Sanni ja Shirly muuttivat erilleen

Anonyymi-ap

Tämä on ilon päivä 🤗

34

1414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikäs nyt tuli näille lättä repuille ? No seuraava onkin sitten varmaan mies joiden kans alkavat seukkaa .

• Anonyymi

Toihan on ihan normaalia naispareille.

• Anonyymi

Karvamatto alkoi tympiä.

• Anonyymi

Niin, suhteet on nykyään lyhyitä - kun alkaa kyllästyttää niin....
        SITTEN VAIN LUSIKAT JAKOOOO - OOOO - OOOON!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, suhteet on nykyään lyhyitä - kun alkaa kyllästyttää niin....
        SITTEN VAIN LUSIKAT JAKOOOO - OOOO - OOOON!

Ennen vanhaan suhteisiin sitouduttiin, mutta nykynuoriso on pilalla.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen vanhaan suhteisiin sitouduttiin, mutta nykynuoriso on pilalla.....

No en puhuisi nykynuoristo, kun on kysymys Sannista ja Shirleystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en puhuisi nykynuoristo, kun on kysymys Sannista ja Shirleystä.

No kyllä ne nuorisoon kuuluu..

• Anonyymi

Jospa tulivat järkiinsä ja meisseli alkaisi maistua.

• Anonyymi

Ihan normaalia erota tai muuttaa erilleen. 👍

• Anonyymi

On suhteita ja lesbo suhteita. Jostain syystä nämä kaksi eivät ole mielestäni natsanneet yhteen jostakin syystä. En tiedä, onko se tyypillinen ' miesmäinen' nainen ja se toinen..?
      Jos joku tietää muuten lesbo parin missä molemmat ovat kauniita mallin näköisiä niin kertokaa ihmeessä.

• Anonyymi

Sanni on ihan nätti ja Shirley myös..jotenkin tuntuu että tässä se on se juttu miksi ei toimi..mustasukkaisuus..? Mutta sehän on läsnä muillakin lesboilla. En tiedä, mutta tää on mun näkemys.

• Anonyymi

Toi puoliaasialainen kyllä tykkäsi meisselidtä ennen lesboksi julistautumista...

• Anonyymi

Voi olla, että tympääntyi rämemajavaan ja haluaa taas kunnon kyytiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, että tympääntyi rämemajavaan ja haluaa taas kunnon kyytiä.

Oli nuori tai vanha ja kaikkihan noi nykyisin eroaa, kun lukee mediasta aina joku julkkis on eronut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli nuori tai vanha ja kaikkihan noi nykyisin eroaa, kun lukee mediasta aina joku julkkis on eronut.

Joka vuosi on Suomessa avioeroja 13000-14000 joten kyllä silloin on vanhoja ja nuoria eronut.

• Anonyymi

Niin uskon minäkin jotta tämä kiinalaisen näköisempi saattoi olla sitten munan perään ,talous alkoi kulkea joka on aasialaisille pyhä asia raha ja itselle kaikki, joten kun kiinalainen sai fyffeä ei Sanni vai mikätämä oli ei vain innostanut enää. NYt on loppurahastuksen aika otsikoilla joita mekin tuemme näin tässä. Helposti satatonnia irtoaa vielä käänteistä.

• Anonyymi

Shirley on ostanut ainakin upean Mersun, millä rahalla nää muijat muuten elää ja rellestää ja Ilan mitään ammattia vielä ?

• Anonyymi

Lehtitiedon mukaan auto leasing-auto. Jos ostaa omaksi, niin se maksaa 70 000€.

• Anonyymi

Sanni tekee paskaa musiikkia ja Shirly jauhaa paskaa standup koomikkona.
        Kovaa duunia😄

• Anonyymi

Voisin astua kumpaakin kakkoseen.

• Anonyymi

En minä, Sannia

• Anonyymi

Jospa Sanni huomasi että kakkonen on liian lähellä ykköstä. Ja sille jäi paha maku suuhun.

• Anonyymi

Aikansa kaikkea, nyt taas hieman muuta suuhun

• Anonyymi

Moni heteroparikin on muuttanut erilleen. Miten se on mahdollista?

• Anonyymi

Toivon et pysyvät ystävinä sit puolenvuodenpäästä, no ystävinä ..

• Anonyymi

Kikuli tekisi kummallekin gutaa.

• Anonyymi

Ei ihme, jos kyllästyvät toisiinsa, kaikki muut on ajat sitten kyllästyneet molempiin.

• Anonyymi

Tekivät sen saman mitä moni heteroparikin tekee. Sekin on aloittajalle ilonpäivä.🤗

• Anonyymi

Et ole äidinkielen opettaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole äidinkielen opettaja.

En ole niin väittänytkään.

• Anonyymi

Aloittajalla keski-ikäisellä miehellä näyttää olevan todella paha mt-ongelma. Tuolta mieheltä puuttuu täysin tunnetaso ja näyttää elävän kommenteista päätellen myös
      puutteessa.

• Anonyymi

Rämemajavat ei nyt vaan sovi yhteen.

• Anonyymi

Nyt on matot piiskattu! Nyt vaan kumpikin kunnon 12 tuumasen perään ja unohtaa ne lettu kestit. Hyh,hy.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      174
      872
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe