Miksi kolmenkimppaa?
Olin työtapaturmassa putosin 12m rappukuiluun tilapäiskaiteen päälle.
Kaide lankut meni poikki keuhko puhkesi kylkiluita meni poikki 4kpl kasvot oli kolmessa osassa mutta painauma oli niin pieni ettei tarvinnut leikata.
Olin teholla 3 viikkoa ja kävin kuntoutuķsessa yli 7kk.
Oltiin vaimon kanssa kotona yhtenä lauantainaja vaimo otti alkon tuotteita.
Terästin salaa vaimon juomia.
Ehdotin vaimolle toista miestä rakastajaksi mutta hän kieltäytyi.
Terästin yhä hänen juomia.
Soitin kaverille ja kerroin että hänen pitää iskeä vaimoni ja panna häntä mutta ei saa sanoa meidän suunnitelmasta mitään.
Kaveri tuli ja otti alkoa vaimoni kanssa ja tanssitti häntä ja kädet kävivät vaimoni puseron alla sekä hameen alla.
Myöhemmin kaverin käydessä veskissä vaimoni kysyi olenko vielä sitä mieltä että hän saa olla toisen miehen kanssa.
Sanoin et tottakai olen samaa mieltä vielä.
Vaimoni lähti ja myöhemmin näin että oli vaihtanut vaatteita.
Kaveri oli kysyvän oloinen tullessaan takaisin sanoin vaimoni tulevan kohta.
Vaimoni oli laittanut läpinäkyvän erittäin lyhyen yöpuvun rinnat näkyi läpi ja näkyi ettei vaimolla ollut pikkareitakaan.
Vaimo istui sohvalle kaverin viereen sohvalle.
Vaimo istui sohvalle kaverin viereen sohvalle.
Kaveri alkoi silittelemään vaimoani ja imi rintoja käden mennessä jalkoväliin siirtyen nuolemaan pillua.
Kaveri pani vaimoani olohuoneessa vaimon nojatessa sohvaa vasten.
Pyysin heitä siirtymään makkaran että itse nukun sohvalla.
Makuuhuoneessa pantiin melko usein yön aikana ja aamulla jatkoivat äänistä päätellen.
Kaveri lähti vasta maanantai aamuna suoraan töihin.
Vaimoni oli onnellinen kunnolla nussittu nainen.
Kaverista tuli vaimoni vakituinen panokaveri ja pani vaimoani koko toipumiseni ajan.
Kun tervehdyin niin olemme sen jälkeen oltu kolmistaan kimpassa vaimoa panemassa.
Meillä tuli kaveri mukaan kun en halunnut vaimon olevan selipaatissa minun ollessa kykenemätön seksiin.
Tästä on jo aikaa ja kaveri on meidän vakkari vaimon seksikumppani.
Miksi kolmenkimppaa
Anonyymi-ap
2
565
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä samaa paskaa satua oot tänne suoltanut jo usean vuoden ajan. Alkaa jo kyllästyttää...
- Anonyymi
Vaan spede hoitaa homman buaahaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808