Mikä on tämän sivuston ylläpitäjän sähköposti, en löydä yhteydenottoa? Eläin-ilmoituksissa on ulkomaalaisia eläimiä, eikä ilmoitettu ilmoituksissa eli syntyneet ja ovat muualla kuin Suomessa.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Olen myös yllättynyt siitä, ettei heillä ole sähköpostia näkyvissä. Haluan poistaa kissa myyntiilmoituksen, mutta en voi, koska he lähettävät ohjeet sähköpostiin. Mutta heiltä ei ole tullut minulle sähköpostia, eikä heihin saa milla muulla tavalla ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Sama ongelma täällä.
Ei tule mitään sähköposti vahvistusta, jolla poistaa ilmoitus. Uutta ei myöskään voi julkaista (samalle sähköposti osoitteelle) ennen kuin vanha on poistettu. Joten sivuston käyttö mahdotonta. Siirryin käyttämään muita toimivimpia myynti sivustoja.
- Anonyymi
Nostetaan ylsö, jotta keskustellaan tämän sivuston kokemuksista
- Anonyymi
Ihme että ei pysty tekemään ilmoitusta "kusetus" ilmoituksista
Nytkin siellä on 4 koira huijaus ilmoitusta - Anonyymi
Tämä sivu on kyllä semmoinen pentutehtailu/huijaus sivu että ihme kun se saa vielä olla olemassa. Tommoiset sivut pitäisi poistaa että saisi pentutehtailun kuriin. Tässä seurannut ja selannut sivua niin samoja koiranpentuja myydään eri nimillä ja puhelin numero saattaa olla sama mutta eri pennut. Ja myyjät valehtelee koiran rodut.
- Anonyymi
Keksiikö kukaan miten ilmoituksen saa pois tältä sivustolta. Olen saanut viestin ja toiminut ohjeiden mukaan. Sähköpostiini tullut ilmoitus, että ilmoitukseni on poistettu. Mutta silti se siellä vaan on.
- Anonyymi00007
Onko sivusto nyt lopetettu vai miksi aukeaa vain ilmotus "Tili suljettu / Account suspended
Tili on suljettu / Account has been suspended.
Ole yhteydessä meihin asian selvittämiseksi. / Contact us for more information."
Mikä olisi vastaavanlainen, ja ihan asiallinen eläintemyyntisivu? Tori on mennyt paskaksi turhissa uudistuksissa, ja pakottaa tunnistautumaan verkkopankkitunnuksilla eli antamaan henkilötiedot jollekin ulkolaisille pilipali firmoille, jotta lemmikki-ilmoituksen voisi laittaa.. en tykkää siitä enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651852Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 139992
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16891- 82655
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41638
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa99611- 45538
- 57537