Koska tiedän etten ole tehnyt mitään niin pahaa kellekkään että ansaitsin mukamas kaiken tuon vihan ynnämuun pahan ja ilkeän käytöksen.
Ei minua haittaa vaikka moni vihaa minua
17
355
Vastaukset
- Anonyymi
Joko taas alkoi netattamaan?
- Anonyymi
Älä trolli yritä uhriutua. Mokoma hurskastelija!
- Anonyymi
Sinäkö täällä vihailet kiinteästi jotain abstraktia henkilöä? Hyvä, jatka samaan malliin👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö täällä vihailet kiinteästi jotain abstraktia henkilöä? Hyvä, jatka samaan malliin👍
Toisekseen timanttinen yksilö voisi selittää mikä tässä olisi se hurskastelu ellei olisi kyse omasta ruokottoman huonosta käytöksestä, tämä on varmaan jotain tod sensitiivistä kaksois-standardisointia Pirkanmaalaiseen tapaan
- Anonyymi
Täällä ei kannata todellakaan ottaa näistä itseensä.
Puolet on niitä huonon kotielämän tuotoksia ja loput vainoharhaisia.
Oikein hyvää alkavaa kesää sinulle tuntematon!- Anonyymi
Susiäijä on hyvinkin tunnettu täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susiäijä on hyvinkin tunnettu täällä.
No voi voi kun jotain niin vaivaa. Kannattaisiko mennä muualle jos yksi ihminen ottaa niin kovasti pannuun että täytyy vainota!!
Vainoaminen on sitäpaitsi tuomittava rikos!
Rikot siis lakia täällä toistuvasti.
Ainoastaan yksi klaani on niin tyhmä että luulee olevansa lain yläpuolella!
Ette muuten ole!
Asia laitettu eteenpäin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi kun jotain niin vaivaa. Kannattaisiko mennä muualle jos yksi ihminen ottaa niin kovasti pannuun että täytyy vainota!!
Ette muuten ole!
Asia laitettu eteenpäin!Mistä klaanista MIES palstan eli palsta MIES puhut? Menee sekavaksi. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette muuten ole!
Asia laitettu eteenpäin!Abstrakteja hahmoja ei voi vainota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Abstrakteja hahmoja ei voi vainota.
Et ole kovin nokkela etkä vsrsinkaan johdonmukainen kun yrität siteerata muita
- Anonyymi
Henna mulla on ikävä, mietitkö koskaan meitä?
- Anonyymi
Ihmiset jotka voi huonosti kohdistaa sen vihan siihen henkilöön, johon pystyy. Sen olen itse saanut omalla kohdallani huomata. Olen joutunut pettymään monesti ihmisiin.
Mutta kun sen kääntää toisin päin, voi olla kiitollinen niistä ihmisistä jotka ovat pysyneet rinnalla.- Anonyymi
Siis silloin pysyy rinnalla kun on itsellä vaikeaa ja osa on kääntänyt selkänsä.
Voisiko sen kääntää niinpäin että olisi tyytyväinen siitä huomiosta mitä saa... oli se mitä tahansa. Toiset ihmiset vaan ovat niin perusteellisen tylsiä etteivät saa edes vihaa osakseen. Aika iso osa ihmisistä on valtavia tylsimyksiä, puhuvat vaan lähinnä työstään, autoista tms...
- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
Voisiko sen kääntää niinpäin että olisi tyytyväinen siitä huomiosta mitä saa... oli se mitä tahansa. Toiset ihmiset vaan ovat niin perusteellisen tylsiä etteivät saa edes vihaa osakseen. Aika iso osa ihmisistä on valtavia tylsimyksiä, puhuvat vaan lähinnä työstään, autoista tms...
Noin se on :) Parempi että noteerataan, kuin että olisi huomaamaton. Huomiota tavalla tai toisella ;) Olen siis onnistunut tehtävässäni varsin hyvin.
- Anonyymi
Kuka on aloittaja, kun kyllähän susi laittaisi omalla nimellään?? Ja nyt ei tarvi kenenkään tulla väittää minun olevan susi tai edes aloittaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645572Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4311343Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla888602Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2766650Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys432344Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.122284- 442124
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti22075