Yksi insesti-isä aikoinaan

Anonyymi-ap

Oli kuulemma kännissä aina tirkistellyt tytärtään suihkussa. E-alkuinen mies.

14

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika kiihoittavaa eikö mä olisin tirkistelly siskoo mut harmi ettri mullaollu siskoo

    • Anonyymi

      Ja minä kun olen kuullut että ex vaimo on aina känässä uuden ukkonsa kanssa ja tytärtä ei kiinnosta p… vertaa mitä manipuloiva äitee taas horisee

    • Anonyymi

      Tässäkin on huomattava sana kuulemma. Tässä kun on elämää nähty niin ei hiukkaakaan vaikuta tarinaseppojen tarinat yhtään mihinkään päätökseen tai oikeastaan kyllä sillä tavalla ettei kiinnosta kattella eikä kuunnella.

      • Anonyymi

        Ennenvanhaan joku saatettiin lynkata ihan vain huhun perusteella. Yleensä jotkut mettämiehet juoruilee kuin naiset ja aina epäilee jostain jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennenvanhaan joku saatettiin lynkata ihan vain huhun perusteella. Yleensä jotkut mettämiehet juoruilee kuin naiset ja aina epäilee jostain jotain.

        Se tytär siis itse kertoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tytär siis itse kertoi.

        Silti ei se vielä insestiä ole. Lisäksi vielä viinapäissä. Muuten olisi varmaan asiallinen ihminen. Ongelmana on että synnytään maahan ja porukkaan jossa lähes automaattisesti alkoholia käytetään ja jossain sukujuhlissakin tarjotaan tuleville sukupolville. Tavasta on hankala päästä eroon kun on aloittanut. Ei tässä ole mitään järkeä että samaan aikaan juotetaan ja samaan aikaan voivotellaan kun käytetään. Miksei alkoa lakkauteta?


    • Anonyymi

      Ikävöitkö jotain samaa vai miksi se piti täällä ilmoittaa? Tuo juttu ei nyt oikein kuulu tänne
      Täällä etupäässä kaivataan jotain. Ei kehitellä draamaa. Ainakaan jos on vähänkään fiksu.

      • Anonyymi

        Vähääkää fiksu ei lähtisi millään muotoa messiin insestistä haaveilevan läpimädäm äijän juttuihin vaan jättäis omaan arvoon


    • Anonyymi

      V.I nimikirjaimet tuiran seurakunnan nuorisotyöntekijä on sekaantunut seurakuntalapseen. Asiasta kirjoitti hänen omaisensa jodelissa.

      • Anonyymi

        Edelleen EI KUULU TÄNNE ne jutut. Jollei sulla sitten ole ikävä niitä tapauksia ihan henk.koht.!!
        Onko teillä ihmisillä jotenkin vaikea hahmottaa mihin osioon mikin juttu kuuluu, vai mikä ihme vaivaa ymmärrystä?


    • Anonyymi

      Semmoset manipuloinnit tällä kertaaa taas

      • Anonyymi

        Ja siis ketä tai millaista yleisöä tämä mies manupuloisi utopistisella jutullaan? Ei ole voisin käyny mielessä että vika voi olla sinun kuupassa. Taidat itse olla se nimikirjainmanipulaattor...


      • Anonyymi

        Onko kukaan ”tovereista” sanonut koskaan sinulle, että olet ihan psykoosissa vai onko tämä hokema varattu vain sinulle jos joku kehtaa olla eri mieltä? Kun ajatukset on selvästi ”erittäin tärkeitä ja loogisia” ja sitä rataa


    • Anonyymi

      Ei kyllä se on R-alkuinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe