Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

Anonyymi-ap

Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?

181

3652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli. Hän on ainutlaatuinen koko universumissa.

      • Anonyymi

        Ilmoita hänet Miss Universum kisaan , jos noin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita hänet Miss Universum kisaan , jos noin on

        Siellä ei mitata sisäistä kauneutta, joka teki ensin vaikutuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä ei mitata sisäistä kauneutta, joka teki ensin vaikutuksen.

        Eli on ruma.


    • Anonyymi

      Voi olla, että näin,tai se oli joku muu

      • Anonyymi

        Joku MUU, ai nautako?


    • Anonyymi

      Maaliskuun 15.päivä tänä vuonna😔kaikki mureni siihen iltaan. Mieheltä.

    • Anonyymi

      Kyllä. Erittäin hyviä tuntemuksia aina herättää
      Täydellinen miesmakuni edustaja hän on

    • Anonyymi

      Olen aika varma että olen nähnyt hänet muutaman kerran tässä lähiaikoina. Tai sitten olen ihan todella seonnut hänestä lopullisesti.

    • Anonyymi

      Karismaattinen, komea, kuuma Mies.

      • Anonyymi

        Buranaa sitten vaan tms jos on kuumetta. Karismaattisuus on monesti käytöstapojen puuttumista ja vain mölyä epävarmalta mieheltä.


    • Anonyymi

      Olin iloinen kun näin, olisin halunnut jutella.

    • Anonyymi

      Kahvia nyt ja aurinkoon, menkää tekin ulos, moro☀️😂

      • Anonyymi

        Sinä yksinpuhuja gubbe et nauti edes niitä kahviplöröjäsi ulkona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä yksinpuhuja gubbe et nauti edes niitä kahviplöröjäsi ulkona

        Joinkin teetä sori ja ulkona:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joinkin teetä sori ja ulkona:)

        Kahvi paskaa ja tee kusemista on teillä jutut. Iltatee sillon tällöin t yökahvilan emäntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvi paskaa ja tee kusemista on teillä jutut. Iltatee sillon tällöin t yökahvilan emäntä

        Kokakola taitaa olla sinun juttu?


    • Anonyymi

      Ei ollut, usein silloin kun törmää yllättäen ihmiseen, joka on vieraillut usein mielessä, joutuu katsomaan kaksi kertaa kuin uskoakseen näkemäänsä. Hymyilyttää se jälkikäteen ja tuo riehakkaan olotilan.

      • Anonyymi

        Näitkö minut eilen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö minut eilen?

        En ole varma. Firmasi autoa ajoit edellä kai...


      • Anonyymi

        Tuo ensimmäinen lause on niin sekava, että hengästyin kun yritin ymmärtää. Mitä?


    • Anonyymi

      14 kk sitten👄

    • Anonyymi

      Probably just from butt go up and down by looking at the mirror of the seiling

    • Anonyymi

      En ole nähnyt noin vuoteen, enkä usko että näen enää koskaan…

    • Anonyymi

      Jokunen päivä sitten. Oli helppo tunnistaa. Millaisia tunteita.. Jaa-a.. Meinasin lähteä pinkomaan perään, mutta en halunnutkaan, kun muutaman sekunnin ajattelin tarkemmin. Vedin omat johtopäätökseni ja siksi en tehnyt mitään. Olisihan tuota voinut vaikkapa jutella hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Eilen näin, vähän oli parrankasvua mutta yllättävän helppo silti tunnistaa. Oli kivaa nähdä, ja ikävä jää.

    • Anonyymi

      Tammikuussa näin ja tietenkin tunnistin heti kun osui näkökenttääni.

      • Anonyymi

        Joo sama, nähtiin.


    • Anonyymi

      Taisin nähdä roipparissa mutta en ollut silloin varma henkilöstä

      • Anonyymi

        Missä päin maata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin maata?

        Rovaniemi roiclub


    • Anonyymi

      Viime kuussa, ne oli ne viimeiset sanomattomat hyvästit.

    • Anonyymi

      Sen mitä näin voi tulkita, että ei tarvitse muistella.

    • Anonyymi

      Tällä viikolla näin. Sen jälkeen kyllä itketti. Niin toivottomalta tuntuu tämä tilanne. Ja aina kun näen hänet, mietin olenko vain harhoissani, vai pitääkö hän minusta tosiaan.

      • Anonyymi

        Ja mitä luulet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä luulet?

        Nyt vaikutti siltä, että ei pidä. Tai sitten oli vaan niin paniikissa, että siksi oli niin totinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä luulet?

        Eiköhän tämä teennäinen trollimiehen jututus oo jo nähty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaikutti siltä, että ei pidä. Tai sitten oli vaan niin paniikissa, että siksi oli niin totinen.

        Mikä viikonpäivä? Jos menee oikein, niin teen aloitteen ensikerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä viikonpäivä? Jos menee oikein, niin teen aloitteen ensikerralla.

        Tiistai.


      • Anonyymi

        Sivullinen ihmettelijä:
        - Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiistai.

        Eipä osunut, harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiistai.

        Hassua kun joku vastasi puolestani ja aivan oikein vielä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä osunut, harmi.

        Vai osuiko sittenkin...


    • Anonyymi

      Viime kuussa näin. Sen jälkeen vain kaukaa muutaman kerran. 😞

      • Anonyymi

        Näetkö miestä kaupassa?


      • Anonyymi

        Naista näen ja muualla kuin missään kaupassa....


    • Anonyymi

      Kuukausi sitten näin miestä. Hänkin oli ilahtunut minun näkemisestä.

      • Anonyymi

        Olin vai....


    • Anonyymi

      Tottakai tunnistaisin vaikka silmät kiinni. Se on eriasia haluanko hänelle antaa huomioita tai antaa hänen huomata sen. Aikaa on alkanut kulua ei niin malliikkaasta matkastamme, joten nykyään surua herättää hänen näkeminen mutta samalla tahdon lujuutta tehdä asioistani parempia. Aiemmin lähinnä vihaa.

    • Anonyymi

      Ehkä 2v sitten näin yhden ihmisen joka oli joskus elämässäni sen 2vk ajattelin tuolloin että tuon kanssakin tuli joskus oltua ei muuta. sen jälkeen kaikki muuttuikin onneksi.

    • Anonyymi

      Tupakkapaikalla n. Vuosi takaperin näin viimeksi, muutimme toisiin osoitteisiin.

      • Anonyymi

        Muutan taas piakkoin.
        En kaipaa sinua enkä lärviäsi halua missään nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutan taas piakkoin.
        En kaipaa sinua enkä lärviäsi halua missään nähdä.

        Naamat vaihtoon on aina hyvä projekti toisaalta, hienoa trollimies. Avauduinkun someen, että rumat ihmiset menkää kotiinne


    • Anonyymi

      Menetyksen pelko, kun ketään ei ollut tavallisessa paikassa ja sitten arkuus, jota ei voitu estää tai kuristaa

    • Anonyymi

      Kaksi viikkoa ja kolme päivää, tänään. <3

    • Anonyymi

      Perjantaina. Oltiin yhdessä viettämässä iltaa. Hyvin sain pidettyä itseni ruodussa ja onnistuin olemaan huomioimatta häntä liikaa 🤭😅 onhan hän ihana, ei siitä pääse mihinkään.

      • Anonyymi

        Voisin kirjoittaa muuten ihan saman tekstin, mutta me nähtiin lauantaina! :D:D


    • Anonyymi

      Mulle tuli tunne, että oltiin tänään samalla alueella.

    • Anonyymi

      En ole nähnyt kahteen kuukauteen.

      • Anonyymi

        Saman verran kulunut aikaa itsellänikin. Ristiriitaiset tunteet, kun ei tiedä kuinka paljon haluaa nähdä. Meillä on vaikeat välit. En vain pääse eteenpäin.


      • Anonyymi

        Mulla sama enkä ole tuo joka sanoi, että ristiriitaisen tunteet. Höh. En ajattele niin.


    • Anonyymi

      Noin kuukausi sitten.😢

      • Anonyymi

        Näin on. 🥹


    • Anonyymi

      Miksi emme muka enää näe?😥

      • Anonyymi

        Miksemme niin.


    • Anonyymi

      Huhtikuun alussa tuli vastaan. Tunnistin miehen jo kaukaa. Ohimennen tervehdys. Oli kiva nähdä, mutta samalla tuli suru.

    • Anonyymi

      Kuukausi vierähtänyt.

    • Anonyymi

      Perjantaina noin klo. 15.00

      • Anonyymi

        Mitä mä tein?


      • Anonyymi

        mulla sama oman kaivatun kans :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla sama oman kaivatun kans :)

        Aivan varmasti on pedari mutta sua tuskin kukaan haluaa nähdä kuin kuolleena eikö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti on pedari mutta sua tuskin kukaan haluaa nähdä kuin kuolleena eikö

        Näin huonoko se alkaa olla happi vilperitillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti on pedari mutta sua tuskin kukaan haluaa nähdä kuin kuolleena eikö

        ai kauhia nauroin tälle niin että naapuritkin varmaan kuulee 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin huonoko se alkaa olla happi vilperitillä

        Tule katsomaan jos noin kiinnostaa 😂


    • Anonyymi

      2kk sitten.

      • Anonyymi

        Mulla tää sama. Vajaa 2 kk, jos tarkkoja ollaan.


    • Anonyymi

      Tällä viikolla. Ilahduin niin kuin aina hänen näkemisestä. Ja sitten tulee suru, suorastaan itku koska homma ei etene ja the hän on niin paljon mielessä. En tiedä eikö hän vain pidä minusta vai peräti inhoaako...Mutta elämä on siltikin laiffii, vai eikö muka ole?

      • Anonyymi

        The hän? …. mieheltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        The hän? …. mieheltä?

        Naiselta. Mies on the hän.


    • Anonyymi

      V. 2019 oli vieraillut fb sivuillani.

    • Anonyymi

      Maanantaina näin miehen ohimennen. Ehkä näen huomennakin ja moikkailen 😊

    • Anonyymi

      Ei ollut helppoa, koska tuli niin yllättäen ja hänellä oli huppu päässä 😁 ensin olin hämmentynyt ja sitten alkoi jännittää vaikka toki ilahduin myös 😳😊

    • Anonyymi

      Jouluna -86

      • Anonyymi

        Pukki?


      • Anonyymi

        En ollut vielä ees syntynyt 😁🤣


    • Anonyymi

      Äsken. Jäin miettimään että onkohan hänellä pälvikalju? Vai oliko se joku muu.

    • Anonyymi

      Yllätyin iloisesti, häneltä karkasi siviilihymy kun epäuskoisena katselin tervehtiäkseni.

      • Anonyymi

        Millainen on siviilihymy?


    • Anonyymi

      Hän ei tosiaan ollut aivan entisellään joten piti katsoa toistamiseen ennenkuin varmistuin hänen olevan siinä. Vaikka muuttuisi fyysisesti mutta mieli pysyy edelleen samana, ei ole vaikea tunnistaa. Mutta jos mieli on muuttunut koko ihminen näyttää muulta. Tunsin itseni sopimattomaksi.

    • Anonyymi

      Noin 14 kk sitten

    • Anonyymi

      ei nyt ehkä kaivattu, ja en muista, jos olisi edes hän. pyöräiltiin ohi, ja katsoin että onpas siinä ryhdikkään näköinen komea mies vaikka vähän vanhempi, tavalliseen tapaan hymyilin kuten täällä tehdään joskus. oli yllättyneen näköinen, ja hymyili, hänestä huokui myös jotain kummaa, mikä. jäi mieleen ja palasi tässä muutama viikko sitten mieleen. outo tapahtuma horjahdin kotona ja ihan joku olisi tarttunut minuun ja en kaatunut pahemmin, siivoilin ja pakkailin tavaroita, vedin pahveja kasaan ja horjahdin kunnolla, jos olisi käynyt huonosti olisin kaatunut veitsen päälle. tuli yhtäkkiä tuo mies mieleen outoja juttuja. mutta ei siis kaivattu, parissa muussakin tapauksessa mutta ei ehkä oikea henkilö. mene ja tiedä 😃 niin outoa 😃

      • Anonyymi

        Olet mies käynyt siis vähän pyöräilemässä


    • Anonyymi

      Kohta vuosi näkemisestä, enkä niin välitä moista kylmää ämmää nähdäkkään, mitään muuta ei mieleeni näkemisestä tule kuin syvä pettymys, sinisilmäisyyttäni kun aikoinaan päästin hänet liian lähelle liian helpolla, ei koskaan enää

      • Anonyymi

        Tirsk 🤭🤭


    • Anonyymi

      Neljäkymmentävuotta sitten mutta tänä keväänä iski ennen näkemätön ikävä ei maistu ruoka ja liki vetistää selviääkö tästä? (ai miss you ) sinua M P Nainen.

    • Anonyymi

      Näin perjantaina viimeeksi ja aina pitää mielen virkeänä.

      • Anonyymi

        Milloin nähdään?


    • Anonyymi

      Noin kaksikymmentäviisi minuuttia sitten.

      • Anonyymi

        Poistettiin näköjään asiallinen kysymys, että oliko ruokatauolla, kun näit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistettiin näköjään asiallinen kysymys, että oliko ruokatauolla, kun näit?

        Ei ollut ruokatauolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut ruokatauolla.

        Eikä kaupassa? Ruokatauin aikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kaupassa? Ruokatauin aikana?

        Ei. Kopissa näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Kopissa näin.

        Sinä olit kopissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit kopissa?

        Oven suussa, hän tuli koppiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oven suussa, hän tuli koppiin.

        Ei sitten ihan käy tähän sory


    • Anonyymi

      Ihan liian kauan… ja se on ongelma.

    • Anonyymi

      Viime perjantaina halasin lentokentällä ja tunteet oli lämpimät. Toivotin hyväämatkaa ja hauskaa vkl helsingissä, sanoin vielä meidän näkevän myöhemmin. Sitten aloin kuulla puhelimesta jutustelua jota ei oltu tarkoitettu minun kuultavaksi tai ehkä olikin, en tiedä. Nyt emme enää ole yhteydessä.

    • Anonyymi

      Näin hänet ihka elävänä elämäni ensimmäisen kerran harppovan ohi, kahden oluttuopin kanssa suunnistaessaan tiskille. Tunmistin heti. Näin hänen myös sieltä palaavan - ja lopun asianomistaja tietääkin - tämä syyskuussa 2022.

    • Anonyymi

      Rakastan häntä ikuisesti ♥️

    • Anonyymi

      Melkein joka hetki näen hänet. En voi sanoa, milloin viimeksi, mutta jos tarkemmin pitää ilmaista, niin aivan hetki sitten. Onhan hän silmieni edessä koko ajan. Vertauskuvaannollisesti. Siihen hän on jäänyt. Muistan selvästi hänet tuossa edessäni. Katsoen minua.

    • Anonyymi

      Erektio

      • Anonyymi

        En nähnyt haha


      • Anonyymi

        Pakko sanoa tähän, että hah ha tosiaan. Ei kai sinulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sanoa tähän, että hah ha tosiaan. Ei kai sinulta?

        Ei, koska emme nähneet tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, koska emme nähneet tänään.

        Miksi olisi pitänyt nähdä tuolloin? Missään ei sanottu että tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisi pitänyt nähdä tuolloin? Missään ei sanottu että tänään.

        Hmmm…voi olla.
        Siksikö miehet laittavat kätensä taskuihinsa?


    • Anonyymi

      V.2018.Vietettiin yhteinen Ihana hetki.Hän oli minua huomattavasti nuorenpi..Meillä synkkasi hyvin..Jäin kaipaamaan häntä..Olen toki itse aviossa ja hänkin avoliitossa..Ehkä vielä kohtaamme joskus..Ikävöin hänen tuoksuaa.

    • Anonyymi

      Maaliskuussa ja tunnistamisessa ei ole ollut vaikeuksia pitkään aikaan. 🤍

      • Anonyymi

        Sama. Tosin näin vaan hänet sivusta. Tunnistin silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Tosin näin vaan hänet sivusta. Tunnistin silti.

        Me juteltiinkin muutama sana siinä.


    • Anonyymi

      Viidentenä tätä kuuta. Hän oli torjuva. Olen ollut typerys luullessani, että hän oikeasti välittää.
      Hän ei tiedä kuinka paljon olen häntä kohtaan tuntenut, sillä en ole osannut tuoda tunteirtani esiin.
      n>m

      • Anonyymi

        Miksi käyttäydyit niin, että luulin sinunkin tuntevan ja ne laulut...
        sama


    • Anonyymi

      Toivottavasti en enään tapaa kohdetta koska hän on epäkäytöksilleninen eikä opi koskaan käyttäytymään

      • Anonyymi

        Samoin, se nainen onnistui kyllä satuttamaan vaikka luulin pärjääväni.


    • Anonyymi

      Mies on toksinen oppinut vaimoltaan käytöksen.

    • Anonyymi

      Näin naisen ohimennen tässä kuussa, mutta hän ei moikannut ollenkaan. Helpottaa kaipailun lopettamista.

    • Anonyymi

      Ihastumisen tunne tuli,yli kk sitten.

    • Anonyymi

      Lauantaina ehkä, luulen niin. Aurinko häikäisi ja oli jotain outoja, muuttuneita osasia mitä en nyt oikein hahmota.

      • Anonyymi

        Pää oli vaihdettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pää oli vaihdettu?

        Eikun toinen silmä puusilmäksi ja kädetkin varmaan puuttui. Luulen. Kuten sanoin, aurinko häikäisi. Siten olen niin epävarma näistä vaihdetuista osista 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun toinen silmä puusilmäksi ja kädetkin varmaan puuttui. Luulen. Kuten sanoin, aurinko häikäisi. Siten olen niin epävarma näistä vaihdetuista osista 😅

        Juttu ei etene, jos on ihan kädetön… Eikä myöskään huomaa sua, koska puusilmä ja toiseen häikii häntäkin. Haastetta etsivälle kyllä sopiva. 🤫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttu ei etene, jos on ihan kädetön… Eikä myöskään huomaa sua, koska puusilmä ja toiseen häikii häntäkin. Haastetta etsivälle kyllä sopiva. 🤫

        Tiesitkö muuten, että voit saada käyttöösi apuvälineen, jos toimintakykysi on heikentynyt ja apuväline parantaa kykyäsi toimia. Apuvälinepalvelu on maksutonta.
        Kädettömälle varmaan kaikennäköisiä vippaskonsteja kehitelty, en ole niin perehtynyt näihin tapauksiin.
        Puusilmän kanssa voi vähän olla haastetta, mutta tuskin tekemätön paikka siltikään.


    • Anonyymi

      Vuonna 2002.

      Mumisin jotain ja käännyin pois.

    • Anonyymi

      Yli kuukaus sit. Tuskin nähään enää

      • Anonyymi

        Oletko joku 10v.


    • Anonyymi

      Tänään?? Jaa-a en tiiä 😁

      • Anonyymi

        Joo 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo 🙂

        ❤️❤️🤭👋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️🤭👋

        🫱🫲🤝🫂♥️


    • Anonyymi

      Olen nähnyt hänet kaupassa. Hän teeskentelee kuin ei näkisi minua . Se siitä sitten.

      • Anonyymi

        Ehkä hän ei huomannut sinua tai jos sinulla oli aurinkolasit tai maski niin ei tunnistanut.


      • Anonyymi

        story of my life


    • Anonyymi

      Kurkkasin ikkunasta eilen aamulla, olisikohan tarvinnut apua?
      Tapanani ei ole jatkuvasti ikkunassa päivystää eilen oli semmonen tilanne etten malttanut olla tiiraamatta. Idästä kattelin.

    • Anonyymi

      Oli. Pasmathan siinä menivät aivan sekaisin. 😳

    • Anonyymi

      Tänään. Joka kerta tuntuu pahemmalta ja pahemmalta. En minä voi muuta tehdä kuin yrittää vältellä, koska en jaksa tätä. Kuvittelin aikaisemmin talvella että jotain olisi, mutta ei hänestä sellaista edes enää näe. Onneksi ei varmasti nähdä muutamaan päivään ja sitten kohta alkaakin jo kesälomat pyöriä. Jos kesä toisi unohduksen ja voisi saada nämä tunteet helvett**n. Tuntuu pahalta koska tämä tunne on minun elämässäni lähes ainutlaatuinen enkä ole kuin yhteen häntä ennen ihastunut elämässäni, sekään ei näin monivaiheinen. Johtuu tietenkin minusta, pitää olla jotain todella erityistä ihmisessä. Siltä se tuntuu tänään. En vaan jaksa.

      • Anonyymi

        Oletko yrittänyt keskustella hänen kanssa? Mitä jos ihmisellä onkin tunteita ja ei ole varma mitä ajattelet hänestä? Välttely ei ole hyvä ratkaisu. Tällä tavalla näytät, että et ole kiinnostunut tutustua. Olen itsekkin tällä hetkellä samanlaisessa tilanteessa jumissa. Eräs nainen aina näyttänyt ristiriitaisia merkkejä minulle... Mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko yrittänyt keskustella hänen kanssa? Mitä jos ihmisellä onkin tunteita ja ei ole varma mitä ajattelet hänestä? Välttely ei ole hyvä ratkaisu. Tällä tavalla näytät, että et ole kiinnostunut tutustua. Olen itsekkin tällä hetkellä samanlaisessa tilanteessa jumissa. Eräs nainen aina näyttänyt ristiriitaisia merkkejä minulle... Mieheltä

        Oot oikeassa. Välillä vaan tulee sellainen epätoivo, kun tietää että tuossa on jotain hyvin ainutlaatuista, niin lähellä mutta niin kaukana. Ja kyllä tiedän ettei tuo välttely auta, koska menee välillä viikkoja ettei nähdä ja ei ne miksikään muutu siltikään. Mä vaan olen saattanut kuvitella itse kaiken, koska se tunne hänestä on vaan niin vahva. Kiitos sulle kommentista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko yrittänyt keskustella hänen kanssa? Mitä jos ihmisellä onkin tunteita ja ei ole varma mitä ajattelet hänestä? Välttely ei ole hyvä ratkaisu. Tällä tavalla näytät, että et ole kiinnostunut tutustua. Olen itsekkin tällä hetkellä samanlaisessa tilanteessa jumissa. Eräs nainen aina näyttänyt ristiriitaisia merkkejä minulle... Mieheltä

        Entä sinä? Oletko yrittänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sinä? Oletko yrittänyt?

        Valitettavasti ei ole ollut tilaisuutta keskustella hänen kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ei ole ollut tilaisuutta keskustella hänen kanssa..

        Aiotko keskustella tulevaisuudessa hänen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ei ole ollut tilaisuutta keskustella hänen kanssa..

        Näytitkö tunteesi hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko keskustella tulevaisuudessa hänen kanssa?

        Toivottavasti saan tilaisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saan tilaisuuden.

        Etkö näe häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saan tilaisuuden.

        Mitä hän tekii esim? Mitkä olivat ristiriitaisia merkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö näe häntä?

        Näen, mutta pitäisi nähdä muualla kuin missä aina nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän tekii esim? Mitkä olivat ristiriitaisia merkkejä?

        Joskus tuntui että hakeutui juttelemaan, katseet ym. Ei enää. Voi olla että kuvittelin kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tuntui että hakeutui juttelemaan, katseet ym. Ei enää. Voi olla että kuvittelin kaiken.

        Ja näytitkö tunteesi hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näytitkö tunteesi hänelle?

        Tuskinpa sitten tarpeeksi hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa sitten tarpeeksi hyvin.

        Jos näet hänet huomenna, tulisitko juttelemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näet hänet huomenna, tulisitko juttelemaan?

        En tule näkemään enää tällä viikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tule näkemään enää tällä viikolla.

        Miksi olet niin varma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näet hänet huomenna, tulisitko juttelemaan?

        Varmasti jos tilaisuus sattuu...😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti jos tilaisuus sattuu...😎

        Niin, ehkä nähdään huomenna 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti jos tilaisuus sattuu...😎

        Mieti, mitä aiot sanoa 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet niin varma?

        Enpä vastaile enää kun muut vastaa puolestani. Heippa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä vastaile enää kun muut vastaa puolestani. Heippa.

        Voi ei…
        Pysy kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä vastaile enää kun muut vastaa puolestani. Heippa.

        Odotan vastaustasi.


      • Anonyymi

        Huomenna luoksesi


    • Anonyymi

      ”Only you can hear my soul”🎶🌝❤️‍🩹
      Kuukausi on kulunut. Kerta jäi valitettavasti ensimmäiseksi ja viimeiseksi..Ikimuistoinen hetki jolloin sydämeni muljahteli rinnassani hallitsemattomasti. Hyvää hallitsematonta energiaa kehossa. En ole eläessäni kokenut vastaavaa. Kukaan ei ole koskaan tuntunut samalta. Miltään oikeestaan sen rinnalla. Olen aina pystynyt sivuuttamaan tunteeni.. Kunnes..

      Sydämeni särkee ajatus että en silti voi olla hänen. Tiedän, että hän haluaa/tulee saamaan elämältä vielä vaikka ja mitä ja minä .. no minä en

      Hän mies on minulle ihan loppuun asti erityinen ihminen. Rakkaus häneen on/oli aitoa. Puhdasta. Kaikki muu ympäröivä vaan on/oli liikaa. Terveys on pistettävä etusijalle. Pitäisi pystyä nauttimaan sen minkä pystyy nyt ja ei saisi stressata ym .. Ja tiedän että hänellä ei ole myöskään helppoa nyt, mutta toivottavasti paljon hyvää ihanaa edessäpäin. Ehkä parempi erikseen yksin kuin yhdessä❤️‍🩹

      Rakas silti.. Toivon että nään sellaista unta ensi yönä, jossa sulkisin meidät kahden huoneeseen saman peiton alle ja laittaisin oven kiinni. Siinä niin kuunneltaisiin romanttisia kappaleita ja kosketeltaisiin toisiamme varovasti. Katsoisin niitä komeita kasvoja, silittelisin ja uppoutuisin silmiin ja kultaiseen välittävään katseeseen jonka takana on paljon asioita mitkä minua kiehtoo. Hän ihminen on minulle = rauha, hyvä olo ja turva.
      ..
      Miksi sitten en tavoittanut ja voinut rakastaa? Niin. Aivan liikaa painetta, vaikeuksia, ja epäselvyyttä pelokkaalle rikkinäiselle ajattelijalle.
      Ikuisesti olet silti ihana kulta.

    • Anonyymi

      Oisko ollu viikonloppuna forssan puuilossa mutta harmi kun hänelläkin meni naama nurin perin ja kääntyi kassoja kohti no tuollaisia noi musta sukkaiset naiset ovat

    • Anonyymi

      Viime vuonna syssyllä, sen jälkee muutaman kerra uudessa duunissa..

    • Anonyymi

      Mistä sen edes tietäisin?

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä? Kai sinä nyt sen tiedät milloin oman kaivattusi näet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Kai sinä nyt sen tiedät milloin oman kaivattusi näet?

        En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä.

        Todella omituista. Kannattaisi varmasti ottaa lääkärin kanssa puheeksi tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella omituista. Kannattaisi varmasti ottaa lääkärin kanssa puheeksi tuo.

        Ei mitenkään, jos on annettu jokin kuva itsestä, jota ei ole.


    • Anonyymi

      Tänään. Kaipuuta herätti ja surua sekä ahdistusta, kun niin pian jo piti lähteä ja kaikki jäi.

    • Anonyymi

      Ihan joka kerta on tuntunut kuin leijuisin kun olen hänet nähnyt ja vaihtanut muutaman lauseen. Nyt on jo melkein kaksi kuukautta edellisestä näkemisestä.

    • Anonyymi

      Viime viikonloppuna. Toivoinkin että näkisimme siellä paikassa - toiveeni toteutui. Vietettiin iltaa samassa porukassa. Juteltiin asioita selviksi, nyt yritämme olla kavereita. Molemmat ollaan varattuja :/

    • Anonyymi

      Ei ole nähty

    • Anonyymi

      Torstaina. Olin ainoa jota hän ei tervehtinyt paikalla.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe