapauttava häneen uskovat ikuiseen autuuteen mutta ne kollot uskottomat jotka merkkien merkin hylkäävät, he joutuvat synkkään murheen laaksoon jossa sataa tulta ja tulikiveä ja kova on valitus ja vaikerrus uskottomien joukossa. - Anonyymi
Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.
Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.
Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi. - Anonyymi
Toyota löytää tien vaikka on tuntematon seutu ja pimeää niin ei tarvitse Toyotan kuljettajan huolestua, Toyota löytää aina tien. Kun ajaa Toyotalla niin pitää rentoutua ja antaa Toyotan viedä oikealle tielle.
- Anonyymi
Tie vie markettiin, terkkariin, Alkoon tai Kelaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tie vie markettiin, terkkariin, Alkoon tai Kelaan.
Rehusiiloon johdatus kuljettaa
- Anonyymi
Tuulipuku ja eines maksalaatikko.
- Anonyymi
Lapsiko se siellä on alkanut ykkösmerkkiä kadehtimaan kun on kyllästynyt "einesmaksalaatikkoon" ja skodaloodaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsiko se siellä on alkanut ykkösmerkkiä kadehtimaan kun on kyllästynyt "einesmaksalaatikkoon" ja skodaloodaan?
Tyypillinen skodahönön "kannanotto"
- Anonyymi
On aina ollut??? 70-luvulla ihmeteltiin, miten Toyota onnistuu vetämään pellin pois maalin alta. Parissa vuodessa helmat kukkivat, eikä peltiä löytynyt.
- Anonyymi
Toyota kestää kun niillä ei ajeta ja vaarit huollattaa yhtenään, ruostekin on siellä pohjan puolella pääosin ja vaarit ei sitä näe kun ei selkä taivu.
Surkeita ajaa ja epämukavia, eivätkä kestä ajoa. Tämä on faktaa. - Anonyymi
Arvostusta japseja kohtaan, monta hyvää autoa;
https://youtu.be/3CUdM_zg8RE?si=SOi-IC6yeNufSioy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758