Kaksoisliekkinä julkisuuden ihminen

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään liekkinä julkisuuden ihminen, itse olet ”tavis”, ja ette edes tunne kunnolla?
Tai oletteko tutustuneet ja kuinka on teidän tilanne edennyt ja oletteko ystäviä vaiko suhteessa?

Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksiasi :)

16

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mitään kokemusta moisesta…

• Anonyymi

Mitä ajat takaa noilla kysymyksilläsi? Mitä väliä sillä, onko ns. julkkis vai ihan tavis?

• Anonyymi

”Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksiasi :) ”.

Liekki on julkisuudessa jonkun verran ja se on hämmentävä asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksiasi :) ”.

Liekki on julkisuudessa jonkun verran ja se on hämmentävä asia.

Ymmärrän hämmennyksen, mutta ihan turhaan jännität. Tavallisia herkkiä ihmisiä hekin ovat.
        Muutama ystävä on julkisuudessa, suhteessa en ole heidän kanssaan ollut.
        Ps: Ole rohkea ja ole häneen yhteydessä.:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän hämmennyksen, mutta ihan turhaan jännität. Tavallisia herkkiä ihmisiä hekin ovat.
        Muutama ystävä on julkisuudessa, suhteessa en ole heidän kanssaan ollut.
        Ps: Ole rohkea ja ole häneen yhteydessä.:)

Totta, tavallisia ihmisiä kyllä. Mutta jännite on posi tavalla niin iso etten uskalla mennä juttelemaan. Hän on varattu, en halua siksi olla yhteydessä muullakaan tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, tavallisia ihmisiä kyllä. Mutta jännite on posi tavalla niin iso etten uskalla mennä juttelemaan. Hän on varattu, en halua siksi olla yhteydessä muullakaan tavalla.

Olen aika ujo sekä introvertti.

• Anonyymi

Kyllä on pimeetä touhua, että aikuiset jauhavat ketju toisensa jälkeen jostain mielikuvitukselllisesta kaksoisliekkihölynpölystä. Toivottavasti eivät ole ainakaan missä lähihoitaja-ammateissa tai muissa, missä ovat tekemisissä vaikkapa hauraiden vanhusten kanssa, on nimittäin sen verran reaaliteetit hukassa.

• Anonyymi

Sama kävi mielessä. Samat tyypit varmaan tekee jotain kristallihoitoja ja nostelee tarot-kortteja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kävi mielessä. Samat tyypit varmaan tekee jotain kristallihoitoja ja nostelee tarot-kortteja...

Bingo ja bingo 😍😍. Vanhustyössä olen, mutta työ on työtä ja siihen ei sotketa muita omia asioita, paitsi se hoitaminen toki hoidetaan asianmukaisesti kuten koulutus ja etiikka opettaa 😉.
        Ennekuin ehditte huolestua, niin hoidan hommani hyvin ja olen saanut hyvää palautetta.
        Autokorjaaja sen kummemmin kuin kaupan kassakaan tuskin alkaa omia asioita jakamaan tai vaikka omaa uskontoa tuputtamaan.
        Henkisen polun ihmiset on useat toista kunnioittavia sekä vilpittömästi rakastavia ihmisiä, eikä satuttaisi kärpästäkään. Toinen asia on, jos oma kehitys on jäänyt vajaaksi ja uppoaa liian syvälle mihin tahansa asiaan, uskonto, uushenkisyys, alkoholi, urheilu, tms tms. Silloin saattaa hämärtyä järkevän ja liiallisen määrän rajat. Tuo on huono vertaus, mutta laaja näköinen ihminen saa tuosta kiinni mitä meinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan, mutta ei esim henkisesti epävakaille, ei riittäs ammattitaito uuteen asennukseen

• Anonyymi

Ei ole kokemusta sellaisesta,ikävä kyllä.

• Anonyymi

Kiva kun vastasit asiallisesti.

• Anonyymi

Miten voisi tunnistaa kaksoisliekiksi, jos ei juurikaan edes tunne kyseistä ihmistä? 🤔

• Anonyymi

Energia meidän välillä on ”of the charts”, kun törmätään. Hän on alussa flirttaillut ja yrittänyt päästä juttusille. Ekan kerran kun kohdattiin, tiesin hänet ennalta siis jo. Ja on mun makuun komea mies. Hän kiinnitikin muhun myös huomiota, ja jälkeenpäin tuntui kuin oltaisiin tunnettu ennenkin. Vaikea selittää.
        Jossain vaiheessa alkoi ”perus” merkit voimistua mitä tuohon liittyy. Ja sen jälkeen hänkin on ollut vaivaantuneen oloinen.
        Hän vastaa mun ihannemiestä lähes täydellisesti.
        Jos tiedät ja olet liekkipolulla, niin sen lopulta vain tietää. Olen yrittänyt unohtaa ja hyväksyä etten vaan voi unohtaa.
        Haluan hälle kaikkea hyvää, en halua mennä härkkimään siihen väliin kun hänellä tuntuu olevan niin upea suhde kumppaninsa kanssa. Toki jos joku tilanne syntyy luonnostaan, että jutellaan jne niin toki voi jutella kaveripohjalta.

• Anonyymi

Ps. Kun tämä on kestänyt monta vuotta, niin siinä ajassa on ehtinyt ihmetellä ”mitähän hittoa tämä on”, ja pyrkinyt käsittelee asiaa ja miettimään.
        Ja tarkoitus on edetä itseni kanssa kasvaen, en etsinyt liekki polkua kun en siitä mitään tiennyt aiemmin.

• Anonyymi

No kyllä minusta tuntuu nyt kun mainitsit hymiömies, että minun ja kaikkien hollywood-tähtien välillä on värettä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      24
      3859
    2. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      36
      2669
    3. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      65
      2494
    4. Näkymätön mies

Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤
      Ikävä
      145
      2319
    5. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      36
      2237
    6. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      51
      2228
    7. Olen todella

Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi
      Ikävä
      32
      2007
    8. Miten olet

Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
      Ikävä
      34
      1793
    9. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      36
      1773
    10. Hyvää sunnuntai aamua

Hyvää huomenta sateisteiseen aamun harmauteen. ☕🌧️🙂💔
      Ikävä
      129
      1490
    Aihe