Joko säädettäisiin Lex Voornanen? Jossa määrättäisiin rangaistuksen uhalla: ”Edustaja ei saa esiintyä promilleissa virkaa hoitaessaan.” Myös lisättävä tämä: ”Tuliluikut tulee jättää niille osoitettuihin säilytystiloihin edustustehtävien ajaksi.” Sekä tärkein viimeiseksi: ”Kansan edustajan tulee käyttäytyä mallikkaasti ja luottamusta herättävästi.”
Voornanen lai säätäjänä
14
236
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkäsin että luen " tuliluikut mukaan kaikille jotka aikovat juopotella kuten kunnon alkoholistit"
" katuun luikuttelu on pakollista ja jos ei muuten saa huomiota niin soittaa itse hätikseen että nyt on luikutettu"
Näin olisi uusi luikutus laki.- Anonyymi
Luikutteluun tulee puuttua vakavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luikutteluun tulee puuttua vakavasti.
Olen samaa mieltä. Kyllähän siitä tulee kimmokkeitakin ja siruja jos ei tajua mitä luikuttaa. Kaikki luikun edessä oleva on vahingoittumisvaarassa.
Toisaalta myös luikuttaja itse on vaarassa jos alueella on muita luikuttelijoita ja kokevat luikuttajan uhkaksi jolloin alkaa myös itse vastaluikuttaa.
Parempi on, että tämmöistä ei tapahdu ikinä. Tuomio tulisi oll raskauttava.
Muistan joskus kun joku sanoi "luikuttavansa" minua niin kyllä siinä tuli sellainen olo, että kaveri ei kuulu ympäristöön.
- Anonyymi
sdp- Tytti Tuppuraisen jäljiltä on Oulun raastuvanoikeuden kansliassa vinopino oikeudenkäyntipapereita.
Sinne vaan tutustumaan.- Anonyymi
Persu kannattaa ryyppäämistä ja aseella heilumista, silloin kun on Persu kyseessä.
- Anonyymi
Jos ruvetaan luistia liikuttelemaan ja luikuttelemaan tai vastaluikuttelemaan se ei vasiten tee eetwarttia vaan aarettia. Se just ja jämpti.
- Anonyymi
Mieluummin lissua luikuttaa kuin luistia liikuttaa!!
- Anonyymi
Voranen voi kokemusasiantuntijan roolissa antaa selevää taustatukea valamistelijoille.
- Anonyymi
Mistähän löytyisi s24 palsta missä sinä pyhäjärven trolli et itkisi vuoden jokaisena päivänä persujen perään elämää hallitsevana pakkomielteenä? Et hoitoon ole ajatellut hakeutua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän löytyisi s24 palsta missä sinä pyhäjärven trolli et itkisi vuoden jokaisena päivänä persujen perään elämää hallitsevana pakkomielteenä? Et hoitoon ole ajatellut hakeutua?
"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."
...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit"). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.
Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila,
...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.
Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila,
...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä.Sinulla se ei tuo lääkitys näytä toimivan. Vain otettu lääke auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla se ei tuo lääkitys näytä toimivan. Vain otettu lääke auttaa.
Terve ihminen ei sylje ihmisten päälle. Päässä vippaa.
- Anonyymi
Vormanen on ollut tormakkana päihdekysymyksissä eduskunnassa. On pitänyt siitä puheen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346