Wickholm itse luonnehtii tulevaa levyään tähän tapaan:
"Vaikka mä kerron levyhässäköistä ja muista, niin vielä masteroinnin aikana voidaan tehdä ja voi tulla muutoksia. Mikään ei vielä ole kirkossa kuulutettua. Kokonaisuus mikä muodostuu on meidän, sekä tuotantoryhmän että minun yhteistyössä päättämä. Mut jos VÄHÄN vois luonnehtia niin se tulee olemaan himpun tiukempaa kamaa.Enemmän middle- ja up-tempo-biisejä kuin slovareita, verrattuna esikoislevyyn. Muutamia up-tempo-biisejä on aika hyviä, ja vähän on erilaista klangia myös laulussa. Mutta pitää sanoa, että vaikka on haettu vähän nopeampaa kamaa niin löytyy levylle kyllä niin upeita slovaribiisejä että oksat pois! Ja ehkä mä paljastan.. nyt näyttäisi tässä vaiheessa, että tulee myös yksi duetto. Jos voisi yhtään varovasti vihjaista, niin mun mielestäni kyseessä on yksi Suomen kaunisäänisin naislaulaja. Siinä on semmoinen duetto, että jumankekka..."
Seuraavan levyn
7
792
Vastaukset
- Sarimari
Kukahan se duettokaveri vois olla?
- Fani.
Veikkauksia voi tehdä. On jännä nähdä sitten aikanaan, kuka tämä nainen, duettokumppani, oikein on? Kiva lisä levylle tuollainen yhteislaulu :)
- JANIFANITAR
Fani. kirjoitti:
Veikkauksia voi tehdä. On jännä nähdä sitten aikanaan, kuka tämä nainen, duettokumppani, oikein on? Kiva lisä levylle tuollainen yhteislaulu :)
Aivan. Todella suurella mielenkiinnolla odotamme tätä tulevaa levyä, ja sitä, että kuka tämä duettopari on !
Tulispa jo syksy.
- duetto
Niin, olisiko kyseessä Katri-Helena?
- a.v.a
Mutta mukavaa että mielikuvitus laukkaa ;-)
- Mä Vaan...
No, epäilen, mutta en väitä että ei hänelläkään olisi upeaa ääntä, mutta tämä artisti ei pakolta ole kukaan sellainen nyky laulaja, koska näitä upeita laulajia on ollut todella paljon jo tuolla menneisyydessä...
- janifani4ever
En malta odottaa, tätä levyä! Tää on rock :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442972Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1012244Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3381874- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175