Menneet ovat

Anonyymi-ap

menneitä ja niihin ei ole kiinnotusta palata enää koskaan! Kiinnostuksen kohteet ovat kaikki sellaisia joiden nimeä en edes tiedä!

2

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella tärkeää olisi, että kaikki ns. esitys mikä jatkui aivan liian kauan loppuisi kokonaan! Se ei ole saanut mitään hyvää aikaan!

    • Anonyymi

      Joidenkin nimiä en tiedä joidenkin en muista ja naisia kenestä olen edes ollu kiinnostunu on vähä en voi oikeasti sanoa olleeni kiinnostunut edes ensimmäisestä tyttöystävästäni hänen kohdallaan vaan oli hyvätuuri ja kummalkin tunteet toineen toistaan kohtaan mu ne ei yksistään riittäny lopulta tyttären äiti hänestä en lopulta tiedä miksi koskaan edes sekaannuin häneen kai lopulta uteliaisuudesta mu ei sekään hukkaan menny on mulla hieno tytär ja opin narsistisen luonteen tuntemaan paremmin kun omat taskuni poikani äidin kanssa taas kai siksi että tiesin että hän ei ainakaan tahallisesti mua yritä satuttaa eikä sekään mennyt hukkan aika jonka hänen kanssaan olin on mulla hieno poika ja opin millainen on nainen jolta äiti on itsetunnon vienyt hänellä meni noin kymmenen vuotta ennen kuin uskalsi sanoa äidilleen vastaan narsisti ei si muuten ole kovaluontonen peittää narsismilla omia heikkouksiaan ja pelkojaan mutta ei myöskään vähäisimmässä määrin herkkä se mistä itse tunnistan narsistin parhaiten on siitä itserakkaasta käytöksestä kuinka kukaan muu ei ole mitään ja kuinka he itse ovat niin saatanan täydellisiä eivätkä koskaan tee virheitä tai mitään väärää sitä mä en oikein tiedä kuinka narsistia edes kasvatetaan se on luonnevika mu mahtanee johtua kasvatuksesta kuinka ilmenee lopulta täytyy riippua ihmisestä itsestään millekkä luonteenpiirteelleen antaa vallan koska isäni narsistiset piirteet sai vallan hänen ollessa kännissä siitäkin huolimatta isäni oli herkempi kuin äitini mä en taas ole periny hitustakaan isäni herkkyyttä jos jotain isäni luonteesta niin juurikin ne narsistiset piirteet mutta olen itse itseni hallinnassa si taas täydellisesti osaan käyttäytyä juuri niin kuin vastapuoli odottaa mun käyttäytyvän ja äidiltäni olen perinny kovan luonteeni sitä en si tiedä millanen on kovaluontonen narsisti ilman rajoja ilman mitään tai ketään joka tätä hillitsisi en tiedä yhtään sellaista vaikka putin on mielestäni julma puuttuu häneltä luonteen lujuus/kovuus julmaksi taas opitaan kasvatetaan vartavasten

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      68
      1364
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1042
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      53
      897
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      104
      844
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      790
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      784
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      700
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      32
      690
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      683
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      645
    Aihe