Olenko tehnyt väärin?

Anonyymi-ap

Olen aviossa ja meillä on todella kiva perhe-elämä. Olemme uskossa koko perhe ja käymme vähintään sunnuntaisin kirkossa koko perhe. Mies toki lähes jokapäivä ihana pappismies kun on, sellainen josta olen aina haaveillut. Elän siis unelma elämää.

Mieheni veli oli yksi päivä käymässä kun olin yksin kotona, toi vanhoja kirjoja mm. vanha Raamattu 1900-luvun alusta. Hänkin uskovainen mies. Olin soittamassa miehelleni että veljesi tuli kylään kun tipautin puhelimen maahan ja kyyristyin ottamaan sitä. Silloin mieheni veli tarttui pyllyyni kaksin käsin ja menin hämmennyksiin. En ikinä pettäisi miestäni, en ikinä. Ei ole käynyt mielessänikään. Tunsin kuitenin jotain pehmeää pyllyäni vasten ja tuli aivan märäksi. No arvaatte varmaan, että harrastimme seksiä ja hänellä oli todella paljon miestäni isompi penis.
Nyt en voi muuta kuin miettiä tuota hetkeä ja sitä penistä kuinka se täytti minut niin monen vuoden jälkeen kokonaan, en uskonut että voisin koskaan kokea sellaista lapsien jälkeen. Mieheni kalu oli hyvä sellaisenaan kun en ollut saanut lapsia ja toki hän on ainoa ihminen kenen kanssa olen harrastanut seksiä.
En saa tuota isoa penistä mielestäni ja olemme sopineet täksi viikoksi, että teemme sen uudestaan.

Olenko tehnyt väärin, se oli vain yksi ainoa kerta.
Mielestäni en ole tehnyt väärin, koska:

1. Raamatussa sanotaan, että hyvää tulee jakaa.
2. Kyseessä on mieheni veli, eli samaa verta. Käytännössä kyse ei siis edes ole pettämisestä, koska sukulaissuhde on niin läheinen.
3. Se vain ikään kuin tapahtui, minulla ei ollut mitään kontrollia asiaan, olen siis syytön.
4. Minulla on oikeus elämään lastensaannin jälkeenkin. Kunpa tietäisitte, kuinka olen raatanut perheeni eteen niin ette tuomitsisi. Mielestäni olen ansainnut saada tuota isoa penistä, se vain vahvistaa avioliittoani.
5. En voi vastustaa tätä miestä, tämä ei ole minun kontrollissa --> syytön.
6. Mieheni ei tiedä tästä, joten käytännössä sitä ei ole tapahtunut.

En halua teiltä mitään synninpäästöä, koska en ole edes tehnyt syntiä, nauttinut vain elämästä ja odotan todella innoissani seuraavaa kertaa, kostun jo tätä kirjoittaessani.

35

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kysyt, koska itse olet jo päättänyt vastauksen itsellesi?

      • Anonyymi

        Trollin paska sekoilee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollin paska sekoilee

        Mitäs paska trolli sekoilet.


    • Anonyymi

      Äh… miksi keksit joka kerta näin ilmiselviä provoaloituksia. Tee joskus edes joku aidonoloinen aloitus ja keskustele aiheesta roolihahmonasi. Sä saat näillä vain sitä buahaahaa, mitäs olet yms. aivotonta jankkausta.

      • Anonyymi

        Tämä juuri. Alkavat olla tylsiä tällaiset keksityt tekohauskat tarinat, jopa ilman niitä mää bää junttejakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä juuri. Alkavat olla tylsiä tällaiset keksityt tekohauskat tarinat, jopa ilman niitä mää bää junttejakin.

        Se onkin spede niuvanniemestä joka jauhaa tuubaa buaahaa


      • Anonyymi

        Mitäs vittuu jankutat. Onko pakko lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin spede niuvanniemestä joka jauhaa tuubaa buaahaa

        Mitäs jauhat buaahaa spede, tiedät sentään missä olet hähähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs vittuu jankutat. Onko pakko lukee.

        Kuka jankuttaa? Miksi jankuttaa? Missä jankuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä juuri. Alkavat olla tylsiä tällaiset keksityt tekohauskat tarinat, jopa ilman niitä mää bää junttejakin.

        Täysin samaa mieltä


    • Anonyymi

      Uskovaisten tavara on yhteistä

      • Anonyymi

        Mitäs olet onneton haiseva limarotan paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet onneton haiseva limarotan paska.

