Oltiin viikonloppuna hotellissa Tampereella. Siinä hotellin vieressä oli semmoinen pieni lammikko jossa oli suihkulähde ja patsas missä mies piti sateenvarjoa naisen ja itsensä päällä. Vaimo piti patsasta kovinkin nättinä ja otti siitä sitten kännykällään useampia kuvia.
Ei nähtävästi olisi saanut ottaa. Sieltä lammikon toiselta puolelta nimittäin hyökkäsi melko rivakasti kolme miestä jotka hyvin kovasanaisesti vaativat vaimon kännykkää. Olisivat nähtävästi halunneet poistaa ne vaimon ottamat kuvat jos oikein ymmärsimme. Totesimme niille että kyllä Suomessa yleisillä paikoilla kuvia saa ottaa. Vaimo pisti kännykän käsilaukkuun ja vetoketjun kiinni, mutta yksi tarttui jo käsilaukun hihnaan ja piti siitä kiinni. Siinä sitten ääni nousi itse kullakin. Vaimo sai riuhtaistua miehen irti ja lähdimme rivakasti hotellille. Iltakävelylle ei enää lähdetty.
Onko tämä joku paikallinen erityispiirre, tämä valokuvauskielto puistossa museoissahan semmoisia on, vai mistä on kysymys? Ei me muualla ole tämmöiseen törmätty.
Valokuvaus Tammerin puistossa
5
198
Vastaukset
- Anonyymi
Olitko paikalla? Lähetä kuva.
- Anonyymi
Olivatko "Suomalaisia"?
Nykyään autioituvassa keskustassa pitää vähänkin arvokkaat tavarat pitää piilossa. Tuulipuvut vaan päälle jottei arvofarkkuja viedä päältä..- Anonyymi
Luulen, että olivat "Korhosia".
- Anonyymi
Yleisellä paikalla saa kuvata. Miehet varmaan luulivat, että heitä kuvattiin johonkin epämääräiseen tarkoitukseen, mutta ei asioita noin selvitetä. Ja jos kiinni käydään, niin itseään ja perhettään saa puolustaa ja poliisi kannattaa soittaa paikalle.
- Anonyymi
Narkkarien temmellyskenttä se puisto.
Pienimieli pisti Escobartyyliset hallut päälle.
Oli taskussa Tanelta pöllityt lääkkeet, kaveri hakemassa pöllityillä lenkkareilla gramman roinaa ja odotteli sitä puistossa.
Kuvitteli täten puoli Suomee tarkkailevan häntä ja hänen liiketoimintaa ja sinä, kuvaaja vahvistit hänelle psykoosit todeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628