Hiljentykäämme hetkeksi ja lähtekäämme ihanalle pallolennolle litteän Maan ylle:
https://www.youtube.com/watch?v=NBpr-P0oCd4
Samalla juhlin kirjoitusteni saamaa 30 000 huomiota.
KIITOS!
Rauhaa hyvät veljet ja siskot..!
13
301
Vastaukset
- Anonyymi
Horisontti näyttäisi luonnollisemmalta kalansilmälinssillä kuvattuna.
Silloin se olisi kaareva niin kuin sen kuuluukin olla. - Anonyymi
Ei tuo kylläkään vastaa niitä näkymiä, jotka itse olen lentokoneen ikkunasta havainnut, eli kaarevan (ei suoran) horisontin.
Muutoin hieno video. Ja onnitteluni saamistasi runsaista huomioistasi.
Mites muuten on selitettävissä, että jotkut, eli aika monet, ovat lentäneet nk. maapallon ympäri? Missään ei tullut reuna vastaan ja suora lento lähtöpaikasta A, toi lopulta takaisin lähtöpaikkaan A.
Mitä siellä lätyn alapuolella näytti? - Anonyymi
Suurin osa sinulle suunnatuista viesteistä on jossa sinun väärinkäsityksiä oikaistaan, etkä silti ikinä opi.
Osa on ikäviä viestejä joissa haukutaan. - Anonyymi
Komea katsoa videota missä näkyy samaan aikaan sekä Golden Gate silta, Eiffel Torni, Australia että Mount Everest.
Ei se pallomaassa onnistuisi.- Anonyymi
Mutta, miksei niistä Maalätyn reunoista ole mitään kuvia?
4 pitkää reunaa.
Kuinka vesi pysyy maan pinnalla, eikä valu reunoista avaruuteen? - Anonyymi
Mistähän sellainen video löytyy? Et elä ihan tässä oikeassa maailmassa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, miksei niistä Maalätyn reunoista ole mitään kuvia?
4 pitkää reunaa.
Kuinka vesi pysyy maan pinnalla, eikä valu reunoista avaruuteen?Avaruutta ei ole olemassa litteämaa teoriassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän sellainen video löytyy? Et elä ihan tässä oikeassa maailmassa..
Sarkasmi ei ole tuttua sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarkasmi ei ole tuttua sulle?
On erittäin tuttua, täällä ei tiedä milloin joku älyllisesti vajavainen kirjoittaa tosissaan typeriä vai onko joku sarkastinem.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, miksei niistä Maalätyn reunoista ole mitään kuvia?
4 pitkää reunaa.
Kuinka vesi pysyy maan pinnalla, eikä valu reunoista avaruuteen?Yhtään kuvaa, ei edes väärennettyä ole kukaan flättäri kyennyt litteänmaan reunalta julkaisemaan.
Mielenkiintoista nähdä aitoa videokuvaa litteänmaailmamme yläpuolelta. En nähnyt litteänmaan ulkopuolella tähtiä jotka liikkuisivat alaspäin maailmamme kiihdyttäessä ylöspäin.
Sensijaan näkyi heijastus taivaankannesta mikä havainto viittaa litteän ja liikkumattoman maailman puolesta.
Vihdoinkin lättärit on alkaneet tutkia näitä asioita niin saadaan jotain oikeaa tietoa tästä maailmastamme eikä vaan aina NASAn maalauksia ja pallomaateoriaa tukevia väärennöksiä.- Anonyymi
Kieltämättä ihan tyylikästä tietokonegrafiikkaa. Väärennökseksi ihan laadukas.
- Anonyymi
Milloin Viktor kumoat ne lukuisat todisteet jotka olen laittanut useasti maapallosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
