Ukrainan väitetään iskeneen vain noin 30 kilometrin päähän Suomen rajasta, näin maa iskee nyt Venäj

Anonyymi-ap

13

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomen pitää lähettää Ukrainaan lisää ammuksia, että ylettävät Suomeen asti. Paljoa ei enää puutu.

      • Anonyymi

        Vakavasti ottaen...

        Mikä lie tarkoitus Ukrainalla iskeä Viipuriin?

        Ylipäätään tuollainen terroripommitus, mikä sen tavoite on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakavasti ottaen...

        Mikä lie tarkoitus Ukrainalla iskeä Viipuriin?

        Ylipäätään tuollainen terroripommitus, mikä sen tavoite on?

        Vakavasti ottaen, mikä lie russakoiden tarkoitus sotia ja murhata ihmisiä Ukrainassa? Yli kaksi vuotta ryssien terrorismia, mikä sen tavoite on kun natsejakaan ei ole löytynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakavasti ottaen...

        Mikä lie tarkoitus Ukrainalla iskeä Viipuriin?

        Ylipäätään tuollainen terroripommitus, mikä sen tavoite on?

        ainakin Venäjän gps häirintä tulee jatkumaan. ‘
        Mistähän noi dronet on lähetetty. Toivottavasti ei Suomesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakavasti ottaen...

        Mikä lie tarkoitus Ukrainalla iskeä Viipuriin?

        Ylipäätään tuollainen terroripommitus, mikä sen tavoite on?

        UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE JA UKRAINA WAR YOUTUBE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainakin Venäjän gps häirintä tulee jatkumaan. ‘
        Mistähän noi dronet on lähetetty. Toivottavasti ei Suomesta

        SLAVA UKRAINA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakavasti ottaen, mikä lie russakoiden tarkoitus sotia ja murhata ihmisiä Ukrainassa? Yli kaksi vuotta ryssien terrorismia, mikä sen tavoite on kun natsejakaan ei ole löytynyt?

        Niin mutta miksi Ukraina nyt yrittää vetää sitä sotimista Viipurin korkeudelle Suomen rajan läheisyydessä?


    • No joo, kyllä minusta olisi parempi ensin pommittaa ne kohteet Venäjältä, jotka ovat etäämmällä Suomesta. Tästhän putinistit kuitenkin väittävät, että isku oli tehty Suomesta tjsp.

      Toki mielikuvissa vähän kutkuttaa se vaihtoehto, että koko miehitetty Karjala pommitettaisiin asumiskelvottomaksi, joten sitten Venäjä voisikin luovuttaa sen Suomelle ilman asukkaita rauhantahtoisuutensa eleenä.

    • Anonyymi

      Puten lätti on menossa kivikaudelle

    • Anonyymi

      ukraina on iskenyt ja tappanut puolan ihmisen vai menikö useampi ohjus iskussa?
      ei nato artikla toimi kun semmoiset katsotaan "vahinkona" vaikka totuus kaikkea muuta..
      kelminsky koetti varmana venäjä piikkiin? mutta nato , usa ym. tiesi kuka tappoi: ukraina.

      orpo paasaa radiossa emme voi antaa venäjä voittaa!" ja mekin ollaan naton sääntöjen mukaa sodassa ukrainaa vastaan? ota tuosta eslvää💩🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      No just just, kertokaa mulle hyvä tarina ....

    • Anonyymi

      Ei ukraina ole suomea kohtaan mitään ampunut, viipurin saa pommittaa maan tasalle aivan hyvin.Se kuuluu venäjälle joten antaa mennä vaan.

      • Anonyymi

        Turhan lähellä Suomea kuitenkin on jo.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe