Peräkärrysaunan saa vietyä paikkaan kuin paikkaan!

😊🏕🌞 sanoo tuo mainos joka tuohon eteen pölähtää. Siellähän voisi sitten nukkuakin. Peräkärry puuttuu ja vetokoukku😅 Yökaverikin olisi kiva, ettei kukaan kidnappaisi mua yöllä kärryineen päivineen.

Siinä voisi kyllä käydä samoin kuin sanoin pojalleni kun tämä pelkäsi koulumatkalla varoitetuista hiippailijoista. Lohdutin näet häntä sanomalla, että kyllä ne äkkiä tuovat sinut takaisin .😅

20

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miltä se karavaanielämä näyttää espoon miehellä, joka on syönyt cajunbroileria?

• Anonyymi

Peräsmiehet käy siellä saunomassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peräsmiehet käy siellä saunomassa.

Ai ko miehen luona? Ok.

• Saa nähdä mitä tästä kommentista aiheutuu sun aloituksellesi. 🙃

Kuulostipa mukavalle toi peräkärrysauna juttu.
      Jotain sen tapaista oon itsekin mietiskellyt.
      Tai saunallista mutta muuten.

Joskus aiemmin pakettiautolla tehtiin reissuja siellä takana sit petipaikat sun muut..

Harmi kun ei ole edes korttia itellä..

Aurinkoista päivää sulle 🌞 🏕

• Anonyymi

Et millään viittis multinikkimies laittaa kaikki haaveilija- ja pikkupirpanahahmosi saman lipun alle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et millään viittis multinikkimies laittaa kaikki haaveilija- ja pikkupirpanahahmosi saman lipun alle?

Nyt ”kakea” korventaa

• Oi! Pakettiautoilu on kanssa ollut mun haaveissa. Ylen areenalla katselin Van Life pakettiautolla matkustamista kaikki osat. Kakkososan talvimatkailu pakkasessa ei jotenkin tunnu mulle sopivalta.

Tässä on linkki van life ohjelmaan, jollet ole katsonut sitä.
        https://areena.yle.fi/1-61882614

Noi ylimääräiset kommentit tässäkin aloituksessa naurattaa, kun ne menevät niin harhaan kuin olla ja voi. Joskus vastailen huvikseni tuollaisiin, jotta aloitukseni nousisi ekalle sivulle. Mitään motiivia tuollaisille kommenteille en keksi. Luulisi, ettei tämä palsta mikään lastentarha ole.

• lounas.ajatus kirjoitti:

Oi! Pakettiautoilu on kanssa ollut mun haaveissa. Ylen areenalla katselin Van Life pakettiautolla matkustamista kaikki osat. Kakkososan talvimatkailu pakkasessa ei jotenkin tunnu mulle sopivalta.

Noi ylimääräiset kommentit tässäkin aloituksessa naurattaa, kun ne menevät niin harhaan kuin olla ja voi. Joskus vastailen huvikseni tuollaisiin, jotta aloitukseni nousisi ekalle sivulle. Mitään motiivia tuollaisille kommenteille en keksi. Luulisi, ettei tämä palsta mikään lastentarha ole.

Niin ja kivaa kesäistä päivää sullekin. Äkkiä luonto on herännyt talviunestaan,🌞

• lounas.ajatus kirjoitti:

Oi! Pakettiautoilu on kanssa ollut mun haaveissa. Ylen areenalla katselin Van Life pakettiautolla matkustamista kaikki osat. Kakkososan talvimatkailu pakkasessa ei jotenkin tunnu mulle sopivalta.

Joo onhan noi jotkin huvittavia..
        Ite vastailen kans aika useestikin niihin, varsinkin kun on hiton tylsää..
        Välillä muustakin syystä..

Tosta Van life hommasta taisin toisaalta katella jotakin..

Tuollainen oli mun ehkä isoin toive,
        haave tälle tulevalle kesälle...
        Ja muutenkin tulevalle elämälle,
        Mutta sitten tavallaan niiku haihtui unelmat hetkessä tomuna tuuleen... 😢

Ihan hetkessä kyllä luonto heräsi kesään..
        🌱🌿⚘
        Vois vaikka kohta areenan laittaa pyörii.
        Kiitos Tosta, en tiennyt et Areenastakin löytyy.

• Anonyymi

Se mainos on just tarkoitettu sun kaltaisten uunottamiseksi. Tämän palstan ylläpito keksii mitä mielikuvituksellisempia keskusteluketjuja ja hahmoja tänne sekaan jauhamaan tuubaa ja sekoittamaan yksinkertaisten päätä vielä entisestäänkin. Saadaan paljon katselukertoja ja bimboille kohdennettua mainoksia.

• Aijaa. Minä kun ihan luulin, että mainos oli Googlen tilastoinnin tuoma. Olenhan käynyt tutkailemassa netissä saunarakennuksia ja ulkorakennuksia. Palstalla onkin näköjään näitä neropatteja, jotka näyttävät tietävän asiat paremmin kuin IT-alalla kymmeniä vuosia työskennellyt asiantuntija.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Aijaa. Minä kun ihan luulin, että mainos oli Googlen tilastoinnin tuoma. Olenhan käynyt tutkailemassa netissä saunarakennuksia ja ulkorakennuksia. Palstalla onkin näköjään näitä neropatteja, jotka näyttävät tietävän asiat paremmin kuin IT-alalla kymmeniä vuosia työskennellyt asiantuntija.

No sen googlailun vuoksi niitä just sulle syötetään taukki.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Aijaa. Minä kun ihan luulin, että mainos oli Googlen tilastoinnin tuoma. Olenhan käynyt tutkailemassa netissä saunarakennuksia ja ulkorakennuksia. Palstalla onkin näköjään näitä neropatteja, jotka näyttävät tietävän asiat paremmin kuin IT-alalla kymmeniä vuosia työskennellyt asiantuntija.

Heikko on silläkin alalla sitten koulutuksen taso🙈

• Anonyymi kirjoitti:

No sen googlailun vuoksi niitä just sulle syötetään taukki.

Älä nyt pyörrä sanojasi. Juurihn ilmoitit niiden olevan ylläpidon tekeleitä!

• Anonyymi kirjoitti:

Heikko on silläkin alalla sitten koulutuksen taso🙈

Sun koulutuksettomuus on niin ilmiselvää, että tuskin edes peruskoulua läpäisit!

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Sun koulutuksettomuus on niin ilmiselvää, että tuskin edes peruskoulua läpäisit!

Sä taas kävit kiertokoulun väärinpäin ja sekin meni vihkoon 🙈

• Anonyymi

Kyllä näin on. Sitä vartenhan taukit keskuudessamme ovat. Kaikkien vapaasti uunotettavissa. Persut hyvänä esimerkkinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin on. Sitä vartenhan taukit keskuudessamme ovat. Kaikkien vapaasti uunotettavissa. Persut hyvänä esimerkkinä.

Et sinäkään mikään penaalinterävin kynä näytä olevan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä taas kävit kiertokoulun väärinpäin ja sekin meni vihkoon 🙈

Taidat olla aika iäkäs kun kiertokoulun olet käynyt.

• Anonyymi

Voe mahoton onnea nyt...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1632
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      888
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      842
    4. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      839
    5. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      53
      832
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      773
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      759
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      715
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      710
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      700
    Aihe