Lastensuojelun kanssa asioinnista kieltäytyminen

Lastensuojelun kanssa asioimisen lopettaminen

"Poika on sellaisessa laitoksessa, jossa hän voi todella huonosti. Vaadin, että hänet siirretään toiseen laitokseen. Sosiaalityöntekijä ei suostu. Ei ajatella yhtään lapsen etua."

Punnitseminen ilman vuorovaikutusta vanhempien ja lasten kanssa johtaa aina siihen lopputulokseen, että lapsi ei voi palata kotiin, kotona annettava autoritaarinen komennus ei haittaa, tuki ei riitä. Kyse on itsevaltaisesta tyylistä arvioida, joka johtaa vääriin näkemyksiin

"Meillä tilanne että lapsi kiireellisessä sijoituksessa ja nyt tilanne se että meille tulossa huostaanoton kuuleminen. Kiireellinen jatkuu kesäkuun loppupuolelle ja sen jälkeen kuulemma huostaanotto. Me tullaa tämä kieltämään koska ei ole lapsen edun mukaista. Tutkimukset kesken ja kyseisessä laitoksessa meistä tehty palaverissä huonoja vanhempia. Syys huostaanottoon on kaveri piiri ja siellä välillä tullu juotua johon oma lapsi myös ryhtynyt. Nyt sitten heitettiin ilmaan että sijoituspaikka olisi kaukana kaveripiiristä joka myös samalla rikkoo suhteet sisaruksiin, kavereihin ja muihin tärkeisiin ihmisiin kuten meihin vanhempiin. Voiko tämä olla edes mahdollista että lapsi viedään turvallisista aikuisista ja sisaruksista kauas pois vieraaseen paikkaan kauas kotoa. Kaikki hoitokontakti katkeaa jne. Mitä tässä enää voi tehdä? Muutakun vastustaa ja toivoa parasta sekä pelätä pahinta. Vaikka vastustetaan niin siirto tehdää kuitenkin. Voiko tämä mennä niin?"

Älkää antako työntekijän havainnoida ja arvioida teitä. Syyttäkää työntekijää muille. Niin kauan kuin te olette prosessissa, työntekijä voi vedota siihen, että ongelmat ovat peräisin teiltä eikä hänen päästään. Lastensuojelu EI OLE julkinen palvelu

"Ei pääse kotiin, koska käyttäytyy väkivaltaisesti. Käyttäytyy väkivaltaisesti, koska voi huonosti. Tilanne tuntuu toivottomalta."

Kyse on vain kontrollista. Olette esineitä, joiden pitää toimia työntekijälle

"Ei taida olla laitosta , jossa ei huudeta ja kohdella huonosti. Nykyisin pidetään ilman syyttäkin kuin vaan saadaan jatkumaan. Vaikka tavallinen koti ja jaksava vanhempi. Olen alkanut lukea sosiaalijuttuja kun aikaa. Asiat hoidetaan miten sattuu."

Ainoa ongelma on normeihin sopeutumattomuus ja reagoiminen rajaamiseen. Se ei ole työntekijän vaihdosta kiinni. Sarkasmia.

Huostaanotto on kiellettävä ja korvattava perhelaitoksella

7

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meemuilu kiellettävä ja korvattava normaalilla käyttäytymisellä!

      • Anonyymi

        Huostaan otto on lestojen ja lastensuojelun yhteinen bisnes ja siinä liikkuu isot rahat.


    • Anonyymi

      teemu on sekaisin!

    • Anonyymi

      "Syys huostaanottoon on kaveri piiri ja siellä välillä tullu juotua johon oma lapsi myös ryhtynyt"
      Ota tuosta nyt selvää. Lapsi juonut omassa kaveripiirissä vai teidän aikuisten kaveripiirissä?

    • "Mitä tarkoitat julkinen palvelulla? Ei havainnoimisesta haittaa ole. Ihminen tekee sitä ihan Automaattisesti koko ajan."

      Julkisella palvelulla tarkoitan yleishyödyllistä ja kansakunnan hyvinvointia kohentavaa, demokraattisesti ja laillisesti johdettua palvelua.

      Woket sanovat ajavansa sukupuolten välistä tasa-arvoa, mutta tavoittelevat kapitalismin kaatamista.

      Lastensuojelun työntekijät ovat yksityinen ja salainen seura, joka tavoittelee jotain feminististä kumousta, lapsen kasvattamista kokonaan muualla eikä kuten lastensuojelulaki sanoo ja he teeskentelevät työskentelevänsä hyvinvointipalveluna.

      Lastensuojelu valehtelee ja käyttää havainnointia verukkeena sille, että ne valheet perustuvat meidän ominaisuuksiimme. Kun emme asioi sosiaalityöntekijöiden kanssa, he valehtelevat ilman teennäistä havainnointia, että meillä on huolia. Silloin ne voi kumota

      • Anonyymi

        Teemu herää sä oot psykoosissa.


    • Anonyymi

      Koskelasta löytyy uusi turvallinen sijoitus perhe?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe