Kaksoisliekkinä julkisuuden ihminen

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään liekkinä julkisuuden ihminen, itse olet ”tavis”, ja ette edes tunne kunnolla?
Tai oletteko tutustuneet ja kuinka on teidän tilanne edennyt ja oletteko ystäviä vaiko suhteessa?

Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksiasi :)

16

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mitään kokemusta moisesta…

• Anonyymi

Mitä ajat takaa noilla kysymyksilläsi? Mitä väliä sillä, onko ns. julkkis vai ihan tavis?

• Anonyymi

”Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksiasi :) ”.

Liekki on julkisuudessa jonkun verran ja se on hämmentävä asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksiasi :) ”.

Liekki on julkisuudessa jonkun verran ja se on hämmentävä asia.

Ymmärrän hämmennyksen, mutta ihan turhaan jännität. Tavallisia herkkiä ihmisiä hekin ovat.
        Muutama ystävä on julkisuudessa, suhteessa en ole heidän kanssaan ollut.
        Ps: Ole rohkea ja ole häneen yhteydessä.:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän hämmennyksen, mutta ihan turhaan jännität. Tavallisia herkkiä ihmisiä hekin ovat.
        Muutama ystävä on julkisuudessa, suhteessa en ole heidän kanssaan ollut.
        Ps: Ole rohkea ja ole häneen yhteydessä.:)

Totta, tavallisia ihmisiä kyllä. Mutta jännite on posi tavalla niin iso etten uskalla mennä juttelemaan. Hän on varattu, en halua siksi olla yhteydessä muullakaan tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, tavallisia ihmisiä kyllä. Mutta jännite on posi tavalla niin iso etten uskalla mennä juttelemaan. Hän on varattu, en halua siksi olla yhteydessä muullakaan tavalla.

Olen aika ujo sekä introvertti.

• Anonyymi

Kyllä on pimeetä touhua, että aikuiset jauhavat ketju toisensa jälkeen jostain mielikuvitukselllisesta kaksoisliekkihölynpölystä. Toivottavasti eivät ole ainakaan missä lähihoitaja-ammateissa tai muissa, missä ovat tekemisissä vaikkapa hauraiden vanhusten kanssa, on nimittäin sen verran reaaliteetit hukassa.

• Anonyymi

Sama kävi mielessä. Samat tyypit varmaan tekee jotain kristallihoitoja ja nostelee tarot-kortteja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kävi mielessä. Samat tyypit varmaan tekee jotain kristallihoitoja ja nostelee tarot-kortteja...

Bingo ja bingo 😍😍. Vanhustyössä olen, mutta työ on työtä ja siihen ei sotketa muita omia asioita, paitsi se hoitaminen toki hoidetaan asianmukaisesti kuten koulutus ja etiikka opettaa 😉.
        Ennekuin ehditte huolestua, niin hoidan hommani hyvin ja olen saanut hyvää palautetta.
        Autokorjaaja sen kummemmin kuin kaupan kassakaan tuskin alkaa omia asioita jakamaan tai vaikka omaa uskontoa tuputtamaan.
        Henkisen polun ihmiset on useat toista kunnioittavia sekä vilpittömästi rakastavia ihmisiä, eikä satuttaisi kärpästäkään. Toinen asia on, jos oma kehitys on jäänyt vajaaksi ja uppoaa liian syvälle mihin tahansa asiaan, uskonto, uushenkisyys, alkoholi, urheilu, tms tms. Silloin saattaa hämärtyä järkevän ja liiallisen määrän rajat. Tuo on huono vertaus, mutta laaja näköinen ihminen saa tuosta kiinni mitä meinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan, mutta ei esim henkisesti epävakaille, ei riittäs ammattitaito uuteen asennukseen

• Anonyymi

Ei ole kokemusta sellaisesta,ikävä kyllä.

• Anonyymi

Kiva kun vastasit asiallisesti.

• Anonyymi

Miten voisi tunnistaa kaksoisliekiksi, jos ei juurikaan edes tunne kyseistä ihmistä? 🤔

• Anonyymi

Energia meidän välillä on ”of the charts”, kun törmätään. Hän on alussa flirttaillut ja yrittänyt päästä juttusille. Ekan kerran kun kohdattiin, tiesin hänet ennalta siis jo. Ja on mun makuun komea mies. Hän kiinnitikin muhun myös huomiota, ja jälkeenpäin tuntui kuin oltaisiin tunnettu ennenkin. Vaikea selittää.
        Jossain vaiheessa alkoi ”perus” merkit voimistua mitä tuohon liittyy. Ja sen jälkeen hänkin on ollut vaivaantuneen oloinen.
        Hän vastaa mun ihannemiestä lähes täydellisesti.
        Jos tiedät ja olet liekkipolulla, niin sen lopulta vain tietää. Olen yrittänyt unohtaa ja hyväksyä etten vaan voi unohtaa.
        Haluan hälle kaikkea hyvää, en halua mennä härkkimään siihen väliin kun hänellä tuntuu olevan niin upea suhde kumppaninsa kanssa. Toki jos joku tilanne syntyy luonnostaan, että jutellaan jne niin toki voi jutella kaveripohjalta.

• Anonyymi

Ps. Kun tämä on kestänyt monta vuotta, niin siinä ajassa on ehtinyt ihmetellä ”mitähän hittoa tämä on”, ja pyrkinyt käsittelee asiaa ja miettimään.
        Ja tarkoitus on edetä itseni kanssa kasvaen, en etsinyt liekki polkua kun en siitä mitään tiennyt aiemmin.

• Anonyymi

No kyllä minusta tuntuu nyt kun mainitsit hymiömies, että minun ja kaikkien hollywood-tähtien välillä on värettä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      35
      3504
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3090
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2996
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      446
      2624
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      176
      1945
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      144
      1863
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      26
      1466
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      36
      1307
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1261
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1192
    Aihe