Tämä on ilon päivä 🤗
Sanni ja Shirly muuttivat erilleen
34
1414
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs nyt tuli näille lättä repuille ? No seuraava onkin sitten varmaan mies joiden kans alkavat seukkaa .
- Anonyymi
Toihan on ihan normaalia naispareille.
- Anonyymi
Karvamatto alkoi tympiä.
- Anonyymi
Niin, suhteet on nykyään lyhyitä - kun alkaa kyllästyttää niin....
SITTEN VAIN LUSIKAT JAKOOOO - OOOO - OOOON! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, suhteet on nykyään lyhyitä - kun alkaa kyllästyttää niin....
SITTEN VAIN LUSIKAT JAKOOOO - OOOO - OOOON!Ennen vanhaan suhteisiin sitouduttiin, mutta nykynuoriso on pilalla.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen vanhaan suhteisiin sitouduttiin, mutta nykynuoriso on pilalla.....
No en puhuisi nykynuoristo, kun on kysymys Sannista ja Shirleystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en puhuisi nykynuoristo, kun on kysymys Sannista ja Shirleystä.
No kyllä ne nuorisoon kuuluu..
- Anonyymi
Jospa tulivat järkiinsä ja meisseli alkaisi maistua.
- Anonyymi
Ihan normaalia erota tai muuttaa erilleen. 👍
- Anonyymi
On suhteita ja lesbo suhteita. Jostain syystä nämä kaksi eivät ole mielestäni natsanneet yhteen jostakin syystä. En tiedä, onko se tyypillinen ' miesmäinen' nainen ja se toinen..?
Jos joku tietää muuten lesbo parin missä molemmat ovat kauniita mallin näköisiä niin kertokaa ihmeessä.- Anonyymi
Sanni on ihan nätti ja Shirley myös..jotenkin tuntuu että tässä se on se juttu miksi ei toimi..mustasukkaisuus..? Mutta sehän on läsnä muillakin lesboilla. En tiedä, mutta tää on mun näkemys.
- Anonyymi
Toi puoliaasialainen kyllä tykkäsi meisselidtä ennen lesboksi julistautumista...
- Anonyymi
Voi olla, että tympääntyi rämemajavaan ja haluaa taas kunnon kyytiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, että tympääntyi rämemajavaan ja haluaa taas kunnon kyytiä.
Oli nuori tai vanha ja kaikkihan noi nykyisin eroaa, kun lukee mediasta aina joku julkkis on eronut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli nuori tai vanha ja kaikkihan noi nykyisin eroaa, kun lukee mediasta aina joku julkkis on eronut.
Joka vuosi on Suomessa avioeroja 13000-14000 joten kyllä silloin on vanhoja ja nuoria eronut.
- Anonyymi
Niin uskon minäkin jotta tämä kiinalaisen näköisempi saattoi olla sitten munan perään ,talous alkoi kulkea joka on aasialaisille pyhä asia raha ja itselle kaikki, joten kun kiinalainen sai fyffeä ei Sanni vai mikätämä oli ei vain innostanut enää. NYt on loppurahastuksen aika otsikoilla joita mekin tuemme näin tässä. Helposti satatonnia irtoaa vielä käänteistä.
- Anonyymi
Shirley on ostanut ainakin upean Mersun, millä rahalla nää muijat muuten elää ja rellestää ja Ilan mitään ammattia vielä ?
- Anonyymi
Lehtitiedon mukaan auto leasing-auto. Jos ostaa omaksi, niin se maksaa 70 000€.
- Anonyymi
Sanni tekee paskaa musiikkia ja Shirly jauhaa paskaa standup koomikkona.
Kovaa duunia😄
- Anonyymi
Voisin astua kumpaakin kakkoseen.
- Anonyymi
En minä, Sannia
- Anonyymi
Jospa Sanni huomasi että kakkonen on liian lähellä ykköstä. Ja sille jäi paha maku suuhun.
- Anonyymi
Aikansa kaikkea, nyt taas hieman muuta suuhun
- Anonyymi
Moni heteroparikin on muuttanut erilleen. Miten se on mahdollista?
- Anonyymi
Toivon et pysyvät ystävinä sit puolenvuodenpäästä, no ystävinä ..
- Anonyymi
Kikuli tekisi kummallekin gutaa.
- Anonyymi
Ei ihme, jos kyllästyvät toisiinsa, kaikki muut on ajat sitten kyllästyneet molempiin.
- Anonyymi
Tekivät sen saman mitä moni heteroparikin tekee. Sekin on aloittajalle ilonpäivä.🤗
- Anonyymi
Et ole äidinkielen opettaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole äidinkielen opettaja.
En ole niin väittänytkään.
- Anonyymi
Aloittajalla keski-ikäisellä miehellä näyttää olevan todella paha mt-ongelma. Tuolta mieheltä puuttuu täysin tunnetaso ja näyttää elävän kommenteista päätellen myös
puutteessa.- Anonyymi
Rämemajavat ei nyt vaan sovi yhteen.
- Anonyymi
Nyt on matot piiskattu! Nyt vaan kumpikin kunnon 12 tuumasen perään ja unohtaa ne lettu kestit. Hyh,hy.
- Anonyymi
TOTUUS EI PALA TULESSA😅😂
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/joonas-nordman-vitsailee-tv-ssa-shirly-karvisen-alapaasta-kuin-hartwall-areena/8945090
"Hän aloittaa Shirly Karvisesta kertoen, että Karvinen on "entinen missi ja nykyinen lesbo".
– Sun pillu on niin kuin Hartwall-areena. Vanhaan hyvään aikaan siellä pyöri jääkiekkoilijoita harva se päivä, mutta sitten se meni kiinni"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675