Oliko Mannerheim

Anonyymi-ap

Kerttokaa nyt, oliko?
Saadaan asia pois päiväjärjestyksestä ja länkytys loppumaan.

Nimimerkki: "Jo riittää!"

25

217

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyse on venäläismielisen Tiltun trollauksesta! Hän vihaa Suomea ja suomalaisuutta ja uskoo väitteen ärsyttävän suomalaisia! Perusteeton jankutus on jatkunut jo vuosia ja tuskin loppuu millään noin simppelillä keinolla!

    • Anonyymi

      Venäjän Tiltu on jo vuosia valehdellut Mannerheimin olleen hetero, eikä tuosta jankutuksesta näytä loppua tulevan!

      • Anonyymi

        Tiltu kerkesi jo takavuosina ruuvata Pietariin Mannerheimin muistolaatan niin varhaiset homostelut ei sovi siihen agendaan!
        Siksi tiltu raivokkaasti puolustelee Mannerheimin heteroutta!Ei voi myöntää että homo nousi kenraaliksi Venäjän armeijassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiltu kerkesi jo takavuosina ruuvata Pietariin Mannerheimin muistolaatan niin varhaiset homostelut ei sovi siihen agendaan!
        Siksi tiltu raivokkaasti puolustelee Mannerheimin heteroutta!Ei voi myöntää että homo nousi kenraaliksi Venäjän armeijassa!

        Etninen venäläinen homppeli yrittää taas parhaansa mukaan sotkea ja sekoittaa! HÄN ITSE ON VENÄLÄINEN HOMPPELI, JOKA VIHAA SUOMALAISIA, JOTEN HÄNELLÄ ON MISSIONA VÄITTÄÄ MARSKIA HOMOKSI, KOSKA HÄN USKOO SEN ÄRSYTTÄVÄN SUOMALAISIA!

        MINÄ TAAS OLEN TAATUSTI ISÄNMAALLINEN KANTASUOMALAINEN JA OLEN JO VUOSIEN AJAN TODISTANUT MARSKIN OLEVAN HETERO, KOSKA MISTÄÄN MUUSTA EI OLE PITÄVÄÄ NÄYTTÖÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etninen venäläinen homppeli yrittää taas parhaansa mukaan sotkea ja sekoittaa! HÄN ITSE ON VENÄLÄINEN HOMPPELI, JOKA VIHAA SUOMALAISIA, JOTEN HÄNELLÄ ON MISSIONA VÄITTÄÄ MARSKIA HOMOKSI, KOSKA HÄN USKOO SEN ÄRSYTTÄVÄN SUOMALAISIA!

        MINÄ TAAS OLEN TAATUSTI ISÄNMAALLINEN KANTASUOMALAINEN JA OLEN JO VUOSIEN AJAN TODISTANUT MARSKIN OLEVAN HETERO, KOSKA MISTÄÄN MUUSTA EI OLE PITÄVÄÄ NÄYTTÖÄ!

        Todistit taas itsesi homppeliksi syyttelemällä toisia homoksi😄

        "Sen sijaan oikea hetero ei jatkuvasti syyttele muita homoiksi! Vain homppeli haluaa nähdä kaikki muut itsensä kaltaisiksi!"

        Tuohan on omaa tekstiäsi😜


    • Anonyymi

      oli oli, tietenkin oli.

    • Anonyymi

      Mieti nyt vähän ihmisten tasoa nykyaikana. Mikä on heillä ongelmana? Turun funikulaari ei toiminut ja siellä kävi jatkuvasti joku kaupungin työntekijä selvittelemässä vikaa. Mitään vikaa ei löytynyt. Pitkän ajan kuluttua selvisi syyksi funikulaarin toimimattomuuteen se, että se on hissi ja pitäisi osata nappia painaa. Ihmiset eivät osaa enää painaa hissin nappiakaan, eikä edes lukea. Paina nappia! Lukee kissan kokoisilla kirjaimilla. Joku bussikuski voi saada funikulaarin liikkumaan itse.

    • Anonyymi

      Mitäs luulet?💂👮

    • Anonyymi

      Meitä tavan tolkun immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta, me emme polta päreitämme mokoman asian takia!

    • Anonyymi

      Sinä et ole mikään ”tolkun mies” tai edes ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii Suomessa, jota vihaa eikä uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja vihataan ja tapetaan!

      • Anonyymi

        Kerrohan sinä nyt ihan pelkin uskottavin ja todellisin faktoin se tosiasia, että miksi ihmeessä lähes ihan päivittäin täällä avataan uusi keskusteluketju joka käsittelee esimerkiksi Mannerheimin homoseksuaalisuutta?

        Minun mielestäni pelkästään juuri sinä itse persoonana olet ja erityisesti nämä sinun kirjoittamat todella kovasti provosoivat juttusi tänne ovat se kaikista suurin syy siihen miksi joka viikko tänne tulee usea uusi avaus esimerkiksi Mannerheimin homoseksuaalisuudesta?

        Oletko sinä nyt kanssani täysin samaa mieltä kyseisen asian suhteen? Vai kiistätkö sinä taas vain ihan tapojesi mukaan ihan kaiken ilman minkäänlaisia uskottavia perusteluita yhtään mistään?


      • Anonyymi

        Todistit taas itsesi homppeliksi syyttelemällä toisia homoksi😄

        "Sen sijaan oikea hetero ei jatkuvasti syyttele muita homoiksi! Vain homppeli haluaa nähdä kaikki muut itsensä kaltaisiksi!"

        Tuohan on omaa tekstiäsi😜


      • Anonyymi

        Miksi sinä Tiltu poltat päreesi, ei kai ne Marskin homostelut sinulta pois ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä Tiltu poltat päreesi, ei kai ne Marskin homostelut sinulta pois ole?

        Minä välitän totuudesta. Kun ei ole muulle todisteita niin hän on hetero!

        Ja minä en polta koskaan päreitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä välitän totuudesta. Kun ei ole muulle todisteita niin hän on hetero!

        Ja minä en polta koskaan päreitä!

        Nyt kyllä tuli oikea "emävale". Sinun kirjoittamasi kommentit ovat kyllä näyttäneet meille, että valehtelet todella paljon ja raivostut heti, kun huomaat jääneesi tappiolle keskustelussa. Tätä tapahtuu todella usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä välitän totuudesta. Kun ei ole muulle todisteita niin hän on hetero!

        Ja minä en polta koskaan päreitä!

        Miksi valehtelet?


    • Anonyymi

      Oli.

    • Anonyymi

      Niin sitä ajat muuttuu, nykyään ei ketään eroteta kadettikoulusta homoilun takia.

      • Anonyymi

        Eikä erotettu liioin 1886! Näyttö puuttuu!


      • Anonyymi

        Ehta homppelihan tämä on, tuumi kadettikoulun kasvatuskomiteakin ja passitti Marskin Venäjälle homoilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehta homppelihan tämä on, tuumi kadettikoulun kasvatuskomiteakin ja passitti Marskin Venäjälle homoilemaan.

        Ongelmasi on se, ettei minkäänlaista näyttöä itse TEOSTA ei ole! Ja länsimaissa sellainen vaaditaan!

        Jos haluat pitää itse kiinni väitteestäsi niin tervitaan: 1. Joko Mannerheimin oma kirjallinen tunnustus teosta. TAI. 2. Silminäkijän valaehtoinen todistus näkemisestä!

        Kumpaakaan sinulla EI OLE!

        Kasvatuskomitean lausunnosta taas ei pysty päättelemään yhtään mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmasi on se, ettei minkäänlaista näyttöä itse TEOSTA ei ole! Ja länsimaissa sellainen vaaditaan!

        Jos haluat pitää itse kiinni väitteestäsi niin tervitaan: 1. Joko Mannerheimin oma kirjallinen tunnustus teosta. TAI. 2. Silminäkijän valaehtoinen todistus näkemisestä!

        Kumpaakaan sinulla EI OLE!

        Kasvatuskomitean lausunnosta taas ei pysty päättelemään yhtään mitään!

        "Kasvatuskomitean lausunnosta taas ei pysty päättelemään yhtään mitään!"

        Mutta PÄÄTÖKSESTÄ pystyy!!

        Se kyrsii tarkkis-Pappaa mikä onkin luonnollista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kasvatuskomitean lausunnosta taas ei pysty päättelemään yhtään mitään!"

        Mutta PÄÄTÖKSESTÄ pystyy!!

        Se kyrsii tarkkis-Pappaa mikä onkin luonnollista!

        Ei pysty siitäkään… ei edes sanamuodosta! Tarkkispoika näemmä vieroksuu nimeään ja yrittää epätoivoisesti kaupata sitä toisille?


    • Anonyymi

      OLi, ja Stalin tiesi asiasta ja kiristi sillä Marskia.

      Stalin uhkasi paljastaa Mannerheimin homostelut Venäjällä, jos Mannerheim ei suostu Venäjän vaatimuksiin, ja niin sitten tapahtuikin.

      Mannerheim oli mies, joka halusi tulla muistetuksi kommunismin kukistajana, teki täyskäännöksen ja ehdotti sotilaallista yhteistyötä ja YYA sopimusta Venäjän kanssa.

      Niin suuri pelko oli Marskilla tulla naurunalaiseksi homostelujensa vuoksi.

      • Anonyymi

        Mitään tuollaista yhteydenpitoa ei ollut…. Kunhan taas sepittelet hatusta! Sodan ja rauhan asiat ovat tärkeämmät kuin henkilöasiat!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe