Suhde asiaa

Anonyymi-ap

Miksi et halua suhdetta kanssani?

126

1778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka ja kenen kanssa?
      Ota huomioon että pöljä nuoriso on vielä hereillä kun vastaat..

      • Anonyymi

        Mikä sut saa kuvittelemaan, että tämä tietoa kalastava mies ei olisi sellanen sillä tavalla nuorekas ns? Hohoijaa


    • Anonyymi

      Haluan suhteen hänen kanssa.


      • Anonyymi

        Ei riitä sun haluamises jos hän ei halua suhdetta kanssasi


    • Anonyymi

      No tästä nyt hän varmaan sitten itsensä tunnistaa.
      Onnea vaan.

      • Anonyymi

        Kovasti on ihmiset taas mielensä pahoittanut trollaavan miehen gallupista, onnea vaa siitä ja harmi kun ei tule sitä henkilöistävää äkkimakiaa tekstiä, mikä tekisi olon tärkeäksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti on ihmiset taas mielensä pahoittanut trollaavan miehen gallupista, onnea vaa siitä ja harmi kun ei tule sitä henkilöistävää äkkimakiaa tekstiä, mikä tekisi olon tärkeäksi

        Nimittäin mussutus kertoo luonneviasta


    • Anonyymi

      Jos hän ei ole sitä suoraan sanonut niin voi hyvinkin haluta.

    • Anonyymi

      Siihen on monia syitä

    • Anonyymi

      Mä haluan suhteen sun kanssa mies. Mulla on sua ikävä😢

      • Anonyymi

        Sama juttu... Jos olet hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu... Jos olet hän.

        No mistä me se tiedetään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä me se tiedetään?

        Ette mistään jos ette esittäydy toisillenne


    • Anonyymi

      Miksi sinä haluat minun kanssa välttämättä

      • Anonyymi

        Jos olet hän mies. Olet mun ainut. Ollut aina. Ikuisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän mies. Olet mun ainut. Ollut aina. Ikuisesti

        Oi kun on herkkää kun iso poika kehuu itseään


    • Anonyymi

      Et edes halua jutella irl niin mitä väliä

    • Anonyymi

      olin kerran hyvin rakastunut yhteen henkilöön, tai ollut elämän aikana useampaakin, tein kaikkeni, mutta me emme saaneet meidän asioita kuntoon, jotain tapahtui tämä vuonna, ja taas melkein kuolin, tapahtui ihme, ja luulen että rakastuin erääseen toiseen, haluan olla hyvä hänelle ja suostuin erääseen asiaan, hyvään vain. erään kohdalla olin joskus vähän hassukim, joskus haaveilinkin, ja toivoin paljon. mutta asiat meni kuten meni ja meidän tiet kulki eri suuntiin. nyt jättäisin tämän palstan.

      • Anonyymi

        Mitä sille tämävuoden ehkä rakkaudelle kävi?


      • Anonyymi

        Sinä petit toisen kanssa suhtees aja sit ihmettelen mitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sille tämävuoden ehkä rakkaudelle kävi?

        Mistä sinä sellaisen ulottuvuuden ny bongasin tästä palstamiehen töräyksestä? Heh


    • Anonyymi

      Halusin pitkään suhdetta hänen kanssaan. Ihmettelin kun en kelvannut hänelle, en ole mikään huono valinta. Ehkä minä rakastuin väärään. Miksei sydän voi tietää, mikä on väärä?

      Olen hirveän ankara itselleni ja kova syyllistymään, vaikka yrittänyt jo pitkään tehdä töitä itseni kanssa. Niin välillä vaan ajattelen että olen hänen mielestään ruma, kömpelö ja varsinkin sosiaalisilta taidoiltani, kuihtunut, vanhentunut ja haisen pahalle.

      Ei ole oikein hyvä olla juuri nyt.

      • Anonyymi

        Haiset pahalle 😭 oikeasti vähän itsekunnioitusta 😄


      • Anonyymi

        Meinaatko todella että jostain ulkoisista asioista tai sosiaalisista taidoista on asiat kiinni. Ei ole taukki. Vaan ihan muista asioista.
        Tiedät itsekin että on markkina arvoa. Tiedän monta jotka juoksisivat oitis syliisi jos vain saisivat huomiota samoilla tavoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haiset pahalle 😭 oikeasti vähän itsekunnioitusta 😄

        Ihan vaan päättelen hänen käytöksestä itseäni kohtaan. Minulla ❤️ särkyi hänen kanssaan 😥

        En kelvannut koskaan ja vuosia rakastin. En tiedä olenko irti vieläkään. Sen tiedän että olen aivan hajalla.

        En olisi halunnut tällaista elämääni.

        Eikä se naama aina niin hyvältä näytä, kun katson peiliin. Olen väsynyt ja ryppyinen. Aika on armoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan päättelen hänen käytöksestä itseäni kohtaan. Minulla ❤️ särkyi hänen kanssaan 😥

        En kelvannut koskaan ja vuosia rakastin. En tiedä olenko irti vieläkään. Sen tiedän että olen aivan hajalla.

        En olisi halunnut tällaista elämääni.

        Eikä se naama aina niin hyvältä näytä, kun katson peiliin. Olen väsynyt ja ryppyinen. Aika on armoton.

        Pitäisikö opetella sitä armoa itseä kohtaan. Nyt kyllä omassa päässä kehittelee ajatuksia mikä ei pidä paikkaansa. Yritä ymmärtää ettei kaikki johdu sinusta


      • Anonyymi

        Se ankaruus
        Lähe siitä että myös sinun elämässäsi voi tapahtua asioita mitä et suunnitellut siihen.
        Samoinkun siitä että et voi hallita kaikkia ja ja kaikkea .
        Ja se on ihan normaalia ettet.
        Se on sitä että oot kaikkien suurruuskuvitelmiesi kanssakin vai kuolevainen ihminen
        Nyt on sehetki kun asiaa pitää katsoa toisesta ja uudesta kuvakulmasta .
        Luoda vaihtoehto ja hyvyys sinne missä sitä ei vielä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ankaruus
        Lähe siitä että myös sinun elämässäsi voi tapahtua asioita mitä et suunnitellut siihen.
        Samoinkun siitä että et voi hallita kaikkia ja ja kaikkea .
        Ja se on ihan normaalia ettet.
        Se on sitä että oot kaikkien suurruuskuvitelmiesi kanssakin vai kuolevainen ihminen
        Nyt on sehetki kun asiaa pitää katsoa toisesta ja uudesta kuvakulmasta .
        Luoda vaihtoehto ja hyvyys sinne missä sitä ei vielä ole.

        Ei minulla ole mitään suuruuskuvitelmia, enkä ole mikään kontrollifriikki joka yrittää hallita. Voin vain äärettömän huonosti ja kyllä siihen on syynsä. Yritän, yritän joka ainut päivä. Olen vaan jäänyt johonkin epäonnenkierteeseen, enkä pääse pois siitä. Olen oppinut myös virheistä ei, mutta en jaksa aloittaa aina alusta. Niin olen tehnyt varmaan aika monta kertaa. En pysty enää huijaamaan itseäni, että kaikki on hyvin. Sillä tiettyä huijaamistahan se on vaatinut, että on jaksanut nousta sieltä suosta aina uudelleen. Että uskoo siihen, että nyt käy hyvin. On ollut menetyksiä paljon, ei kukaan sitä voi ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään suuruuskuvitelmia, enkä ole mikään kontrollifriikki joka yrittää hallita. Voin vain äärettömän huonosti ja kyllä siihen on syynsä. Yritän, yritän joka ainut päivä. Olen vaan jäänyt johonkin epäonnenkierteeseen, enkä pääse pois siitä. Olen oppinut myös virheistä ei, mutta en jaksa aloittaa aina alusta. Niin olen tehnyt varmaan aika monta kertaa. En pysty enää huijaamaan itseäni, että kaikki on hyvin. Sillä tiettyä huijaamistahan se on vaatinut, että on jaksanut nousta sieltä suosta aina uudelleen. Että uskoo siihen, että nyt käy hyvin. On ollut menetyksiä paljon, ei kukaan sitä voi ymmärtää.

        Virheistäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ankaruus
        Lähe siitä että myös sinun elämässäsi voi tapahtua asioita mitä et suunnitellut siihen.
        Samoinkun siitä että et voi hallita kaikkia ja ja kaikkea .
        Ja se on ihan normaalia ettet.
        Se on sitä että oot kaikkien suurruuskuvitelmiesi kanssakin vai kuolevainen ihminen
        Nyt on sehetki kun asiaa pitää katsoa toisesta ja uudesta kuvakulmasta .
        Luoda vaihtoehto ja hyvyys sinne missä sitä ei vielä ole.

        Enkä ole vain kuolevainen ihminen. Elämä jatkuu toisessa ulottuvuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheistäni

        Koska viimeksi olet valinnut: mukavuuden ?
        vaatimattomuuden?
        minimalismin?
        Säästämisen?
        Sinkkuuden parisuhde yksinäisyyden ja ongelmien
        vuoksi?
        Luonut odotuksesi ja tavoitteesi ilman sosiaalista mediaa ja
        nettiä?
        Henkisyyden?
        Rauhottumisen?
        Tehdä toisin mitä muut odottaa ?
        Tehdä toisin tai toisella tavalla
        kuin kaikki muut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska viimeksi olet valinnut: mukavuuden ?
        vaatimattomuuden?
        minimalismin?
        Säästämisen?
        Sinkkuuden parisuhde yksinäisyyden ja ongelmien
        vuoksi?
        Luonut odotuksesi ja tavoitteesi ilman sosiaalista mediaa ja
        nettiä?
        Henkisyyden?
        Rauhottumisen?
        Tehdä toisin mitä muut odottaa ?
        Tehdä toisin tai toisella tavalla
        kuin kaikki muut?

        Mistä oletat, etten olisi valinnut noita edellämainitsemiasi asioita?

        Totta kai rauhoitun ja teen asioita, jotka katson itselleni parhaaksi. Meinaatko että kun nyt tulin tänne hetkeksi rypemään, että se on minun tapani toimia yleensä? Eikö ikävä-palstalle tullakaan tuntemaan ikävää, vaan on henkistyttävä jonkun random-tyypin ohjeistuksen mukaan? Jonkun joka haluaa antaa neuvoja, miten tulisi elää.

        Minä teen useimmiten asiat toisin, kuin muut. En ole mikään suhderiippuvainen, vaan olen itsenäinen. Sinkkuus ei ole minulle ongelma. Kasvukivut välillä ovat. Toivottavasti sinäkin tunnet niitä, jotta osaat nähdä oman keskeneräisyytesi. Ja kehittyä, sen sijaan että leikit täällä henkistä opasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan päättelen hänen käytöksestä itseäni kohtaan. Minulla ❤️ särkyi hänen kanssaan 😥

        En kelvannut koskaan ja vuosia rakastin. En tiedä olenko irti vieläkään. Sen tiedän että olen aivan hajalla.

        En olisi halunnut tällaista elämääni.

        Eikä se naama aina niin hyvältä näytä, kun katson peiliin. Olen väsynyt ja ryppyinen. Aika on armoton.

        Tiesikö hän että olet tarjolla

        Jos vuosia rakastit niin kai sanoit suoraan.


      • Anonyymi

        Koska sydän on vain lihas joka pitää kehon verenkiertoa yllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ankaruus
        Lähe siitä että myös sinun elämässäsi voi tapahtua asioita mitä et suunnitellut siihen.
        Samoinkun siitä että et voi hallita kaikkia ja ja kaikkea .
        Ja se on ihan normaalia ettet.
        Se on sitä että oot kaikkien suurruuskuvitelmiesi kanssakin vai kuolevainen ihminen
        Nyt on sehetki kun asiaa pitää katsoa toisesta ja uudesta kuvakulmasta .
        Luoda vaihtoehto ja hyvyys sinne missä sitä ei vielä ole.

        Vaikka en voisikaan hallita kaikkia ja tai kaikkea ei se mua silti estäisi/lannistaisi yrittämästä jos se olisi jotain mitä haluaisin tehdä mu muistakaa ottaa huomioon että mä olen siitä sairas että mä en välitä omasta hengestäni pätkääkään nääs kun tuo on varmin tapa saada joku ennen pitkää suuttumaan niin että yrittää tappaa oikeastikin


      • Anonyymi

        Ihan oiva lopetus tälle ätmin feikkidialogille, vaikka trollaatkin mies ns ittees


    • Anonyymi

      Koska, en tiedä kuka olet?

    • Anonyymi

      No siis, alunperin en tosiaankaan halunnut, ajattelin että olisi aivan moraalitonta yrittääkään mitään.

      Nykyisin ajattelen vähän joustavammin, että ihmisiä kai tässä vaan ollaan, ja eri ihmiset haluaa ja tarvitsee elämäänsä erilaisia asioita.. En tiedä millainen suhde olisi hyvä, koska emme tunne toisiamme, mutta haluaisin jonkinlaisen suhteen - hänen kanssaan.

      • Anonyymi

        Pohditko sitä suhdetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohditko sitä suhdetta?

        Mitä, pohdinko? Tarkoitatko että joskus menneisyydessä, vai tässä ja nyt, julkisesti (kuulostaapa exhibitionistiselta)? :)

        Joka tapauksessa, vähän ehkä mielikuvituksen puute vaivaa tässä kohtaa, ja sekin on ollut jonkinasteinen este.. Niillä asioilla, jotka mä pystyn kuvittelemaan, ei kehitetä kovinkaan vakavaa suhdetta, mutta liekö tarvettakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä, pohdinko? Tarkoitatko että joskus menneisyydessä, vai tässä ja nyt, julkisesti (kuulostaapa exhibitionistiselta)? :)

        Joka tapauksessa, vähän ehkä mielikuvituksen puute vaivaa tässä kohtaa, ja sekin on ollut jonkinasteinen este.. Niillä asioilla, jotka mä pystyn kuvittelemaan, ei kehitetä kovinkaan vakavaa suhdetta, mutta liekö tarvettakaan.

        Mitä pystyt siis kuvittelemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä, pohdinko? Tarkoitatko että joskus menneisyydessä, vai tässä ja nyt, julkisesti (kuulostaapa exhibitionistiselta)? :)

        Joka tapauksessa, vähän ehkä mielikuvituksen puute vaivaa tässä kohtaa, ja sekin on ollut jonkinasteinen este.. Niillä asioilla, jotka mä pystyn kuvittelemaan, ei kehitetä kovinkaan vakavaa suhdetta, mutta liekö tarvettakaan.

        Niin että oletko taipuvainen sellaisiin suhteisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että oletko taipuvainen sellaisiin suhteisiin?

        No miten sen nyt ottaa, kyllä ja ei.. :D
        Meinaatko ryhtyä mustasukaksi?

        Selvästikin muukin onnistuu, mutta tykkään tietynlaisesta - hmm, kepeydestä ehkä? - mikä taas on aivan ilmeisesti osa mun omaa problematiikkaani, ja siksi yritän välttää sellaisia suhteita/tilanteita.


      • Anonyymi

        No oletko lähelläkään minkäänlaista suhdetta hänen kanssaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oletko lähelläkään minkäänlaista suhdetta hänen kanssaan?

        Ei, ei sinnepäinkään. Kunhan haaveilen. :)

        Tässä on kai monenlaista käytännön hankaluutta edelleen, vain itse olen muuttunut. Ja tässä tapauksessa myös se on edelleen erilaista, että olen.. jotain, en oikein tiedä mitä, mutta joka tapauksessa on vahva emotionaalinen komponentti, joka häiritsee. En pysty suhtautumaan tähän niinkuin haluaisin, kevyesti ja kokeilevasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että oletko taipuvainen sellaisiin suhteisiin?

        Ihan minkälainen tahansa suhde onnistuu kyllä mun luonteella ilman pienintäkään omantunnon tuskaa säännöt pitää vaan olla kummallekin selvät ja missä menee rajat jonka jälkeen se oli siinä ilman mahdollisuutta minkäänlaiseen yhdessä oloon si taas jos mielessä on avioliitto ni on parempi kun etsii jonkun muun olematon todennäköisyys ettäkö ikinä menisin naimisiin ei kuulu omiin suunnitelmiini avioliiton auvoinen satama mitä vierestä seurannu muiden auvoisia avioliittoja eikö ny olis ollu helpompiakin tapoja tehdä elämästään helvettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oletko lähelläkään minkäänlaista suhdetta hänen kanssaan?

        Mistä vitusta minä tuota tietäsin empä ole moisia kyselly eikä kukaan tietääkseni itse tiedä millaisen suhteen kanssani haluaa mutta lieneekö minu ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei sinnepäinkään. Kunhan haaveilen. :)

        Tässä on kai monenlaista käytännön hankaluutta edelleen, vain itse olen muuttunut. Ja tässä tapauksessa myös se on edelleen erilaista, että olen.. jotain, en oikein tiedä mitä, mutta joka tapauksessa on vahva emotionaalinen komponentti, joka häiritsee. En pysty suhtautumaan tähän niinkuin haluaisin, kevyesti ja kokeilevasti.

        Suhtaudutko parisuhteeseen kuin elektroniikkaan kun on aikansa elänyt vaihdat uuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhtaudutko parisuhteeseen kuin elektroniikkaan kun on aikansa elänyt vaihdat uuteen

        Se olisi kyllä kätevää.

        Ja varmasti helvetin paljon toimivampaa kuin tämä nykyinen kuvio (jossa notkun tyhmillä nettipalstoilla kirjoittelemassa lööperiä, koska en ole uskaltanut kertoa asianomaiselle mitä tunnen tai haluan. Olisi kannattanut hakea ne pakit ajat sitten, niin _ehkä_ olisi nyt parempi olo..).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi kyllä kätevää.

        Ja varmasti helvetin paljon toimivampaa kuin tämä nykyinen kuvio (jossa notkun tyhmillä nettipalstoilla kirjoittelemassa lööperiä, koska en ole uskaltanut kertoa asianomaiselle mitä tunnen tai haluan. Olisi kannattanut hakea ne pakit ajat sitten, niin _ehkä_ olisi nyt parempi olo..).

        Ei siinä mitään mahdollisuutta ole saada edes niitä pakkeja kun ei kerro mut helpottaa elämää ja turhaa unelmointia kun kertoo mitä tuntee. Miksi et pysty suhtautumaan tähän ihmiseen kevyesti ja kokeilevasti?

        Oli suhdemuoto mikä tahansa niin kannattaa tehdä selkeät säännöt ja kommunikoida epätietoisuudessa. Jotenkin toivon että löydätte toisenne kun kuulostaa siltä että asiat saisitte ylitettyä ja selvitettyä niin tahtoessanne koska mutkia kuulostaa tiellä olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei sinnepäinkään. Kunhan haaveilen. :)

        Tässä on kai monenlaista käytännön hankaluutta edelleen, vain itse olen muuttunut. Ja tässä tapauksessa myös se on edelleen erilaista, että olen.. jotain, en oikein tiedä mitä, mutta joka tapauksessa on vahva emotionaalinen komponentti, joka häiritsee. En pysty suhtautumaan tähän niinkuin haluaisin, kevyesti ja kokeilevasti.

        Teen susta huoli-ilmoituksen, jos tuo vainoaminen,seuraaminen,toisina esii tyminen, valehtelu ja toisten kiusaaminen ei lopu! Se mies eihaluu sua, vaikka kuinka vikiset, tulet oleggi tosts tien yli kysyyn, niin ett vaimoki kuulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan minkälainen tahansa suhde onnistuu kyllä mun luonteella ilman pienintäkään omantunnon tuskaa säännöt pitää vaan olla kummallekin selvät ja missä menee rajat jonka jälkeen se oli siinä ilman mahdollisuutta minkäänlaiseen yhdessä oloon si taas jos mielessä on avioliitto ni on parempi kun etsii jonkun muun olematon todennäköisyys ettäkö ikinä menisin naimisiin ei kuulu omiin suunnitelmiini avioliiton auvoinen satama mitä vierestä seurannu muiden auvoisia avioliittoja eikö ny olis ollu helpompiakin tapoja tehdä elämästään helvettiä

        No älä sit tee mun miehen elämästä helvettiä! 👽Sun pitää mennä sayeenkaari sillalle romaa ni poikia kiusaa! 🙊🙈🤓👽!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohditko sitä suhdetta?

        En mä suhteita pohdi mä mietin millaista elämä voisi olla kenenkin kanssa tietyin edellytyksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohditko sitä suhdetta?

        Jos suhde on pääasiallinen tavoite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oletko lähelläkään minkäänlaista suhdetta hänen kanssaan?

        No mitäpä luulet kumihuulet sen perusteella että aikuinen mies puhuu itsensä kanssa päivät pitkät? Voi hyvä luoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi kyllä kätevää.

        Ja varmasti helvetin paljon toimivampaa kuin tämä nykyinen kuvio (jossa notkun tyhmillä nettipalstoilla kirjoittelemassa lööperiä, koska en ole uskaltanut kertoa asianomaiselle mitä tunnen tai haluan. Olisi kannattanut hakea ne pakit ajat sitten, niin _ehkä_ olisi nyt parempi olo..).

        Saattas olla tyydyitkö suhteeseen joka ei ollut sinulle passeli ihmiseen joka ei ollut sinulle sopiva mikä sinua estää lähtemästä moisesta suhteesta miksi haluat tietoisesti tehdä elämästäsi kurjaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhtaudutko parisuhteeseen kuin elektroniikkaan kun on aikansa elänyt vaihdat uuteen

        Keskellä yötä olet siis tönöttänyt jutskaamassa mielipahaasi tälle hymiömiehelle, morjens


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen susta huoli-ilmoituksen, jos tuo vainoaminen,seuraaminen,toisina esii tyminen, valehtelu ja toisten kiusaaminen ei lopu! Se mies eihaluu sua, vaikka kuinka vikiset, tulet oleggi tosts tien yli kysyyn, niin ett vaimoki kuulee!

        Aivan tämä onkin mies sun tarinallisuuksissasi uutta, että tämä olisin tällainen men to men draama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä sit tee mun miehen elämästä helvettiä! 👽Sun pitää mennä sayeenkaari sillalle romaa ni poikia kiusaa! 🙊🙈🤓👽!

        No homo en ole vaikka sitä ehkä toivoisitkin mu onnea sulle miehesi kanssa


      • Anonyymi

        Miten voi olla moraali jo vaikuttaa vaikket tunne häntä mutta kuitenkin haluat suhteen tai ainakin harkitset sitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään mahdollisuutta ole saada edes niitä pakkeja kun ei kerro mut helpottaa elämää ja turhaa unelmointia kun kertoo mitä tuntee. Miksi et pysty suhtautumaan tähän ihmiseen kevyesti ja kokeilevasti?

        Oli suhdemuoto mikä tahansa niin kannattaa tehdä selkeät säännöt ja kommunikoida epätietoisuudessa. Jotenkin toivon että löydätte toisenne kun kuulostaa siltä että asiat saisitte ylitettyä ja selvitettyä niin tahtoessanne koska mutkia kuulostaa tiellä olevan.

        >>Miksi et pysty suhtautumaan tähän ihmiseen kevyesti ja kokeilevasti?>>

        No siinäpä onkin kysymys!.... hyvä elämänohje sinulta, suhtaudu ihmiseen kevyesti ja kokeilevasti... sillä se maailma pelastuu.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        >>Miksi et pysty suhtautumaan tähän ihmiseen kevyesti ja kokeilevasti?>>

        No siinäpä onkin kysymys!.... hyvä elämänohje sinulta, suhtaudu ihmiseen kevyesti ja kokeilevasti... sillä se maailma pelastuu.

        Perustui aiempaan kommenttiin


    • Anonyymi

      Koska olet naimisissa, käyt maksullisissa, olet pettänyt vaimoasi kymmeniä vuosia. Et ole haluttava tai kiinnostava, vaan mielestäni vähän sairas mies.

      • Anonyymi

        Siis kuka? Miks puutut jatkuvasti toisten elämään ilman lupaa, sinä se sairazolet, olet pakkomielteinen,? Saatanan kyttääjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuka? Miks puutut jatkuvasti toisten elämään ilman lupaa, sinä se sairazolet, olet pakkomielteinen,? Saatanan kyttääjä!

        Ensimmäinen kommentoija on trollaava mies, joka sentään trollaa eikä kirjoittele päihtyneen oloisesti jotain outoa lieskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuka? Miks puutut jatkuvasti toisten elämään ilman lupaa, sinä se sairazolet, olet pakkomielteinen,? Saatanan kyttääjä!

        Voi osuiko hän kohdallasi oikeaan kuinka hienoksi elämäsi teit pettämällä vaimoasi huorissa käymällä


    • Anonyymi

      Kaverisuhteen aluksi

      • Anonyymi

        Kaverisuhde ei välttis koskaan muutu muuksi miehen ja naisen välillä mies toki yleensä toivoo hautaan asti että voisi olla naispuoliselle kaverilleen muutakin kun vain kaveri mu nainen todella harvoin haluaa muuta kuin kaveruutta joten kysymyksenä voisikin esittää kuinka moni nainen on tullut miespuolisen kaverinsa raiskaamaksi muistatteko aidosti kännissä antaneenne lupaa seksiin löytyikö mieheltä nauhoitettu suostumus tosa kohti vois taas sanoa hyväksikäytöksi mies itse ei ollut niin kännissä etteikö olisi tajunnut käyttävänsä hyväksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverisuhde ei välttis koskaan muutu muuksi miehen ja naisen välillä mies toki yleensä toivoo hautaan asti että voisi olla naispuoliselle kaverilleen muutakin kun vain kaveri mu nainen todella harvoin haluaa muuta kuin kaveruutta joten kysymyksenä voisikin esittää kuinka moni nainen on tullut miespuolisen kaverinsa raiskaamaksi muistatteko aidosti kännissä antaneenne lupaa seksiin löytyikö mieheltä nauhoitettu suostumus tosa kohti vois taas sanoa hyväksikäytöksi mies itse ei ollut niin kännissä etteikö olisi tajunnut käyttävänsä hyväksi

        Sinä se et muusta älyä ku sksistä, ei ihme, ettei susta kukaam välitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se et muusta älyä ku sksistä, ei ihme, ettei susta kukaam välitä!

        Kenelle sinä yrität nyt purkaa hyvin omituisella tavalla tuota seksuaalista riittämättömyyttäsi? Taidat puhua itsestäsi sitäpaitsi. Sivusta huhhuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se et muusta älyä ku sksistä, ei ihme, ettei susta kukaam välitä!

        Voi kun ei välittäskään ni olis yksinkertaisen helppoa tappaa itsensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se et muusta älyä ku sksistä, ei ihme, ettei susta kukaam välitä!

        Tuo älyänkö muusta kun seksistä sitä sun täytyy käydä kysymässä niiltä ihmisiltä joiden kanssa olen keskustellut harvemin keskustelen seksistä kasvotusten kenenkään kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaverisuhde ei välttis koskaan muutu muuksi miehen ja naisen välillä mies toki yleensä toivoo hautaan asti että voisi olla naispuoliselle kaverilleen muutakin kun vain kaveri mu nainen todella harvoin haluaa muuta kuin kaveruutta joten kysymyksenä voisikin esittää kuinka moni nainen on tullut miespuolisen kaverinsa raiskaamaksi muistatteko aidosti kännissä antaneenne lupaa seksiin löytyikö mieheltä nauhoitettu suostumus tosa kohti vois taas sanoa hyväksikäytöksi mies itse ei ollut niin kännissä etteikö olisi tajunnut käyttävänsä hyväksi

        Mulle on käynyt noin,
        eikä todellakaan ole mukavaa sen jälkeen..
        Eikä helppoa elää ihan niinku siihen asti
        normisti, ihan ku mitään ei ois tapahtunut..

        Siksi en olekaan kenenkään antanut koskea, enkä päästä lähelle yli 10v. ...

        Vaihdoin paikkakuntaa, en ole tekemisissä oikestaan kenenkään kanssa enää koska kaveriporukka oli yhteinen..


    • Anonyymi

      En halua sua enää suhteeseen, koska petit minua ja sait taudin naiselta. En voi tietää, miten monta Naista on ollut. Nyt vain jäit tippurin takia kiinni.

      • Anonyymi

        Hyyyyyiiii.. niitä kantaa venäläiset naiset🫤🤯😵‍💫 ja ainakin ukrainalaiset


      • Anonyymi

        Sen ny kai voi saada jopa ihan hottelihuoneessa yöpymisestä kuinka hyvin yhteiskäyttötiloja lopulta siivotaan


      • Anonyymi

        Kirjoituksistas näkee, ett olet ammatiltasi kiusaaja, kuka tollasta huolis? T. Seuraaja
        Vankila sulle paraspaikka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksistas näkee, ett olet ammatiltasi kiusaaja, kuka tollasta huolis? T. Seuraaja
        Vankila sulle paraspaikka!

        Ei sinun läpät miestrolille ole sen johdonmukaisempia. Ps päheä digiallekirjoitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksistas näkee, ett olet ammatiltasi kiusaaja, kuka tollasta huolis? T. Seuraaja
        Vankila sulle paraspaikka!

        Mä olen ammatiltani LVI-asentaja ennen kyseinen ammattikunta tunnettiin nimellä putkimies mu kai kun naisiakin lienee kouluttautunu alalle tartti nimitystä kenties muuttaa


    • Anonyymi

      Niinpä,,, Tule vastan ja pure kovaa Rakkaani

      • Anonyymi

        Se sattuu jos puree


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sattuu jos puree

        Juu, ei saa purra lujaa, eikä jättää jälkiä, semmoinen on siivotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei saa purra lujaa, eikä jättää jälkiä, semmoinen on siivotonta.

        Jotenkin semmonen tunne, että hän nainen varmaan purisi kaulani verille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin semmonen tunne, että hän nainen varmaan purisi kaulani verille.

        Jaa-a.. Oliko tämä nyt toive vai pelko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin semmonen tunne, että hän nainen varmaan purisi kaulani verille.

        Vain jos nätisti pyydät ja piiskaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin semmonen tunne, että hän nainen varmaan purisi kaulani verille.

        Ei koskis suhun pitkällä tikullakaan!


      • Anonyymi

        Onks sul jäykkäkouristus piikki voimassa?Oikeastaan siihen on uudet ohjeistukset annettu.
        Enään ei 10v.välein tarvii uusia sitä.Kuulemma kun sattuu jotain vaik koira puree eikä ole enään 10v.piikki voimassa saa sen silloin haavaa näyttäessä,siis piikin.


    • Anonyymi

      Kyllä siinä olisi heti muutakin kuin kaveruutta. Tämä menee jo ihan kiintynyksen puolelle mitä tunnen häntä Miestä kohtaan.. Olen ns hänen ollut jo kuukausia. En pysty ajatellakaan esim intiimiä kenenkään muun kanssa.

      • Anonyymi

        Taitaa ätmi ny kertoo maailman suurinta valhetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa ätmi ny kertoo maailman suurinta valhetta!

        Kuten koko ketju aloitus mukaan laskien on hänen yksinkirjoittelua


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi hänen pitäisi haluta suhdetta kanssasi?

    • Anonyymi

      En enää luota. Älä pidä tyhmänä, poltat vaan itsesi.😁

    • Anonyymi

      No olennaisin syy varmaan on se että tuota täällä kyselet

      • Anonyymi

        Olipa viisas kuittaus miestrolille, kun ikinä ei tulla sinne live-elämään jaja


    • Anonyymi

      Halveksit elämänarvojani

    • Anonyymi

      En kai minä alan kenenkään olemassa oleviin tai orastaviin suhteisiin puuttumaan. Niistä pysytään erossa ja hiton tarkkaan.

      • Anonyymi

        Olen utelias ja kysyn tuntemattomalta tavallaan neuvoa,siis miten tunnistat orastavat suhteet kuten polyamorisissa tyypeissä????Eikö vaan ollutkin vaikea kysymys?Ajatellaan tätä kolmatta ja neljättä pyörää kenestä pitäisi tietää onko ne yksinäisiä sinkkuja vai monisuhteiljoita.Miksei ne kerro olevansa kumppaneita eli oikeasti varattuja yksiavioisten mielestä.???


    • Anonyymi

      En löydä siihen yhtäkään syytä, koska haluan suhteen vain hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Sun seurassa pitää naisen olla tuoksuva,meikattu,epämukavissa vaatteissa,nuori.
      T.50n
      Ei koira n.

      • Anonyymi

        Vittu kävelevää hajuvesitehdasta huolis maksustakaan vittu kun meinaa henkeä saada sellasennlähellä ja ne naisten meikit (pakkelit) tasoittaahan niillä rypyt jos häirihee pakkelilla useimmat autonsakin oikoo tätänykyä nuoressa on toki se etu että jos seksi on edes tyydyttävää ni sitä on usein useimmiten si taas kun vanhempi nainen taas käyttää seksiä kiristysvälineenä ei nyt kun päätä särkee mu si kun akan tekee mieli ni pitäs olla heti valmis ja orgasmi takuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu kävelevää hajuvesitehdasta huolis maksustakaan vittu kun meinaa henkeä saada sellasennlähellä ja ne naisten meikit (pakkelit) tasoittaahan niillä rypyt jos häirihee pakkelilla useimmat autonsakin oikoo tätänykyä nuoressa on toki se etu että jos seksi on edes tyydyttävää ni sitä on usein useimmiten si taas kun vanhempi nainen taas käyttää seksiä kiristysvälineenä ei nyt kun päätä särkee mu si kun akan tekee mieli ni pitäs olla heti valmis ja orgasmi takuu

        Öööööö!!!Alku oli lupaava.
        T.50n
        Ei koira n


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittu kävelevää hajuvesitehdasta huolis maksustakaan vittu kun meinaa henkeä saada sellasennlähellä ja ne naisten meikit (pakkelit) tasoittaahan niillä rypyt jos häirihee pakkelilla useimmat autonsakin oikoo tätänykyä nuoressa on toki se etu että jos seksi on edes tyydyttävää ni sitä on usein useimmiten si taas kun vanhempi nainen taas käyttää seksiä kiristysvälineenä ei nyt kun päätä särkee mu si kun akan tekee mieli ni pitäs olla heti valmis ja orgasmi takuu

        Tuo on tosiaan totta! Kadulla kun joskus kulkee sellaisia naisia joista jää jälkeen joku kemikaalipilvi, joka ei meinaa edes haihtua pois. Heikoimmat saa jo astmakohtauksen sellaisen nähdessään. Ei voisi edes kuvitellakaan että sellainen nainen olisi samassa suljetussa tilassa kanssasi... ei mitenkään mahdollista, ilman paineistettua happinaamaria.


    • Anonyymi

      Eikös se kaksinnainti oo edelleen rikos.

    • Anonyymi

      En tarvitse muijaa aloittajalle vastaus. Koskaan kokenut parisuhteen olevan " se" juttu.

    • Anonyymi

      Riippuu kuka oot mutta hänen kanssa haluan kyllä

      • Anonyymi

        Ai putinin vai?


    • Anonyymi

      Haluan totta kai löytää elämääni rakkautta ja saada hyvän pitkän ja kestävän parisuhteen, mutta täällä niitä ei voi luoda vaan pitää olla yhteys oikeassa elämässä. Ja haluan myös exille rakkautta, ja muille, ketään ei ole tarkoitettu olemaan yksin.

    • Anonyymi

      Olenko niin sanonut?

    • Anonyymi

      No ehkä siksi kun ei tiedä kuka sinä olet kenties oisko mahdollista

      • Anonyymi

        Niin sinäkään et tunne tätä gallupgubbea


    • Anonyymi

      Omasta kokekemuksesta joko ei ole tarpeeksi rahaa riittävästi ulkonäköä ei pidä riittävän hyvää huolta itsestään tai ulkonäöstään ei ole kaikki hampaat tallella on lapsi lapsia jonkunntoisen kanssa listahan on vaikka kuinka vitun pitkä

    • Anonyymi

      Olet liian ätmi?

    • Anonyymi

      Odottelen, että ihastun. Kun ihastun tulisesti, haluan suhteen. Ei suhdetta ilman ihastumista. Ei ihastumista ilman tutustumista. En ole koskaan ihastunut ulkonäköön siten, etten tunne toista edes jotenkin. Joskus nuorempana olen kyllä pöljyyttäni aloittanut suhteen niin etten ole ollut ihastunut. Ei koskaan enää.

    • Anonyymi

      Haluisin kyllä mutta olet niin mustis ja raivopäinen

      • Anonyymi

        Sivusta.Totta.Yritin muuttua mut en pysty enkä halua.Haluan miehen kuka huomio vain minut.Inhoan kaikille kivaa miestä.Mies kiva myös oman perheensä vihollisille niin ei hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta.Totta.Yritin muuttua mut en pysty enkä halua.Haluan miehen kuka huomio vain minut.Inhoan kaikille kivaa miestä.Mies kiva myös oman perheensä vihollisille niin ei hyvä!

        Nämä sinun miespuolisen aloittajan megaketjut muuttuu aika rutiininomaiseksi yksinpuheluksi mikä kiinnostaa vähemmän älykkäitä silti


    • Anonyymi

      En halua kenenkään kanssa. Tykkään vapaudesta.

      • Anonyymi

        Noin sen juuri ajattelin olevan!


    • Olet tylsä ja tylsän näköinen, huomaamaton.
      Et erotu harmaasta massasta millään tavoin.

    • Anonyymi

      En halua suhdetta sun kanssa,olet liian vanha yli 70v.Lopeta se seuraaminen ja ahdistelu,jota olet harrastanut yli 10v,ett ole koskaan kiinnostanut,etkä kiinnosta.

    • Anonyymi

      Kaksi mielisairasta on ihan liian mielisairasta.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe