Toyota on viattomin koskaan valmistettu auto

Anonyymi-ap

ja tilastot todistavat sen, kuten myös omakohtainen kokemukseni. Minulla on ollut 20 eri uutena ostettua Toyotaa 30 vuoden aikana ja olen ajanut niillä yli 1/2 miljoonaa kilometriä eikä ole ollut vikoja ollenkaan yhdessäkään koko aikana ja kyllä se todistaa että Toyota on hyvä.

16

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohdit mainita ne kumipuslat, hihii!

    • Anonyymi

      oot väärässä HONDA on viattomin ...

      • Anonyymi

        Niin, itse olen ajanut tuon puoli miljoonaa kahdella käytetyllä Hondalla.


    • Anonyymi

      Jotenkin tuttu avaus, taitaa olla jo jokusia kymmeniä yrityksiä samalla?

    • Anonyymi

      Sinultako ne kaikki vähän ajetut Tojotat tulevat. 30 vuodessa 20 Tojoa, joilla on ajettu vain 25 000 km. Tuonhan nyt kestää Bemarikin.

    • Anonyymi

      Toyota on joo todettu joskus aiemmin ongelmattomimmaksi autoksi, eli vähemmän vikojen korjaamista kuin muilla merkeillä.

      Mutta pitääkö tuo tieto paikkaansa enää nykyisin?

      • Anonyymi

        Kyllä Toyotat on edelleen viattomia sutoja. Nykyisin niissä ei ole lainkaan vikoja. Niihin pitää vain tehdä huollot vikoja Toyotan tuotteissa ei ole koskaan. En ole kenenkään edes kuullut kertoneen, että Toyotassa olisi ollut joku vika.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Ainoastaan ne todella vähän ajetut ja ahkerasti huollettu Toyota voi toimia, mutta talvella sekin pettää jos ei lataile akku usein.


    • Anonyymi

      Aamulla ajoin upealla Corolla Premiumillani Toyota-liikkeeseen, pihalla nousin Corollasta ja tepastelin siinä jonkun 15 minuuttia edes takaisin pörhistellen ja kahistellen tuulipukuani kuin riikinkukko sulkiaan. Sitten menin sisälle liikkeeseen jossa sain kahvia, pullaa ja keksejäkin ja automyyjät juttelivat mukavia.

      • Anonyymi

        Ehtiikö kuulo palautua ja tinnitys helpottaa 15 minuutissa?


    • Anonyymi

      Ei tuo vielä mitään. Tosi Tojomies vaihtaa auton kerran vuodessa luottomyyjän suosituksesta. Varma on aina varmaa.

    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa ?
      Pidä aloittaja- tylsimys turpasi kiinni.

    • Anonyymi

      Onko ne loppujen lopuksi niin heikkoja että pitää vaihtaa uuteen lähes joka vuosi? Tämä kuvastaa sitä mien lyhytikäisiä Toyotat ovat. Olisit ajanut sen 30 vuotta yhdellä ja siten tullut tänne kertomaan miten se kesti. Mulla on yli 30 vuotta vanha eurooppalainen premium auto ja vieläkin toimii hyvin. Perushuolloilla mennään edelleen.

      • Anonyymi

        Unta et kuitenkaan enää saa, niinkö auton huono kunto jo huolettaa. Eikö löydy enää varaosia?


    • Anonyymi

      Tuo sinun sepustuksesi ainakin todistaa että olet helv. tyhmä kun luulet että joku uskoisi mitään muuta kuin viimeisen lauseen.

    • Anonyymi

      20 uutta autoa eli n 6 vuotta per auto kyllä sen kestää mikä tahansa kottero huoltamattakin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      281
      3704
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2439
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1680
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1640
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      325
      1532
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1416
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1353
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1300
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1188
    Aihe