Huhu kertoo, että paikallinen baari olisi menettänyt anniskelulupansa ja ovet sulkeutuisivat. Tietääkö kukaan?
Paikallinen baari
18
1209
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä en tiedä onko sulkemassa ovensa mutta Juomavalikoima on kyllä ollut todella suppea kun olen käynyt.
- Anonyymi
Saman olen pistänyt merkille. Kukahan sen omistaa nyt
- Anonyymi
No voi pirulauta!
- Anonyymi
Mistäs nyt jatkossa saa juomista.
- Anonyymi
Hanasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanasta.
Mistä hanasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä hanasta?
Vesi hanasta.
- Anonyymi
Piru tarjoilijaks
- Anonyymi
Tynnyrikalja hanasta tietenkin
- Anonyymi
Hieno homma.
- Anonyymi
Mikä mikä paikallinen,jengi baari? Eihän kylällä muuta ole.
- Anonyymi
Toivottavasti loppuu.
- Anonyymi
aNyt on kylllä visainen kyssäri mutta yritän tämänki ratkasta nimittäin lidlistä saa niitä jtn 4l tynnyreitä niitä ostan kesällä
- Anonyymi
aMiten nämä jtn(jyväskylän työväen nyrkkeilijät) 41 tynnuriä liittyy jengipaaarin, visanen kyssäri.
- Anonyymi
montakos Baaria täällä siis on ollut, kun ns, paikallinen, arvausleikki käyntiin !
- Anonyymi
Moniko muistaaTennaribaarin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moniko muistaaTennaribaarin.
Minä muistan. Entäs Timmibaarin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muistan. Entäs Timmibaarin?
Takatasku ja rasvabaari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433633- 362304
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321905- 181648
- 171639
- 231578
- 241427
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai841368- 171322
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko891252