Ei se elämä vaan anna

Anonyymi-ap

Se vaan ottaa synkältä näyttää.

16

277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin on. Tekisi mieli vaihtaa työpaikkaa, kaupunkia, päästä lähemmäs kavereita. Välillä tuntuu et kaikki kaatuu päälle, muiden arvostus nollassa, kaikki ajattelee vain itseään. Mut ei se ole helppoa, lapset vielä suht pieniä, en välttämättä enää näkisi niin paljon kuin nyt.... Kunhan vastasin sulle, koitetaan jaksaa.

• Anonyymi

Kiitti samoin.

• Anonyymi

Anna Anna :)))))))

• Anonyymi

Niin se joskus menee. Rankkaa...

• Anonyymi

llkjkihhmjuguj

• Elämä on kuin verottaja.
      Ottaa osansa kaikesta mitä teet.

Ja lopulta kuolema ottaa vielä elämänkin takaisin itselleen.
      Ensin se ottaa pois ihmiset jotka olet tuntenut koko ikäsi.
      Lopulta jäät yksin, ainoastaan kuolema seuranasi.

• darknessin

Tuossa lopussa on kaikki se mitä odotan omalta elämältäni.
        Mitään muuta en osaa odottaa.

• Anonyymi

Elämä voi antaa joka päivä hyviä asioita myös. Jos päätät nähdä asian niin. Joka päivässä voi olla ihmeitä. Erikoisia asioita, mitä tutkia. Kaikessa voi löytää jotain ihmeteltävää. Luonto on hyvin kaunis parhaillaan.

Moni voisi sanoa, mutta kun et tiedä elämän kurjuudesta mitään. Kyllä tiedän, en halua siksi keskittyä siihen. Valitsen hyvät asiat.

• Luonto on hyvin kaunis, aurinko paistaa kirkkaammin kuin koskaan, taivas on sininen. On lämmintä.

Ei tuo ole sinun elämäsi. Tuo kaikki jää tänne kun sinä täältä lähdet. Ei se ollut elämäsi.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Luonto on hyvin kaunis, aurinko paistaa kirkkaammin kuin koskaan, taivas on sininen. On lämmintä.

Ei tuo ole sinun elämäsi. Tuo kaikki jää tänne kun sinä täältä lähdet. Ei se ollut elämäsi.

Sinä olet yhtä kuin ajatusmaailmasi. Ajatuksilla luodaan todellisuuksia. Ei ole yhdentekevää, mitä ihminen ajattelee. Pimeys on pimeyttä. Valo on valoa. Kauneus on kauneutta. Ilo on iloa. Kannattaa etsiä hyviä asioita. Ne tuovat hyvää oloa, valoa ja antavat tilan hengittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet yhtä kuin ajatusmaailmasi. Ajatuksilla luodaan todellisuuksia. Ei ole yhdentekevää, mitä ihminen ajattelee. Pimeys on pimeyttä. Valo on valoa. Kauneus on kauneutta. Ilo on iloa. Kannattaa etsiä hyviä asioita. Ne tuovat hyvää oloa, valoa ja antavat tilan hengittää.

Mutta ajatusmaailmasi ei ole elämäsi, ajatuksesi eivät ole elämäsi. Hyvä olo ei ole elämäsi, valo ei ole elämäsi. Hengityskään ei ole elämäsi, se vain ylläpitää sitä.

Olen valinnut pimeyden jo hyvin kauan sitten.
        Sen tien kuljen loppuun asti.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Mutta ajatusmaailmasi ei ole elämäsi, ajatuksesi eivät ole elämäsi. Hyvä olo ei ole elämäsi, valo ei ole elämäsi. Hengityskään ei ole elämäsi, se vain ylläpitää sitä.

Olen valinnut pimeyden jo hyvin kauan sitten.
        Sen tien kuljen loppuun asti.

Mitä se pimeys oikeastaan sinulle on?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä se pimeys oikeastaan sinulle on?

Mitä se sinulle sitten on?

Pimeys ei petä koskaan, siihen ei voi pettyä, siellä ei näy harhakuvia onnesta, on vain pimeyttä. Tiedän ja tunnen ne asiat mitä siellä liikkuu, tiedän mitä ne haluavat, asiat ovat selkeitä, siellä ei valo häikäise silmiä ja saa kuvittelemaan harhoja. Ei ole mitään ylimääräistä.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Pimeys ei petä koskaan, siihen ei voi pettyä, siellä ei näy harhakuvia onnesta, on vain pimeyttä. Tiedän ja tunnen ne asiat mitä siellä liikkuu, tiedän mitä ne haluavat, asiat ovat selkeitä, siellä ei valo häikäise silmiä ja saa kuvittelemaan harhoja. Ei ole mitään ylimääräistä.

Mieluummin vähän harhailen ja nautin valosta, mitä ajoittain saan kokea kuin oisin aina pimeässä. Ja sivusta tämä

Ps. Onpa aivan mahtava auringonlasku just näkösällä mulla täällä ja tämä ei ole kuittailua vaan totta. En viitsinyt tehdä aloitusta sen takia, että saisin sanottua tämän verran.

• Anonyymi kirjoitti:

Mieluummin vähän harhailen ja nautin valosta, mitä ajoittain saan kokea kuin oisin aina pimeässä. Ja sivusta tämä

Ps. Onpa aivan mahtava auringonlasku just näkösällä mulla täällä ja tämä ei ole kuittailua vaan totta. En viitsinyt tehdä aloitusta sen takia, että saisin sanottua tämän verran.

Helsingissä asuvilla rikkailla on semmoista, ei sitä muilla ole.

Minulla täällä näkyy vain pimeää metsää, heikkoa valoa vasten mustia puita.

• darknessin kirjoitti:

Asiat mitä pimeydessä liikkuu; Ne tulevat luokseni yllättäen, ne haluavat viedä elämäni ja viedä sieluni, mutta ne eivät pysty siihen koska olen niitä voimakkaampi.
        Halveksin niitä, nauran niille ääneen. Ne näkevät voimani ja kunnioittavat minua.
        Ne ovat ainoita maan päällä jotka tietävät kuka todella olen.

Väitit että ajatuksilla pystyy luomaan todellisuuksia. Kerro miten luot asioita ajatuksellasi? Manifestaatiolla. Positiivisia asioita, positiivisia muutoksia?

Minä pystyn kyllä aiheuttamaan asioita ns. "ajatuksella" mutta ne ovat kauheita asioita, pahoja asioita. En halua sellaista tehdä, en edes todistaakseni että pystyn siihen, tiedän itse pystyväni, eikä minulla ole tarvetta todistella sitä muille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      256
      45572
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      43
      11343
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      221
      10961
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      38
      9775
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      88
      8602
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      276
      6650
    7. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      43
      2344
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      12
      2284
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      44
      2124
    10. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      2075
    Aihe