Vaimo muiden nähtäväksi

Anonyymi-ap

Saan aivan jättimäistä tyydytystä, kun vaimoni pyynnöstä pukeutuu suorastaan hutsahtavasti esim. minihameeseen, verkkosukkahousuihin, saappaisiin ja nahkatakkiin yhteiselle kauppareissulle ja näen kuinka muut miehet tuijottavat vaimoani. Muut naiset katsovat usein mittaillen nenänvarttaan pitkin.

Olen ylpeä, että juuri tuo nainen on vaimoni.

Onko muilla miehillä tai naisilla samankaltaisia tuntemuksia tai kokemuksia?

35

1712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on. Minun naisella aivan uskomaton perse ja kaikki äijät katsoo kuola valuen sen persettä. Ja minulla kyrpä kovana kun vieraat himoitsee sen persettä

      • Anonyymi

        Mitäs olet. Miltä se tuntuu kulkea kylänraitilla kun harakatkin sulle nauraa. Kaiken tuon voit tietää vain itsestäsi.


    • Anonyymi

      Haluan naisella olevan hyvät sääret, korkokengät, nylonit ja lyhyt hame. Julkisella paikalla nainen uskaltaa vähän vilautella ja antaa minun hyväillä häntä näkyvästi. Nainen nauttii katseista, joita saa.

      Parasta koko kuviossa on se, että minulla on nyt juuri tuollainen vaimo! Fantasia on käynyt toteen ja meillä on yhteinen hauska leikki, jota suunnittelemme usein etukäteen.

    • Anonyymi

      Meillä menee pikkaisen pidemmälle mutta nautinto on parempi. Nakurannalla voi vaimo näyttää rinnat ja muut sulonsa ihan helposti ja sekö on aivan mahtavaa.

    • Anonyymi

      Seksikäs vaatetus. Vilauttelu. Julkisella paikalla hyväily. Julkisella paikalla sivummalla seksi. Puistossa alasti auringonotto. Nudekuvaus julkisella paikalla. Jne..

      Kaikenlainen seksuaalisuus on meidän parisuhteessa tuotu ajan saatossa julkisemmaksi.

    • Anonyymi

      Kyllä! Leikeistä parhaimpia.

      • Anonyymi

        Asu pitää valita siten että vaimoa ujostuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asu pitää valita siten että vaimoa ujostuttaa.

        Joo ujostely ja vähän häpeilykin ovat juuri jutun clou ja silti tekee mieli esiintyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asu pitää valita siten että vaimoa ujostuttaa.

        Ei noin, vaan siten että vaimoa ujostuttaa kovasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noin, vaan siten että vaimoa ujostuttaa kovasti.

        Näin on ja sehän se juuri kuumottaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asu pitää valita siten että vaimoa ujostuttaa.

        Mä sain vaimon innostumaan paremmin, että pysyi siinä ujostelurajan miellyttävemmällä puolella. Pikkuhiljaa rohkeus on kasvanut ja nykyään meinaa olla joissain hetkissä rohkeampi kuin minä, jota en ikinä uskonut tapahtuvan kuin unelmissani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sain vaimon innostumaan paremmin, että pysyi siinä ujostelurajan miellyttävemmällä puolella. Pikkuhiljaa rohkeus on kasvanut ja nykyään meinaa olla joissain hetkissä rohkeampi kuin minä, jota en ikinä uskonut tapahtuvan kuin unelmissani.

        Kyllä naiset on rohkeampia kun heitä rohkaisee tarpeeksi. Me lähdetään taas seksi lomalle etelään ja siellä vaimo saa olla tuhmana muitten nähden.


    • Anonyymi

      Miten vitussa tosta voi saada tyydytystä sen ny ymmärtäsin vie jos tuosta syystä olisit ylpeä vaimostas jos et muuta syytä keksi miksi hänestä ylpeä olisit

      • Anonyymi

        Ei siitä kaikki saakaan tyydytystä. Sä saat tyydytyksen jostain muusta. Toimi omien halujesi mukaan, kunhan et satuta muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä kaikki saakaan tyydytystä. Sä saat tyydytyksen jostain muusta. Toimi omien halujesi mukaan, kunhan et satuta muita.

        Juurikin näin. Kaikki ei uskalla kokeilla mitään uutta tai ei uskalla edes puolisolle ehdottaa mitään tuollaista mikä on tavallaan harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä kaikki saakaan tyydytystä. Sä saat tyydytyksen jostain muusta. Toimi omien halujesi mukaan, kunhan et satuta muita.

