Ihanan aurinkoisen päivän päätteksi

Anonyymi-ap

vielä ajattelen, että tämä on ollut vain yksi pitkä hyvästit jo alkuvuodesta lähtien, mutta silti harmittaa oikeasti ihan sikana etten voi sanoa edes heippa jos on sikseen. Pahoittelen tilannetta.

8

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikset voi sanoa? Ja miksi pahoittelet edes tilannetta jos et välitä ollenkaan.

      • Anonyymi

        Koska ei voi sanoa ennen kuin voi sanoa ja silloin ei voi enää sanoa. Pahoittelen koska teen sen aina, myös kun kyseessä olosuhteita tai muiden aikaansaannoksia joihin en pysty vaikuttamaan tai on joku lehmä roikkuu tiellä estämässä tekemisiäni. En koska uskoisin että välittäisit sanonko heipat vai en. Parempi kysymys minulle olisi ehkä miksi harmittelen nyt kun on ollut jo lähtökohtaisesti selvä tilanne, niin se on kuitenkin jotenkin eri asia kun pienikin kontaktipinta häviää täysin. Ja kyllä, itkettää ja kyllä, nöyryyttäväähän se on. Näillä mennään, yleensähän itkemällä kerran kunnolla sitten helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ei voi sanoa ennen kuin voi sanoa ja silloin ei voi enää sanoa. Pahoittelen koska teen sen aina, myös kun kyseessä olosuhteita tai muiden aikaansaannoksia joihin en pysty vaikuttamaan tai on joku lehmä roikkuu tiellä estämässä tekemisiäni. En koska uskoisin että välittäisit sanonko heipat vai en. Parempi kysymys minulle olisi ehkä miksi harmittelen nyt kun on ollut jo lähtökohtaisesti selvä tilanne, niin se on kuitenkin jotenkin eri asia kun pienikin kontaktipinta häviää täysin. Ja kyllä, itkettää ja kyllä, nöyryyttäväähän se on. Näillä mennään, yleensähän itkemällä kerran kunnolla sitten helpottaa.

        Tekosyitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekosyitä.

        Ai mistä sen tiedät?


    • Anonyymi

      musta tuntuu samalta oman kaivatun kanssa. oon tiennyt koko ajan että meistä ei voi tulla mitään mutta en oo halunnut sitä myöntää. pian se on pakko myöntää :(

      • Anonyymi

        Niin jotenkin tuon käsittely sujui minulta helpommin kuin tämä, ehkä koska oli jo lähtökohdiltaan minulle niin absurdi asetelma, ja ehkä koska koen olevani jotenkin oikeutetumpi surra tätä muutosta kuin jotain sellaista mitä ei koskaan ollut eikä voisi ollakaan.


    • Anonyymi

      Mut haloo, runneraa ja levelappaa.
      Sano naapurin poika kun olin kahvilla siellä, pelas kavereiden kera. Kävin moikkaamassa
      Ihmettelin eikö nyt puhuttas Suomee, totes
      mulle, hei chillaa bro.
      Mä chillaan ja hyvää yötä, huomista päivää parempaa.

      • Anonyymi

        Kiitos sinulle ☀️


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      278
      3560
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2308
    3. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1590
    4. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      80
      1487
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      318
      1429
    6. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      66
      1288
    7. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      364
      1287
    8. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1279
    9. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      77
      1214
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      84
      1100
    Aihe