Moi,
minulla on ollut noin 1v juomaputki. Olutta ja iltaisiun oluen seuralaisena puolenkymmentä terävää päivittäin. Välillä seuraavana aamuna olen puhaltanut nollan mutta toisina aamuna on ollut huuruja sen verran, etten olisi ollut ajokunnossa.
Nyt olen ollut noin kuukauden vesilinjalla. Alkuun oli ihan kaikki tutut vieroitusoireet mutta sellaisia ei enää ole. Muutama tosi ikävä/hankala oire on kuitenkin jäänyt!
1. Minulla on ollut jo vuosia verenpainelääkitys (myöh. vp) ja alkoholin käytön aikana hoitotaso pysyi kohtalaisina. Mutta nyt samoilla annostuksilla vp on levossa hyvä, kun nousen istumaan kohtalainen (putoaa liian alhaiseksk) mutta kun nousen seisomaan en pysypystyssä minuuttia pidempää (ylä vp 90). Olen yrittänyt säädellä annostusta mutta nyt näyttää siltä, että pystyäkseni elää ns. normaalia elämää joudun pitämään lääkkeillä ylä vp tason 150:ssä, jolloin se seisomaannoustessa putoa niin alas, ettei pysy pystyssä.
Toinen vaihtoehto olisi se, että liikkunin olisi rajattua niin, että noustuttua istumaan 15min odottelu ja tämän jälkeen seisominen paikallaan tuettuna seuraava 15 min ennen liikkeelle lähtöä.
Onko joku muu törmännyt saman kaltaisiin ongelmiin?
Minun tapauksessa vp lekurin ovat nostaneet kädet pystyyn :(
Juamaputki ja sen jälkeiset ongelmat
7
213
Vastaukset
- Anonyymi
Alcohol = Alc-hul = Body Eating Spirit. Suosittelen lopettamaan kokonaan ja siirtymään luonnon tuotteisiin.
- Anonyymi
Kokeile kannabista.
- Anonyymi
Hyviä vinkkejä ja kiitos niistä. Mutta harmi vaan etteivät ne liittynyt millään tavoin esittämääni kysymykseen.
ps: En ole tuon lopettamisen jälkeen käyttänyt mitää päihteitä enkä käytä.- Anonyymi
Oletko myös sattumalta KD-siiven kannattajia.
Syntymävuotesi ajalta, jolloin eräs generalissimus J.Stalin kurmootti Suomea. Mainilan "laukaukset" hänellä hyökkäyssyynä.
- Anonyymi
Lääkärit saattavat nostaa ns. kädet pystyyn, jos ihminen on itse välinpitämättömyydellään aiheuttanut itselleen vaivoja, sairauksia. Puhuvat usein motivaatiosta. Jos ihminen ei itse välitä itsestään ja terveydestään, miksi lääkäreiden pitäisi ? Tai no joo, kyllähän niiden silti pitäisi.
Ehkä tuo verenpaineen tilannekin paranee tuosta, jos pitää sen korkin kiinni.
Joskus vie aikaa reilumminkin, että asiat korjaantuu, jos ovat korjautuakseen. - Anonyymi
Kyllä ne siitä laskee, mutta sun parasympaattisen hermosto käy vielä ylikierroksilla juomattomuudesta, sillä menee tovi aikaa että ymmärtää että nyt puhaltaa uudet tuulet, kyllä se siitä rauhoittuu.
T: Nuori kokenut mies lääkäri- Anonyymi
Kiitos paljon, vastauksesta on varmasti apua malttaa tilanteen normalisoitumista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256