Ajattelin muuttaa pikapuolin Poriin, onko siellä miten pahoja pulsuja? Onko pahoja suustaan?
Porin pulsut
19
2595
Vastaukset
- ulla
täällä on niinkuin muuallakin.onko sulla joku pulsufobia? ei niitten kans kantsi ystävystyä tai jäädä juttelee-kun vaan kävelet ohi niin ei kai ne sua häiritse.itse olen asunut porissa 25v ja en ole ainakaan mitään huutelua kohdannu,täällä kyl poliisit yleensä korjaa häiriköt talteen.
- on aika paljo-..........
No kyllä niitä täällä on aika paljon.......!!! Miksi tänne ylipäätään muutat? En suosittele! Mäkin tästä heti kun mahdolista ni lähden pois täältä reijästä!!!!!!!! Ihan totta!!!!!!!
- volvoboost
sampolassa aika paljon. Impolassa jokunen. Porkassa paljon. keskussa muutama on joskus näkyny hoiperteleva. eli ei paljoo.
- Veku
näkyy muutama istavan aamukaljoilla siellä linja-autolaiturin eteläpäässä. Kyllä sieltä jotain kommenttejakin on kuulunut kun olen dösällä siihen tullut. Ei ne jatku kun ei niihin vastaa, eikä provosoi. Ne on muutenkin sen näköisiä että jos joku vanhuskin kävelykepillä vähän koppaa niin siinä lepää. Yhtä niistä kutsutaan moraksi, oliskohan tunnetulla ruotsalaisella tuotemerkillä jotain yhteyttä asiaan.
- volvoboost
Veku kirjoitti:
näkyy muutama istavan aamukaljoilla siellä linja-autolaiturin eteläpäässä. Kyllä sieltä jotain kommenttejakin on kuulunut kun olen dösällä siihen tullut. Ei ne jatku kun ei niihin vastaa, eikä provosoi. Ne on muutenkin sen näköisiä että jos joku vanhuskin kävelykepillä vähän koppaa niin siinä lepää. Yhtä niistä kutsutaan moraksi, oliskohan tunnetulla ruotsalaisella tuotemerkillä jotain yhteyttä asiaan.
tuo ruattalaine tavaramerkki jotenki liittyy kyseiseen...On niit pulsui siäl joo ja on muuten hassun näkösii jokuset.
- kohtuus kaikiessa
Porissa ei ole yhtään virallista pulsua !
- volvoboost
tunne ketään porin pulsuu. nähny monta.
- poriginals
Mitä tarkoittaa virallinen ?
- Katuspede
Jos pulsuja kammoat, pysy poissa Porkasta! Siellä niitä retkuilee aivan helvetisti. Ja kyllä, ne on ihan virallisia puliukkoja.
- Newer Pori
Porissa on vain epäonnistuneita miehiä - ei siis mitään pulsuja !
Monella on mennyt talot ja maat, 90 luvun pankkisotkuissa ! - walking street
Juhannuksena ei yhtää pulsua Porin kaduilla !
- Porin pulsutiedotus
Eihän täällä niitä ole niin paljoa.
Pysy poissa 5. osasta Sampola väinölä impolasta tai porkasta niin et kovin paljoa näe pulsuja.
Riippuu tietysti mihin aikaan liikut ja missä
Tälläine tavallinen perheen äiti /opiskelija ei kovin montaa pulsua vuodessa näe.
Pori on kiva paikka asua, rauhallista puhdasta ja hyvät liikuntamaastot. Upea elokuvatarjonta ja teatteristakin löytyy kaikkea kivaa.
Kesällä kaupunki on todella upea.
Tervetuloa Poriin - Anonyymi
Kyllä löytyy
- Anonyymi
Onko Porissa enää oikeita pulsuja? Minusta paljon enemmän harmia tuottavat nämä ympäristön sotkijat eli mopokotterojengit.. Niillä on siistit kotterot sisältä kun kaikki roina paiskotaan parkkipaikoille ja missä sattuukin sijainti silloin olemaan.
- Anonyymi
Porissa pulsut on ainoita ihmisiä. Muut on tyypillisiä pirullisia porilaisia.
- Anonyymi
Pihlava, kaanaa ja keskuskartano pulsuja täynnä.
- Anonyymi
Ahlasten Heikki oli spurgujen kuningas.
- Anonyymi
Minä en ole pulsu, tai se on yleislakko!
- Anonyymi
onks pulsu sama kon pultsari tai puliukko
vm. -50 ja äijä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693