        Tietenkään kumpikaan ei saa tyydytystä (orgasmia) a) esittelypuuhaa suunniteltaessa, tai b) esittelyyn varustauduttaessa, tai c) esittelyn aikana.

        Mutta kumpikin saa kokea väkevää seksuaalista stimulaatiota aivoissaan, kussakin noissa kolmessa vaiheissa, joka tuottaa kummallekin valtavasti keskimääräistä järeämmän tyydytyksen (orgasmin) sitten kunkin vaiheen päätteeksi.


      • Anonyymi

        Miehen perusluonne on maskuliini (johtaja, komentaja, saalistaja), naisen perusluonne on feminiini (alamainen, tottelija, saalis). Kaikki "leikit" jotka jäljittelevät tätä esihistoriasta peräsin olevaa "roolitusta", jotka ovat kuin kiveen hakattuna geeneissämme, aiheuttavat väkevän seksuaalisen kiihottumisen niin miehessä kuin naisessa, jonka jälkeen kummankin tyydytys (orgasmi) on hurjasti parempi kuin "pelkkä" seksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkään kumpikaan ei saa tyydytystä (orgasmia) a) esittelypuuhaa suunniteltaessa, tai b) esittelyyn varustauduttaessa, tai c) esittelyn aikana.

        Mutta kumpikin saa kokea väkevää seksuaalista stimulaatiota aivoissaan, kussakin noissa kolmessa vaiheissa, joka tuottaa kummallekin valtavasti keskimääräistä järeämmän tyydytyksen (orgasmin) sitten kunkin vaiheen päätteeksi.

        Siis tuo on aivan totta. Normaalissa tilanteessa vaimolla on suht hyvä ja pitkä orgasmi.
        Mutta tilanne on huomattavasti parempi tällaisen esittely tilanteen jälkeen. Toki siinä on koko päivän aikana kiihoitusta mukana, itse sheivaan rouvan rantakuntoon aamuisin usein saan päättää onko koko posliini vai pieni kiitorata.
        Jos hyvin käy niin kymmenkunta miestä pääsee katsojan rooliin mikä ainaskin meillä rouvaa kiihoittaa suuresti, sen huomaa jo hyvin turvonneesta pimpistä. Kosteus on myös hyvin runsasta. Usein vaimo on näissä katselu tilanteissa silmät kiinni koska ei vielä toistaiseksi uskalla nähdä miesten iilmeitä.
        Mutta seksi ja orgasmit on aivan taivaallisia näiden jälkeen.
        Kannattaa ehdottomasti pariskuntienkin kokeilla.
        Onneksi ensi viikolla taas etelään. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Kaikki ei uskalla kokeilla mitään uutta tai ei uskalla edes puolisolle ehdottaa mitään tuollaista mikä on tavallaan harmi.

        Jos mies ehdottaa rakkaalleen (anelee rakkaaltaan) paljastelesuoritusta tai muuta seksuaalista koettelemusta niin vastaus on lähes aina kieltävä, vaikka oikeasti vaimoa suorittaminen himottaakin. Sillä nainen haluaa joutua suorittamaan sen mitä miehensä haluaa, silloin naisen siveyskuva ei tunnu tahraantuvan, koska hän vain suorittaa sen mitä hänen pitää suorittaa, hänen ei siis tarvitse ääneen ilmoittaa että haluaa suorittaa. Miehen on siis vaan ilmoitettava vaimolleen siihen suuntaan että: Rakkaani, sinun pitää huomenna (tai parempi jos on useampi päivä odotusaikaa) pukeutua siten ja siten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies ehdottaa rakkaalleen (anelee rakkaaltaan) paljastelesuoritusta tai muuta seksuaalista koettelemusta niin vastaus on lähes aina kieltävä, vaikka oikeasti vaimoa suorittaminen himottaakin. Sillä nainen haluaa joutua suorittamaan sen mitä miehensä haluaa, silloin naisen siveyskuva ei tunnu tahraantuvan, koska hän vain suorittaa sen mitä hänen pitää suorittaa, hänen ei siis tarvitse ääneen ilmoittaa että haluaa suorittaa. Miehen on siis vaan ilmoitettava vaimolleen siihen suuntaan että: Rakkaani, sinun pitää huomenna (tai parempi jos on useampi päivä odotusaikaa) pukeutua siten ja siten.

        Alussa oli juurikin noin. Onneksi sain suostuteltua. Nyt on jo helpompaa kun molemmat tietää mikä on pelin henki ja vaimokin itse kertoo tai näyttää kenelle haluaa vähän paikkoja näyttävän.


      • Anonyymi

        Miten sinä nautinnosta mitään ymmärtäisit kun et ymmärrä edes kieliopista mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä nautinnosta mitään ymmärtäisit kun et ymmärrä edes kieliopista mitään?

        Jos sä oot aikän ope niin nauti sä siitä. Me muut osataan katos nauttia muustakin kuin joka helvetin pilkusta ja pisteesta 😂😂😂


    • Anonyymi

      Keskenään vaatteiden ja tilanteiden suunnittelua ja haaveilua, pitkin päivää julkisella paikalla leikitty todella pitkä esileikki puheineen, rooleineen, pettingeineen. Nämä kaikki johtaa yleensä valtavaan hyvänolontunteeseen jo niitä tehdessä, mutta orgasmi on myös isompi. Toisinaan sitä orgasmia ei pysty toinen tai kumpikaan pidättelemään ja se tulee jo siellä julkisella paikalla. Joka sekin on äärettömän kiihottavaa.

      • Anonyymi

        No meillä sama juttu. Välillä ihmettelen kun joitakin asioita vaimo kainostelee mutta esim pimpin hierontaa ja hyvää orkkua ei kainostele päin vastoin näyttää enemmän vain kiihottuvan jos tietää että joku sattuu näkemään. Parasta kokonaisuudessaan on kyllä se koko touhun jännitys ja melkoinen laaki sen jälkeen.


    • Anonyymi

      Tuollainen seksiä ympäristöön tihkuva nainen olisi unelma kumppani.

    • Anonyymi

      Meillä vaimo pukeutuu tiukkaan pitkään mekkoon ja jättää alta alusvaatteet pois ettei näy saumoja. Kaupassa ja muualla kiva kävellä hieman kauempana ja seurata miesten ilmeitä kun tajuavat että ei näy rintsikoitten ja pikkareitten saumoja.

    • Anonyymi

      Me ollaan onneksi just reissussa ja kyllä rouva on käynyt aika tuhmaksi. Haluaa koko ajan olla nakke rannalla ihan vaan muitten ukkojen katsottavana. Makee näky kyllä.

      • Anonyymi

        Olisi kiva nähdä vaimosi kuvia, jos vaikka voisit laittaa... varamies ät meiliboxi piste fi.
        Saat jotain takaisinkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva nähdä vaimosi kuvia, jos vaikka voisit laittaa... varamies ät meiliboxi piste fi.
        Saat jotain takaisinkin...

        Kuvissa näkyy myös kasvot ja on hyvin tunnistettavissa. Siksi en viitsi laittaa. Hyviä uusia kuvia rouvasta . Oisitpa täällä niin saisit katsella livenä posliini pillua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvissa näkyy myös kasvot ja on hyvin tunnistettavissa. Siksi en viitsi laittaa. Hyviä uusia kuvia rouvasta . Oisitpa täällä niin saisit katsella livenä posliini pillua.

        Missäpäin te olette?
        T. varamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvissa näkyy myös kasvot ja on hyvin tunnistettavissa. Siksi en viitsi laittaa. Hyviä uusia kuvia rouvasta . Oisitpa täällä niin saisit katsella livenä posliini pillua.

        Niin ja voithan tarvittaessa rajata kuvista kasvot pois...
        varamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja voithan tarvittaessa rajata kuvista kasvot pois...
        varamies

        Voisin laittaa vaimosta kuvia jos pidät itselläsi, laitat kuvia sit mulle kun kullisi laukee vaimolle. M 44v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin te olette?
        T. varamies

        Kreikan rhodos tällä hetkellä. Täällä on ihan ok nakuilu paikat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin laittaa vaimosta kuvia jos pidät itselläsi, laitat kuvia sit mulle kun kullisi laukee vaimolle. M 44v

        Kerro, että runkkaan just nyt vaimosi perseelle. Kuvittelen, että vaimosi pyllistää minulle selkä notkolla pillunhuulet turpeana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin laittaa vaimosta kuvia jos pidät itselläsi, laitat kuvia sit mulle kun kullisi laukee vaimolle. M 44v

        Sopii. Pidän tietysti vain itselläni kuvat.
        varamies


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      487
      5053
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1782
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      96
      1526
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1407
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1389
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      54
      1307
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1105
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1040
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      915
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      914
    Aihe