        Nai Nai Nai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nai Nai Nai

        Niin mitäs olet hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitäs olet hähähää

        Nai Nai Nai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nai Nai Nai

        Niin mitäs sä yrität kertoa. Loppuko vajakin ulosanti tuohon.


    • Anonyymi

      Älä ajattele hetkeäkään että olisit tehnyt jotain väärää. Teet juuri oikein kun nautit elämästäsi ja pidät avioliittoasi yllä kun miehesi ei siihen pysty.
      Olisi suuri synti olla naimatta isokaluisten kanssa ja puhun nyt monikossa, koska uskovaisena sinulla on suorastaan Raamatullinen velvollisuus jakaa hyvää ja tuottaa nautintoa. Jumalan edessä isokaluisten kanssa nainti on sitä parasta jumalanpalvelusta mitä ihminen voi tehdä. Etsi Alastonsuomi.com isokaluisia miehiä ja ota kontakti heihin. Alat laatia listaa "erityisistä menoista" miestäsi varten, koska mitä enemmän nait isokaluistn kanssa SITÄ ENEMMÄN Jumala rakastaa juuri sinua.

      Itsellä on takana yli 200 isokauluista miestä, tahti on ollut heikohko, mutta korjaan sitä aina Afrikan matkoillani.

      T: Alpo (uskossa elävä onnellinen perheenisä)

      • Anonyymi

        Tottahan se on, että parhaat keskustelut saa, kun juttelee itsensä kanssa kuten sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan se on, että parhaat keskustelut saa, kun juttelee itsensä kanssa kuten sinä.

        Spedellä paloi käämit buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä paloi käämit buaahaa

        Oliko spede huono sähkömies, kun käämit paloi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä paloi käämit buaahaa

        Mitäs poltit. Muuten tiedätkö edes mitä ne käämit on ja tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä paloi käämit buaahaa

        Spede älä viitti jauhaa käämeistä ethän sä reppanana edes miten ne toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs poltit. Muuten tiedätkö edes mitä ne käämit on ja tekee.

        Sää mää ja bää tietää buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää tietää buaahaa

        No kerro kerro mitä ne käämit on. Osaatko tiedätkö muka oikeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro kerro mitä ne käämit on. Osaatko tiedätkö muka oikeesti.

        Ei tuo määkijä oikeesti mitään tiedä. Niuvanniemeltä se huutelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo määkijä oikeesti mitään tiedä. Niuvanniemeltä se huutelee.

        Mitäs huutelet hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs huutelet hähähää

        Niin mitäs spede huutelet buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitäs spede huutelet buaahaa

        Kaksikko vauhdissa jälleen


    • Anonyymi

      Ihan väärä paikka tälle aloitukselle. Se aivan sataprosenttisen varma ettei kukaan 15v iässä seksin aloittanut ja ”kymmenen-vuotta” suhteessa ollut mieti muuta kumppania tai jossain vaiheessa jopa sorru.

      Varmaan itseni ikäiselle aikana ennen nettiä aikuisena elänyt koki uutta netin kautta ja tiedänkin näin käyneen.

      Mielestäni ongelma aloittajan jutussa on tuo miehen veli.

    • Voisin tulla kans kanssasi rakastelee.

      • Anonyymi

        Hyh mitäs olet tollanen. Ei ihme et ilman olet jäänyt.


    • Anonyymi

      Anna hyvä ihminen ja nauti.Syntinen on mies joka kiimaista naista auta.

    • Anonyymi

      No selittele itelles ihan miten selittelet mu tosiasiahan on että åetit siinä kohti se ei vielä ollu pettämistä kun miehesi veli otti kaksin käsin perseestäsi kiinni ja oli vielä siinä kohti jopa asia josta veljet olisivat keskenään puhumalla voineet selvitä hyvissä väleissä mu vaikka sitä kylmänä pidettäsiinkin ni itte katkaisisin välit tuollaiseen veljeen joka veljen vaimoa panee ja jos oikein vituttas ni kostasin vie sopivan tilaisuuden tullen

      • Anonyymi

        Voisitkoensikerrallajättäävälilyönnitkinpoisniinolisivieläpaskempaatekstiäsinulta?


    • Anonyymi

      Kiva. Oliko keskustelun aloittajalla kovakin erektio peniksessään tätä tarinaa kirjoittaessa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe