Kertokaahan teidän tarinoita tunteettomuudesta.siis mullahan itellä on niin että en tunne mitään.ja oon syönyt drisperionia.ja uskon että drisperion tuhonnut tunteet.ja elämänhalua.ja siis vienyt merkityksen.ja tarkoitukset.siis joskus oon ollut tyhjä.enään en tunne tyhjyyttäkään.kertokaahan ja avatkaahan tarinoitanne tunteettomuuteen.ja voimii kaikille tunteettomille.en tunne siis mitään.onko toisilla tunteettomuutta.ennen olin tunteellinenkin.unettomuuden jälkeen alkoi tunteettomuus.onko toisillla kokemusta tunteettomuudesta.OIS mahtava jos kertoisitte tarinoinne tunteettomuuteen liittyen.
Tunteettomuus
12
347
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sä oiken yrität selittää? Mikä tarkoitus
- Anonyymi
Ehkä mies halusi vaan avautua mm lääkityksestään sun muuta, sinunkin kannattaisi ehkä miettiä
- Anonyymi
Voisitte vastata tähän.niin että kuulisin teidän tunteettomuudesta.
- Anonyymi
Voisitte vastata.
- Anonyymi
Kyllä ne tunteet palaa,kun OIKEA tulee vastaan.👩⚘⚘💔
- Anonyymi
Silloinhan kaikki ongelmat olisi vain keksittyjä, jos elämä noin toimisi
- Anonyymi
Kiukuttaako ku en avaudu. Enkä mä oo tunteeton vaikka mä en toimi teidän säännöillä.
- Anonyymi
Ei koska en tunne mitään joten eii.
- Anonyymi
Okei tässähän oli kyse tunteettomuudesta.ja siitä ettei henkilö tunne mitään.
- Anonyymi
Risperidonea määrätään psykoosioireisiin. Psykoosipotilailla on yleistä, että mikään ei ns. tunnu missään. Voisi olla asiat huonomminkin.
- Anonyymi
Kyllä siä punaistuit ,kun nähtiin.Kirjoitan kuin hänelle,kun ei voi muuta.👩😍💔🤗
- Anonyymi
Punastuminen kielii TUNTEISTA,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197