Mikä on tämän sivuston ylläpitäjän sähköposti, en löydä yhteydenottoa? Eläin-ilmoituksissa on ulkomaalaisia eläimiä, eikä ilmoitettu ilmoituksissa eli syntyneet ja ovat muualla kuin Suomessa.
Eläin.fi sivusto
4
766
Vastaukset
- Anonyymi
Olen myös yllättynyt siitä, ettei heillä ole sähköpostia näkyvissä. Haluan poistaa kissa myyntiilmoituksen, mutta en voi, koska he lähettävät ohjeet sähköpostiin. Mutta heiltä ei ole tullut minulle sähköpostia, eikä heihin saa milla muulla tavalla ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Sama ongelma täällä.
Ei tule mitään sähköposti vahvistusta, jolla poistaa ilmoitus. Uutta ei myöskään voi julkaista (samalle sähköposti osoitteelle) ennen kuin vanha on poistettu. Joten sivuston käyttö mahdotonta. Siirryin käyttämään muita toimivimpia myynti sivustoja.
- Anonyymi
Nostetaan ylsö, jotta keskustellaan tämän sivuston kokemuksista
- Anonyymi
Ihme että ei pysty tekemään ilmoitusta "kusetus" ilmoituksista
Nytkin siellä on 4 koira huijaus ilmoitusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809