Porin pulsut

anne-maria, kokemäki

Ajattelin muuttaa pikapuolin Poriin, onko siellä miten pahoja pulsuja? Onko pahoja suustaan?

19

2595

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulla

täällä on niinkuin muuallakin.onko sulla joku pulsufobia? ei niitten kans kantsi ystävystyä tai jäädä juttelee-kun vaan kävelet ohi niin ei kai ne sua häiritse.itse olen asunut porissa 25v ja en ole ainakaan mitään huutelua kohdannu,täällä kyl poliisit yleensä korjaa häiriköt talteen.

• on aika paljo-..........

No kyllä niitä täällä on aika paljon.......!!! Miksi tänne ylipäätään muutat? En suosittele! Mäkin tästä heti kun mahdolista ni lähden pois täältä reijästä!!!!!!!! Ihan totta!!!!!!!

• volvoboost

sampolassa aika paljon. Impolassa jokunen. Porkassa paljon. keskussa muutama on joskus näkyny hoiperteleva. eli ei paljoo.

• Veku

näkyy muutama istavan aamukaljoilla siellä linja-autolaiturin eteläpäässä. Kyllä sieltä jotain kommenttejakin on kuulunut kun olen dösällä siihen tullut. Ei ne jatku kun ei niihin vastaa, eikä provosoi. Ne on muutenkin sen näköisiä että jos joku vanhuskin kävelykepillä vähän koppaa niin siinä lepää. Yhtä niistä kutsutaan moraksi, oliskohan tunnetulla ruotsalaisella tuotemerkillä jotain yhteyttä asiaan.

• volvoboost
        Veku kirjoitti:

näkyy muutama istavan aamukaljoilla siellä linja-autolaiturin eteläpäässä. Kyllä sieltä jotain kommenttejakin on kuulunut kun olen dösällä siihen tullut. Ei ne jatku kun ei niihin vastaa, eikä provosoi. Ne on muutenkin sen näköisiä että jos joku vanhuskin kävelykepillä vähän koppaa niin siinä lepää. Yhtä niistä kutsutaan moraksi, oliskohan tunnetulla ruotsalaisella tuotemerkillä jotain yhteyttä asiaan.

tuo ruattalaine tavaramerkki jotenki liittyy kyseiseen...On niit pulsui siäl joo ja on muuten hassun näkösii jokuset.

• kohtuus kaikiessa

Porissa ei ole yhtään virallista pulsua !

• volvoboost

tunne ketään porin pulsuu. nähny monta.

• poriginals

Mitä tarkoittaa virallinen ?

• Katuspede

Jos pulsuja kammoat, pysy poissa Porkasta! Siellä niitä retkuilee aivan helvetisti. Ja kyllä, ne on ihan virallisia puliukkoja.

• Newer Pori

Porissa on vain epäonnistuneita miehiä - ei siis mitään pulsuja !

Monella on mennyt talot ja maat, 90 luvun pankkisotkuissa !

• walking street

Juhannuksena ei yhtää pulsua Porin kaduilla !

• Porin pulsutiedotus

Eihän täällä niitä ole niin paljoa.
      Pysy poissa 5. osasta Sampola väinölä impolasta tai porkasta niin et kovin paljoa näe pulsuja.
      Riippuu tietysti mihin aikaan liikut ja missä
      Tälläine tavallinen perheen äiti /opiskelija ei kovin montaa pulsua vuodessa näe.

Pori on kiva paikka asua, rauhallista puhdasta ja hyvät liikuntamaastot. Upea elokuvatarjonta ja teatteristakin löytyy kaikkea kivaa.
      Kesällä kaupunki on todella upea.
      Tervetuloa Poriin

• Anonyymi

Kyllä löytyy

• Anonyymi

Onko Porissa enää oikeita pulsuja? Minusta paljon enemmän harmia tuottavat nämä ympäristön sotkijat eli mopokotterojengit.. Niillä on siistit kotterot sisältä kun kaikki roina paiskotaan parkkipaikoille ja missä sattuukin sijainti silloin olemaan.

• Anonyymi

Porissa pulsut on ainoita ihmisiä. Muut on tyypillisiä pirullisia porilaisia.

• Anonyymi

Pihlava, kaanaa ja keskuskartano pulsuja täynnä.

• Anonyymi

Ahlasten Heikki oli spurgujen kuningas.

• Anonyymi

Minä en ole pulsu, tai se on yleislakko!

• Anonyymi

onks pulsu sama kon pultsari tai puliukko
        vm. -50 ja äijä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe